Naamakuva ketju

• Viestiketjun aloittaja Kahvikuppi
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
[QUOTE="vieras";25218828]Kun sinä nyt vaan et ole yhtään kiinnostava niin ihan sama mitä teet. Mee pois.[/QUOTE]

Niin kiinnostava kuitenkin, että vaivaudut aukomaan päätäsi. :D Muuten olisit ihan välinpitämätön.

[QUOTE="vieras";25218651]Et voi olla tosissasi! Olet kai edes joskus katsonut peiliin...[/QUOTE]

Jep ja joka kerta totean mielessäni, et piru mä näytän hyvältä! ;) Ellei satu olemaan ihan hirveä päivä :D

• Tykkää
Reactions: Reesu<3
[QUOTE="vieras";25218640]Ja tekö ette tajua, miten älytöntä on laittaa kuvansa nettiin?[/QUOTE]

Mun kuviani on ollut netissä jo ainakin 10 vuotta... Mitään pahaa ei ole VIELÄKÄÄN tapahtunut. Mitä mun pitäis odottaa tapahtuvaks? Että joku nappaa mun pärstän ja pistää sen kii johkin alastonkuvaan? Tai tehtailee mun naamalla treffi-ilmotuksia? Kamalaa.

Viimeksi muokattu:
"vieras"
Mun kuviani on ollut netissä jo ainakin 10 vuotta... Mitään pahaa ei ole VIELÄKÄÄN tapahtunut. Mitä mun pitäis odottaa tapahtuvaks? Että joku nappaa mun pärstän ja pistää sen kii johkin alastonkuvaan? Tai tehtailee mun naamalla treffi-ilmotuksia? Kamalaa.
Sinun ei todellakaan tarvii olla huolissasi. Kukaan ei varmasti käytä kuviasi mihinkään tarkoitukseen.

[QUOTE="vieras";25218957]Sinun ei todellakaan tarvii olla huolissasi. Kukaan ei varmasti käytä kuviasi mihinkään tarkoitukseen.[/QUOTE]

Niin, joten mitä väliä vaikka me nettiin kuvamme laitetaan, kun kukaan ei kerta kuitenkaan niitä käytä mihinkään :stick:

Valivali ja vinkuvinku.

Suzyanne
[QUOTE="vieras";25218926]Tiesitkö että piilareita saa nykyään vaikka raidallisina ja ilman vahvuuksiakin?[/QUOTE] Tiesin, miksen ois tiennyt? En ole nähnyt tuota väriä ennen silmissä, vaikka olisikin piilarit ilman vahvuuksia. :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä