Saanko mä taas vähän hehkuttaa laihdutuksesta? :D Vaatekoko on ihanasti pienentyny!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Huoh";25200534]No jaatko sänkyä kenenkään kanssa? Painon pudottaminen (ja sitä kautta itsetunnon nostaminen) on hyvä juttu, mutta ei normi lapseton viettäisi aikaa tällä palstalla.[/QUOTE]

En, pitäisikö? Mä osaan nukkua yksinkin. :) En mä pudota painoa itsetunnon takia, se on jo kunnossa. Vaan terveyden takia. :) Täällä palstailee hyvinkin paljon lapsettomia. Enemmän täällä varmaan muista aiheista keskustellaan kuin lapsista.

IIhan kuin mun tekstiä tää ap:n aloitus!! Reilu vuosi sitten painoin 73,8 kg neljännen raskauden jälkeen. Alkoi hidas laihdutus. Olen 162 cm ja nyt painan 63,4 kg. Käyn 4 x viikossa lenkillä ja teen lihasliikesarjoja. Olen pikkuhiljaa pienentänyt annoskokoja ja herkut jättänyt pois miltei kokonaan. Iltaisin sallin itselleni pari palaa suklaata teen kanssa.

Tavoitteeni on päästä 57 kg. Saa nähdä onnistunko! Joulu toiaan vähän jänskättää. Helposti sorrun herkkuihin! Toivottavasti nyt pitäisi maltti! Ja ap:n tavoin en ole tällä kertaa kieltänyt itseltäni mitään! Kohtuus aikessa on mottoni!

• Tykkää
Reactions: tytsi-89
[QUOTE="Vieras";25200847]IIhan kuin mun tekstiä tää ap:n aloitus!! Reilu vuosi sitten painoin 73,8 kg neljännen raskauden jälkeen. Alkoi hidas laihdutus. Olen 162 cm ja nyt painan 63,4 kg. Käyn 4 x viikossa lenkillä ja teen lihasliikesarjoja. Olen pikkuhiljaa pienentänyt annoskokoja ja herkut jättänyt pois miltei kokonaan. Iltaisin sallin itselleni pari palaa suklaata teen kanssa.

Tavoitteeni on päästä 57 kg. Saa nähdä onnistunko! Joulu toiaan vähän jänskättää. Helposti sorrun herkkuihin! Toivottavasti nyt pitäisi maltti! Ja ap:n tavoin en ole tällä kertaa kieltänyt itseltäni mitään! Kohtuus aikessa on mottoni![/QUOTE]

Kannattaa muistaa joulun aikana kohtuus. Ei kannata laittaa itselle täystoppia. Itse ainakin ajattelen, että voin hieman maistaa kaikkia. Hieman.

Ja ne pienet painonnousut karisee kyllä sitten joulun jälkeen.

Tosin, itselläni jo pienikin painonnousu aiheuttaa hirveän paniikin ja uuden tsempin päälle taas. ( tiedän olevani jo hieman neuroottinen tuon painon nousun suhteen ).

Kannattaa muistaa joulun aikana kohtuus. Ei kannata laittaa itselle täystoppia. Itse ainakin ajattelen, että voin hieman maistaa kaikkia. Hieman.

Ja ne pienet painonnousut karisee kyllä sitten joulun jälkeen.

Tosin, itselläni jo pienikin painonnousu aiheuttaa hirveän paniikin ja uuden tsempin päälle taas. ( tiedän olevani jo hieman neuroottinen tuon painon nousun suhteen ).

Mä aion herkutella kunnolla. :D Jonkun rajan aion kuitenkin pitää.

[QUOTE="vieras";25201225]Mä oon vaan ihan saatanan kateellinen sulle. Ite olin kesällä 75kg ja nyt 78kg, meillä sama pituus, sä 162cm niinku mäki? Mä lihon sä laihut.[/QUOTE]

Joo, 162cm. Höh, kyllä säkin vielä onnistut. :) Tsemppiä!

[QUOTE="vieras";25201247]En onnistu, enkä jaksa enää edes yrittää.[/QUOTE]

Se vaatii oikeasti motivaatiota, että onnistuu. Mullakin taitaa onnistua nyt ekaa kertaa, muutama epäonnistunut yritys takana.

[QUOTE="vieras";25200567]Älä naurata. Ei sulla pikkulihakset toimi. Mene nyt sinne peräkammariin vaan taas tumputtaan.

Sitäpaitsi sähän tykkäät sun poikakaveristasi :kiss:.[/QUOTE]

Mitä sulla on Ranea vastaan? :D Oot aina nokkimassa sitä. :p

[QUOTE="Huoh";25200534]No jaatko sänkyä kenenkään kanssa? Painon pudottaminen (ja sitä kautta itsetunnon nostaminen) on hyvä juttu, mutta ei normi lapseton viettäisi aikaa tällä palstalla.[/QUOTE]

:laugh: Yksi epänormi lapseton ilmoittautuu! :D

Yhteistyössä