Joulu mielelle konsertti!

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;25242311:
En kyl muista nimeä. Enkä kyl kans oikeen pitäny hänen laulutyylistään...

Mäkään en tykännyt, en tiedä onko suomalainen, mutta kuulosti tuo laulutyyli siltä kuin hän puhuis suomea vähän venäläisittäin murtaen. EI sillä muuten väliä vaikka puhuis normaalistikin niin, mietin vaan että johtuiko se vaikutelma tuosta sovituksesta vai...

Mun ei kyllä pitäs kattoa tällasia ohjelmia kun poika on mennyt nukkumaan, kun mulle tulee vaan aina kauhea suru muiden puolesta, ja heti perään kiitollisuus omasta terveestä lapsesta, ja kauhea tarve halia ja pusia poikaani.

vaikeaa on joidenkin lasten elämä.nämä elämä lapselle konsertit ovat minua jotenkin aina lähellä ja itkien katson. tunnen muutaman pienen lapsen joilla ei tule olemaan koskaan normaalia elämää moni vammaisuuden takia ja jossain elämän vaiheessa tulee olemaan väistämätöntä heidän joutuminen johonkin hoitokotiin. monet itkut on itketty kun vähän väliä tulee takapakkia ja pahásti ja jokin leikkaus tai lisä happi on välttämätön. enemmän ovat sairaalassa kuin kotona. kaikki kunnioitus monivammais lasten vahemmille. tie on todella rankka.

Mä en "saisi" kattoo näitä konsertteja yhtään. Heti tulee niin paha olo. Kyllä se elämä vaan on josus niin epäreilua. Jos vaan olisi rahaa, niin tähän keräykseen osallistuisin enemmän kuin mielelläni. Kyllä saa olla kiitollinen omista rakkaistaan.

Mikähän oli sen tumma hiuksisen tytön tarina noin vartti alusta? Laitoin just tv:n päälle kun se juttu oli jo lopuillaan. Käsittääkseni se tyttö ja sen Äiti olivat siellä paikanpäällä ja niitä näytettiin jälkeenpäinkin. Tyttö näytti ihan pirteältä, oliks sillä joku sairaus? Sama täällä että tulee aina surulliseksi kun katsoonäitä tarinoita. Aina tulee mieleen että voi jos mulla ois rahaa, niin pyrkisin auttamaan mahdollisimman monia. Kaikki lapset ja niiden hyvin vointi tärkeintä koko maailmassa!

Yhteistyössä