Vähän outo homma...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MargeSimpson
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MargeSimpson

Aktiivinen jäsen
28.03.2007
7 538
1
36
Kuulin mun veljen vaimolta, että heille tulee vauva. Mä voisin revetä riemusta...! :D
Mutta.
Hän oli luullut että mun veli on mulle jo kertonut. No eipä ollut. Eikä ole meidän isällekään vielä kertonut. Viikkoja vaimollaan on kuitenkin jo 22.
Kuitenkin mun siskolle ja äidille on kertonut, vaikka on vähintään yhtä paljon tekemisissä mun kanssa ja varsinkin meidän isän kanssa.
Veljen vaimo sanoi että mun veli on vähän kiukutellut eikä ole vaikuttanut kauhean innostuneelta... No, olen oikeastaan 100% varma että sitä jännittää todella paljon. Ei ihan luonteva ole ollut lasten kanssa, mutta ymmärrän kyllä hyvin, ei kaikki olekaan.
Mun sisko taas ihmetteli tätä kovasti, siis sitä että ei ole innostunut tms.
Tajuaako joku mun veljeä kun mä en ole ihan perillä tästä kuviosta...? Miksi se ei uskalla kertoa..? Tai sen tiedän että sitä todellakin jännittää ja siitä tulee kuitenkin hyvä isä ja vaimostaan hyvä äiti :heart:
Ja musta vihdoin täti :D

Kun mä odotin ekaa, mies ainakin esitti toivomuksen, ettei ihan heti kerrota muille, että hän ehtii tottua asiaan ennen kuin alkaa "hirmuinen tohina", vauvamme kun oli kummankin vanhemman puolelta sukupolvensa ensimmäinen edustaja, niin tosiaan sai melkoisesti huomiota osakseen :D

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Kun mä odotin ekaa, mies ainakin esitti toivomuksen, ettei ihan heti kerrota muille, että hän ehtii tottua asiaan ennen kuin alkaa "hirmuinen tohina", vauvamme kun oli kummankin vanhemman puolelta sukupolvensa ensimmäinen edustaja, niin tosiaan sai melkoisesti huomiota osakseen :D

Ihan ymmärrettävää todellakin.
Mutta kertoo joillekin ja joillekin ei..?
No, ens viikolla nähdään mun veli ja vaimonsa, kun mennään katsomaan jääshowta :) Sittenhän se "paljastuu" :)
En minäkään heti kertonut mun vanhemmille, varsinkaan mun isälle kun ei aluksi ihan hypi riemusta, mutta pitää kuitenkin mun veljeä niin arvossa, että ihmettelen ettei mun veli ole silti kertonut silti...
Mä haluisin niin onnitella sitä ja olen jo laittanut niille vaatetta ym. valmiiks kun vaimonsa sanoi että kaikki vauvanvaatteet kelpaa oikein hyvin :)

Alkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:
Hmm... Mitäkö sanoisitte sitten ens viikolla...?
Mä en haluis kuitenkaan valehdella että tulee yllärinä... Kun tiedän jo...

Minä en ainakaan esittäisi yllättynyttä. Voi nimittäin olla, että veljellesi on jostain syystä tullut ihan kynnys kertomiseen ja voikin olla helpotus, että tiedät jo ja varsinkin, kun asia on kuitenkin sinulle selvästi mieleinen yllätys. On voinut jännittää läheisten reaktioita ja olo varmaan helpottuu, kun ympärillä on asiasta iloisia ihmisiä :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Minä en ainakaan esittäisi yllättynyttä. Voi nimittäin olla, että veljellesi on jostain syystä tullut ihan kynnys kertomiseen ja voikin olla helpotus, että tiedät jo ja varsinkin, kun asia on kuitenkin sinulle selvästi mieleinen yllätys. On voinut jännittää läheisten reaktioita ja olo varmaan helpottuu, kun ympärillä on asiasta iloisia ihmisiä :)

Niin ja onnittelut tulevalla tädille!! Tätinä olo on ihanaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tätä mä oonkin miettinyt, kun en osaa varmaan edes esittää yllättynyttä...
Enkä halua esittää... Jos mä vaan sanon että epäilin tätä vahvasti jo ennen joulua...? Niinkuin oikeasti epäilinkin :D
No, katsotaan miten se menee, en mä valehdella osaa, olen vain tosi onnellinen heidän puolesta :)

Yhteistyössä