Odotan sitä
Koskas sä julkistat sun ja Majurin suhteen?Ajatella, mä lisäksi kerron netissä paljon itsestäni eikä häiritse yhtään.
Koskas sä julkistat sun ja Majurin suhteen?Ajatella, mä lisäksi kerron netissä paljon itsestäni eikä häiritse yhtään.
Kun sinä nyt vaan et ole yhtään kiinnostava niin ihan sama mitä teet. Mee pois.Ajatella, mä lisäksi kerron netissä paljon itsestäni eikä häiritse yhtään.
Toivon mukaan Mr Besserwisser.Luultavasti he tietävät merkityksen paremmin kuin sinä.
Sulla on jännän väriset silmät. Kauniit.Emmä jaksa hajottaa taas kameraa joten viime talvinen kuva saa kelvata Jos ei kelpaa niin voi olla avaamatta...
Aijaa.com - 9206921.jpg
Sulla on ihan tajuttoman upean väriset silmät!! Mikä tuo väri edes on, oliivinvihreä? En ole ikinä nähnyt noin nättiä vihreän sävyä.Emmä jaksa hajottaa taas kameraa joten viime talvinen kuva saa kelvata Jos ei kelpaa niin voi olla avaamatta...
Aijaa.com - 9206921.jpg
Toivo etten aloita aukomaan sulle päätäni. Olen sanonut vaan että mee pois. Tai ainakin ignooraa pliis minut.Niin kiinnostava kuitenkin, että vaivaudut aukomaan päätäsi. Muuten olisit ihan välinpitämätön.
Tuolla kiinnostavuudella tarkoitettiin luultavasti sitä, että kukaan ei varmasti vaivaudu kaivelemaan sun kuviasi netistä. Siinä mielessä olet turvassa, vaikka avautuisit miten paljon itsestäsi.Niin kiinnostava kuitenkin, että vaivaudut aukomaan päätäsi. Muuten olisit ihan välinpitämätön.
Tiesitkö että piilareita saa nykyään vaikka raidallisina ja ilman vahvuuksiakin?Sulla on ihan tajuttoman upean väriset silmät!! Mikä tuo väri edes on, oliivinvihreä? En ole ikinä nähnyt noin nättiä vihreän sävyä.
Kiitos, toi valo saattaa hiukan vääristää. "Armas" koulukaveri aikanaan nimes ne ripulipaskan värisiks et ota noista sit selkoaSulla on ihan tajuttoman upean väriset silmät!! Mikä tuo väri edes on, oliivinvihreä? En ole ikinä nähnyt noin nättiä vihreän sävyä.
Välillä on kiva purkaa paineita ja tarttua jonkun idiootin sanoihin ;PAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25218685:aina te menette tuon valittajan "vanhanaikaseen" ja tappelu on valmis. opcorn:
Sinun ei todellakaan tarvii olla huolissasi. Kukaan ei varmasti käytä kuviasi mihinkään tarkoitukseen.Mun kuviani on ollut netissä jo ainakin 10 vuotta... Mitään pahaa ei ole VIELÄKÄÄN tapahtunut. Mitä mun pitäis odottaa tapahtuvaks? Että joku nappaa mun pärstän ja pistää sen kii johkin alastonkuvaan? Tai tehtailee mun naamalla treffi-ilmotuksia? Kamalaa.
Joka toista haukkuu on iteVälillä on kiva purkaa paineita ja tarttua jonkun idiootin sanoihin ;P
No sitähän minä teen koko ajan, eikä ota edes kovilleEtkö voi hillitä itseäsi? Aika paha..
Puhu vain omasta puolestasi. Kauniitakin ihmisiä on olemassa ja sellaset herättää enemmän mielenkiintoa.Niin, joten mitä väliä vaikka me nettiin kuvamme laitetaan, kun kukaan ei kerta kuitenkaan niitä käytä mihinkään :stick:
Valivali ja vinkuvinku.