kun mies lyö...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shelenda
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shelenda

Vieras
Olen mieheni yksi kolmesta vaimosta,asumme helsingissä ja mieheni on muslimi joten perheemme on muslimi käytäntöjen mukaan hyvin kurinalainen.Joskus mieheni kurittaa minua toisen vaimonsa tekemisistä..Rakastan miestäni en haluaisi menettää häntä ja avioliittomme on pyhä liitto.Käymme sännöllisesti moskeijassa.Hän on suuri puhuja joukossaan ja Hänellä on paljon kuulijoita.Vaikka olen synnyiltään suomalainen muslimi yhteisö on ottanut minut todella sydämmellisesti vastaan.Toivon miehelleni onnea ja ymmärrän että olen tehnyt virheitä.Joskus sukulaiseni yrittävät ottaa minuun yhteyttä mutta uskontoni kieltää sen,tällöin mieheni on hermostunut,ja kurittanut minua.

Toivoisin suomalaisille sisarilleni enemmän kykyä hyväksymään tosiseikat,joita maailmassamme tapahtuu ja uskomaan ja vaikka kärsimään sen puolesta että maailmasta tulisi parempi paikka.

Jos tämä olisi totta, rohkaisisin sinua hakemaan apua. Valitettavasti naisten pahoinpitely (tai ylipäänsä kenenkään) ei ole sidottu uskoon, vaan silloin päänupissa ja sielussa jokin pahoin pielessä.

Jos kirjoitat tämän tekstin provona, sinulla on myös sielussasi paha haava.

käymme mieheni vaimojen kanssa asioillamme silloin kun hän puhuu moskeijassa!!!

Minä puhun sydämmestä.En kertaakaan ole tänne tohtinut sydäntäni avata ennen tätä ja heti niin tyypillisen suomalaiseti minua epäillään!!!

käymme mieheni vaimojen kanssa asioillamme silloin kun hän puhuu moskeijassa!!!

Minä puhun sydämmestä.En kertaakaan ole tänne tohtinut sydäntäni avata ennen tätä ja heti niin tyypillisen suomalaiseti minua epäillään!!!

Puhu vaikka peräsilmästä, mutta puhu totta. Tuo sun juttus haisee Lappiin asti. Tämä suomalaiseti painuu nyt pehkuihin, tee Taina samoin.

olen pettynyt kun en saa tukia...mies lyönyt jo vuosia :(

Kuten rakas sisko tiedät, saat tukea, mutta täällä palstalla sinua ei lyönneiltä pelasta kukaan. Soitat naisille tarkoitettuun suojelukotiin, mies soittaa Lyömättömään linjaan huonolla suomella sekä äidilleen kotiin, ja sitten setvitte asioita sitä kautta. Ethän sisko-kulta ole kääntynyt islaminuskoon, sillä muutoint täällä palstalla olo olisi synti.

Insha'Allah.

Yhteistyössä