Kivat synttärit...

Elämänlähde

Aktiivinen jäsen
28.01.2007
4 689
0
36
eilen menimme mun veljen 30v synttäreille jotka piettiin hänen anoppilassa... kun saavuin perheeni kanssa paikalle, niin siel ol meiän vanhemmat ja sisko.
Juhlat juhlittiin ilman veljeä, oli meinaan aamusta lähtenyt vaimonsa kanssa laitokselle... lapsivesien mentyä 9 aikaan

soitti sielt iltapäivällä 16 aikaan, mitään ei ollut ilmoitettavaa...
no tässä edelleen otetaan jos ois jo vauva syntynyt... jännittää kun on kuitenkin jo melkein vuorokausi mennyt.

miks mieleen tulee vain se pahin vaihtoehto, koska heistä ei ole kuulunut sen yhen puhelun jälk. mitään??
voinko soittaa esim synnärille ja tiedustella asiaa??

jännittää... :hug:

Soita ihmeessä, josko ovat eka kertaa asialla, niin voi mennä vielä seuraavakin vuorokausi. Kyllähän ne ainakin vievät terveisiä, ellet pääse itse juttelemaan. :hug:

Varmasti jännittää =)

Eipä sieltä ole oikein mahdollisuuksia soitella, kun sitten pitää mennä ulos tms.

Minä itse menin kahden aikaan päivällä, soitin silloin heti miehelle että tänne jään ja seuraavan kerran vasta illalla kasin aikaan pääsin pienelle kävelylle ulos ja silloin soitin että mitään ei tapahdu joten jatkakaa odottelua..
Vauva muutti kuitenkin mielensä ja soittelin vähän ennen klo 23 että nyt sinulla on tunnin ikäinen ihastuttava poika :D

Alkuperäinen kirjoittaja Plus4:
Soita ihmeessä, josko ovat eka kertaa asialla, niin voi mennä vielä seuraavakin vuorokausi. Kyllähän ne ainakin vievät terveisiä, ellet pääse itse juttelemaan. :hug:

Eikä ole utelua, tietävät sitten, että olette hengessä mukana!!!

Yhteistyössä