Aikuiselle lämpimät talvikengät?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Mimmu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sievi ? Sievin Jalkine Oy

Mites nämä, onko jollain kokemusta ovatko lämpimät kovalla pakkasella? Joudun koiran vuoksi olemaan talvella hangessa useita tunteja ja olisi pakko löytää oikeesti lämpimät kengät...

näyttää citysaappailta, Sievistä löytyy paljon parempiakin

Ite ostin vasta Muckbootsin Tay Sportit, net on hyvät ja kestää tarpoa niin suot kuin hangetkin, luultavasti erittäin hyvät myös lumikenkien kanssa

Olis myös tärkeetä et ne näyttäs suht nätiltä et niit vois käyttää ihan kaupunkioloissakin ettei tarvii ostaa monia eri kenkiä ku noi kunnolliset on melko hintavia :/ Sen takia en ihan lämpene sellasille "eräjormakengille" vaikka parhaat ne tietty siellä hangessa ois...

Tilasin Hobbarista:
357328_01.jpg

Olen päivittäin ulkona vähintään 4 tuntia, näillä tarkenee :)

[QUOTE="Ellis";25119859]Mä ostan itselleni tarrakuomat. Kokeilin lapsen kenkiä ja tuntuivat hyvältä.[/QUOTE]

Mulla on myös Kuoman tarranilkkurit ja kovimmille pakkasille pidempivartiset Kuomat joissa on "luistinnyöritys".

Ne on ihan kivat, mutta miksi monet (varsinkin nuoret naiset) astuu ne silleen ihan linttaan? Siis sisäänpäin lintalleen, aivan järkyttävän näköistä!

Nuorilla naisilla on yleensä halvat feikkiuggit, joita ei ole muotoiltu millään tavalla, jonka takia ne astutaan heti linttaan. Jos panostaa sen 250€ aitoihin Uggeihin, niin saa erittäin laadukkaat ja lämpimät (suositellaan käyttämään paljain jaloin) talvikengät loppuiäksi oikeanlaisella hoidolla. Aidoissa Uggeissa on panostettu laadukkaaseen muotoiluun ja materiaaleihin (aitoa lampaan villaa ja nahkaa). Niitä ei astuta linttaan, ellei jalka sitten ole erittäin omituisen muotoinen. Ne kaikista halvimmat feikkiuggit kestää hyvässä lykyssä viikon ja vähän kalliimmat feikit yhden talven. Kannattaa käydä jossain kenkäkaupassa, joka myy sekä aitoja Uggeja että feikkejä ja kokeilla niitä vuoronperään. Eron huomaa heti!

Yhteistyössä