?
:(
Vieras
Olen lähes viimeisilläni raskaana ja mies on suoraan sanonut, ettei pidä minua viehättävänä- tuntuu todella pahalta! Minua ei voi syyttää siitä, että olisin lihonut sotonorsuksi, kun raskauden aikana on tullut tasan 1kg lisää(pituutta 168cm ja 60kg), masu on pieni ja pyöreä, ei mikään jätti-iso. Ulkonäöstäni pidän huolta, kuten ennen raskauttakin, harrastan liikutaa ja syön terveellisesti. Silti mies sanoo noin, ja kuolaa muita naisia netissä ihan minun nähden(sellaisia videoita, joissa nätit naiset keikistelevät bikineissä, alasti tms.). Viimeyönäkin vaan itkin, tuntuu etten pysty olemaan enää samassa huoneessa mieheni kanssa.
Muilta miehiltä saan huomiota: miehen kaverit kehuvat minua kauniiksi, ja monen muun miehen pään käännän- mutten oman mieheni
Mies kovasti halusi kanssani lapsia(raskaus oli siis suunniteltu). Ennestään meillä on yksi lapsi.
Muilta miehiltä saan huomiota: miehen kaverit kehuvat minua kauniiksi, ja monen muun miehen pään käännän- mutten oman mieheni
Mies kovasti halusi kanssani lapsia(raskaus oli siis suunniteltu). Ennestään meillä on yksi lapsi.