Kun oma mies ei pidä kauniina

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Olen lähes viimeisilläni raskaana ja mies on suoraan sanonut, ettei pidä minua viehättävänä- tuntuu todella pahalta! Minua ei voi syyttää siitä, että olisin lihonut sotonorsuksi, kun raskauden aikana on tullut tasan 1kg lisää(pituutta 168cm ja 60kg), masu on pieni ja pyöreä, ei mikään jätti-iso. Ulkonäöstäni pidän huolta, kuten ennen raskauttakin, harrastan liikutaa ja syön terveellisesti. Silti mies sanoo noin, ja kuolaa muita naisia netissä ihan minun nähden(sellaisia videoita, joissa nätit naiset keikistelevät bikineissä, alasti tms.). Viimeyönäkin vaan itkin, tuntuu etten pysty olemaan enää samassa huoneessa mieheni kanssa.

Muilta miehiltä saan huomiota: miehen kaverit kehuvat minua kauniiksi, ja monen muun miehen pään käännän- mutten oman mieheni :(

Mies kovasti halusi kanssani lapsia(raskaus oli siis suunniteltu). Ennestään meillä on yksi lapsi.

Nooh, kauneus yleensä heijastuu sisältä päin ja jos olet laihduttanut raskaana ollessasi kuten lukemista näkee, niin en pidä minäkään sinua kyllä kauniina vaan ihan täytenä lahopäänä.

No sitten. Ihmeellisen miehen kanssa haluat sitten lapsia kyllä tehdä. Mulla tuli 30kg raskauden aikana ja ennestäänkin oli kymmenkunta kiloa liikaa. Silti ei mennyt kyllä viikkoakaan, kun sain kuulla olevani kaunis ja hehkeä ja ja ja :D en usko kyllä, että se mistään vauvamasusta on kiinni, tai muutenkaan painosta. Kyllä se on miehen kusipäisyydestä kiinni.

[QUOTE="juup";25577585]No sitten. Ihmeellisen miehen kanssa haluat sitten lapsia kyllä tehdä. Mulla tuli 30kg raskauden aikana ja ennestäänkin oli kymmenkunta kiloa liikaa. Silti ei mennyt kyllä viikkoakaan, kun sain kuulla olevani kaunis ja hehkeä ja ja ja :D en usko kyllä, että se mistään vauvamasusta on kiinni, tai muutenkaan painosta. Kyllä se on miehen kusipäisyydestä kiinni.[/QUOTE]

viime raskaudessa kiloja tuli 10, ja silloin mies kyllä piti suunsa kiinni... tuli aikamoisena yllätyksenä tämä :( en olisi lapsia tehnyt ton kanssa, jos tosiaan noin musta ajattelee.

[QUOTE="juup";25577607]No oletko kertonut miehellesi, miltä susta tuntuu? Ja mitä hän vastaa?[/QUOTE]

olen ja hänestä se oli varsin huvittavaa(otti pelkkänä vitsinä, vaikka näki että itken)- ei pyytänyt anteeksi eikä mitään.

No pitäiskö miehen sit valehdella sulle? Joillekin se raskausmaha vaan voi olla vastemielinen vaikkei läskiä olisikaan.

Mä tunnen itseni ja kroppani raskaana ollessa sotanorsuksi, möhköfantiksi ja ällöksi (tosin jo lähtöpaino enemmän kuin sulla) ja mua taas ottais päähän jos mies tai kuka vaan väittäis että tässä olotilassa on jotain (ulkoisesti) kaunista.

Tuohan on ihan perusmies palstamamman mielestä, ei mitään ihmeellistä. Sellaisia ne miehet on, katsos;) Ne ei osallistu mihinkään, haukkuu, käyttäytyy kuin teinit, lähtee parin viikon ryyppyreissuille ja on muutenkin ihan täysiä juntteja, mut hei se on sellaista. Olisit kiitollinen, että miehes ei oo vielä lähtenyt toisen naisen mukaan, jonka on löytänyt pettämissivustolta ja joll aon posliini:

Alkuperäinen kirjoittaja en ymmärrä;25577639:
Tuohan on ihan perusmies palstamamman mielestä, ei mitään ihmeellistä. Sellaisia ne miehet on, katsos;) Ne ei osallistu mihinkään, haukkuu, käyttäytyy kuin teinit, lähtee parin viikon ryyppyreissuille ja on muutenkin ihan täysiä juntteja, mut hei se on sellaista. Olisit kiitollinen, että miehes ei oo vielä lähtenyt toisen naisen mukaan, jonka on löytänyt pettämissivustolta ja joll aon posliini:

:D juu, alkaa arvostaa päivä päivältä enemmän omaa miestä, kun näistä palstamammojen ritareista lukee :D

Sitä se teettää kun uhde perustuu pelkään ulkomuotoon. Surullista vielä se että tämä vaan lisääntyy ja lisääntyy. Teillä peli ehkä jo sen suhteen menetetty, mutta toivottavasti opastat lapsillesi että ulkonäkö ei ole ihmisen ainoa määrittävä tekijä.

No pitäiskö miehen sit valehdella sulle? Joillekin se raskausmaha vaan voi olla vastemielinen vaikkei läskiä olisikaan.

Mä tunnen itseni ja kroppani raskaana ollessa sotanorsuksi, möhköfantiksi ja ällöksi (tosin jo lähtöpaino enemmän kuin sulla) ja mua taas ottais päähän jos mies tai kuka vaan väittäis että tässä olotilassa on jotain (ulkoisesti) kaunista.

Sekin on ihan totta, että se raskausmaha ei ihan oikeasti tosiaan ole kaikkien mieleen, edes itse äidin. Kyllä muakin ällötti raskaana oma mahani ja koko olemukseni, ei voinut mitään.

En tiedä, mitä mieltä mieheni oli oikeasti, mutta kohteliaan neutraalisti kommentoi, jos tuli puheeksi. Ymmärsi kuitenkin sen olevan pakollinen välivaihe. Tuskinpa häntä ällötti, mutta varmasti ajatteli, että olen viehättävämpi normaalitilassa. Ei kyllä ikinä sanonut ääneen. Jos hän taas olisi alkanut ylistää "kauneuttani", niin olisin varmasti ärsyyntynyt moisesta paskanjauhannasta:D

Mut olen kyllä sitä mieltä, että ei tosiaan tarvitse tykätä raskausolemuksesta väkisin, mutta voihan toiselle olla kohtelias silti. Miksi loukata tahallaan? On sitten vaikka ihan vaan kommentoimatta mitenkään.

niin, parempi olisi ollut jos olisi omana tietonaan pitänyt... mies vei minulta kaiken ilon raskaudesta :( se,että muut miehet pitävät minusta raskaanakin, pistää miettimään, että ehkä olisi syytä vaihtaa miestä.

• Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Mites on naiset? Jos maailman kirjat olisivat täysin sekaisin ja miehet saisivatkin vauvat ja sitä varten heille kasvaisi iso maha? Alkaisitteko kattella toisia miehiä? Laukoa kommentteja että mies ei ole enää komea ja haluttava? Olisko se nyt ihan oikein?

Olenko ainoa ihminen joka on rakastunut puoliossa kokonaisuuteen ja sitä rakkautta ei kropan muutokset poista? Ei halua eikä sitä että pidän miestäni maailman ihanimpana otuksena? Tuleehan hän vanhenemaankin. Alkaa iho roikkua, rypyt ottavat vallan, ehkä kaljuuntuukin... Silti rakastan. Mua suorastaan oksettaa tämä ulkonäkökeskeisyys, ei ole ihme että erotilastot on mitä on. Jos puolison tärkein ominaisuus on ulkomuoto, tai ainakin se on niin tärkeä että koetaan että siitä on ok moittia? Herätkää pahvit ja menkää itseenne, se peilikuva ei saa olla noin vitun tärkeä elämässä.

minulle miehen ulkonäkö ei ole niin tärkeä seikka, enkä koe tarpeelliseksi haukkua häntä- kehun kylläkin. Naimisiin olen tosiaan mennyt ihan muista kuin ulkonäköseikoista. En ymmärrä miten hän koke oikeutetuksi arvostella minun ulkonäköäni :(

No kuitenkin: varasin lapselle ja itselleni viikonloppumatkan kylpylään, niin eipä tarvitse miehen minua katsella, kun ei kerran näkemästään pidä!

Mä luulen että meillä oli myös jotain vastaavaa. Mies ei tosin koskaan myöntänyt ääneen.

Olihan se raskasta, etenkin kuin minä itse pidin itseäni valtakunnan seksikkäimpänä otuksena :D

Onneksi se aika on takanapäin, mies sanoo edelleen kyllä että johtui vain stressistä se millainen oli minua kohtaan kun olin raskaana.

Neljä sanaa: Hyi vittu mikä urpo!

Itse kun olin raskaana mies halusi minua niin paljon kun ennenkin, eli paljon! Ja piti mua kauniina ja viehättävänä, vaikka olikin pallomaha.

Yhteistyössä