Ostin 22 lippua ja nyt mietin että riitäkö:D. Kun ne on niin halpoja ja kun ei mulla oo tekemistä, voi vaikka joka päivä

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Lisää lippuihin vielä tämä:

Ei sisällä lentokenttäveroja, polttoainemaksuja eikä muita veroja, jotka ilmoitetaan nettisivuilla (verot voivat vaihdella välillä 50-200e riippuen määränpäästä, lentoyhtiöstä, paluupäivästä ja mahdollisista välilaskuista)

"rrr"
[QUOTE="vieras";25227291]Olen nähnyt tuon diilin. Koska tuohon voi kuitenkin tulla niin paljon maksuja päälle, en viitsinyt ostaa.[/QUOTE]

Sama juttu. Periaatteessahan tuolla voi saada oikeastikin hyvän diilin, kokeilin esim lentoa Lontooseen jollekin random päivälle maaliskuussa ja halvimmillaan suoran meno-paluun sai satasen pintaan (plus toi 29€ ja ehkä myös mahdolliset luottokorttimaksut jne). En kuitenkaan viitsinyt ostaa kun ei ole varmoja matkasuunnitelmia vielä ja etenkään ei tietoa siitä paljonko noita lentoja on lopulta saatavilla.

"vieras"
Loppuraskaudesta lentoyhtiöt ei enää ota sua koneeseen. Vai meinasitko lennellä kun vauva on syntynyt, luulin ettet ehdi hoitaa sitä koska perustat sen yrityksen, taisi olla tekosyy.

[QUOTE="vieras";25227364]Loppuraskaudesta lentoyhtiöt ei enää ota sua koneeseen. Vai meinasitko lennellä kun vauva on syntynyt, luulin ettet ehdi hoitaa sitä koska perustat sen yrityksen, taisi olla tekosyy.[/QUOTE]

Yrityksen?:headwall:

Venakko Milanna
no jos 50e tulee, niin on se halpaa, ainakin omasta mielestä, kun mulla tuttu lensi Latviaan ja yks suntaa maksoi 800. Niin ja en mä raskaana halua mennä, mä pelkään sääteilyä:D. Mutta kun synnytän:p, vauvalla on hyvää hoitaja tiedossa:)

Yhteistyössä