Venakko Milanna
Pieni asia? Ne liput maksaa veroineen suunnilleen 160/kappale. Pikku juttu tietysti.no ne verot on pieni asia
On lapsia, mutta töitä ei nyt ole, kotona olen, on tylsääMiten niin sulla ei ole tekemistä? Etkö ole töissä? Eikö sulla ole vielä lapsia?
No halpa se ei missään nimessä ollut, kivaahan se kyllä on Euroopassa pistäytyä.ainakin kiva päästä vaikka Lontoseen päiväks shoppailulle sitten vkon päästä vaikka Roomaan, must tuntu se on kuitenkin kiva ja halpaa diili
Et voi olla tosissas, mikä sua vaivaa?ainakin kiva päästä vaikka Lontoseen päiväks shoppailulle sitten vkon päästä vaikka Roomaan, must tuntu se on kuitenkin kiva ja halpaa diili
Ei se niin halpaa ole, jos tulee muita maksuja siihen päälle 50-200 euroa.ainakin kiva päästä vaikka Lontoseen päiväks shoppailulle sitten vkon päästä vaikka Roomaan, must tuntu se on kuitenkin kiva ja halpaa diili
Joo, strippibaarin!Yrityksen?:headwall:
No sulla on sitten helpot lapset jos tuosta vaan pääset Eurooppaan shoppailemaan milloin itse haluat:OOn lapsia, mutta töitä ei nyt ole, kotona olen, on tylsää