M
mietin
Vieras
Eli mikä teillä on ollut tapa? Kun lapseni kutsuttiin synttäreille ja hän ei niille nyt päässyt.
Toki ilmoitimme ajoissa ettei lapseni osallistu näihin syntymäpäiväjuhliin.
Vaan nyt oli (perjantaina) eskarissa kyseinen synttärisankari pyytänyt lapseltani lahjaa? Jota ei siis luonnollisesti lapsellani ollut. Oli sitten sankari sanonut että ei haittaa mutta muista tuoda maanantaina se minun lahjani.
Eli onko teillä siis tapana ostaa lahja vaikka ette pääse juhliin? :O
Muistui vaan nyt mieleeni kun juuri omani vein eskariin ja (näin ovella tulevan vastaan tämän lapsen jonka juhliin omani ei nyt valitettavasti päässyt)
en siis tosiaan antanut lahjaa mukaan, eli olenko moukka ?
Pitääkö minun nyt käydä hakemassa joku pikku lahja kun menen hakemaan omaani pois eskarista.
Toki ilmoitimme ajoissa ettei lapseni osallistu näihin syntymäpäiväjuhliin.
Vaan nyt oli (perjantaina) eskarissa kyseinen synttärisankari pyytänyt lapseltani lahjaa? Jota ei siis luonnollisesti lapsellani ollut. Oli sitten sankari sanonut että ei haittaa mutta muista tuoda maanantaina se minun lahjani.
Eli onko teillä siis tapana ostaa lahja vaikka ette pääse juhliin? :O
Muistui vaan nyt mieleeni kun juuri omani vein eskariin ja (näin ovella tulevan vastaan tämän lapsen jonka juhliin omani ei nyt valitettavasti päässyt)
en siis tosiaan antanut lahjaa mukaan, eli olenko moukka ?
Pitääkö minun nyt käydä hakemassa joku pikku lahja kun menen hakemaan omaani pois eskarista.