Saanko mä taas vähän hehkuttaa laihdutuksesta? :D Vaatekoko on ihanasti pienentyny!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tytsi-89
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Farkut meinaa tippua päältä ja mahdun moniin vaatteisiin, jotka oli aiemmin pieniä. :) Alkaa jo peilistä näkyä laihtuminen, vihdoin. Moni sukulainen huomasi tänään. Oli aikakin, kun 8 kiloa on jo lähteny. Pakko hehkuttaa, kun kerrankin laihdutus onnistuu. :D Jospa saisi muutkin motivaatiota.

Tosi hienoa! Mulla oli sama urakka viime keväänä, ja oli huikeaa kun piti parin kuukauden välein suunnilleen ostaa pienemmät housut! Kalliiksihan se tulee, mutta tuo on sellainen asia mistä mielellään maksaa :D

Onnittelut loistavasta painonpudotuksesta! :) Saanko udella mikä oli lähtöpaino? Itsellä vaaka näytti tänään 76kg ja aina vaan isompaa vaatetta saa hankkia vaikka hyviä olisi kaapissa. Tänään aloitin keventämisen. Jos kesällä painaisi edes 72kg :)

[QUOTE="repa";25200280]Laita ennen-jälkeen kuvia..? Niitä aina mukava katsoa, välillä ei meinaa tunnistaa samaksi tyypiksi. Jälkeen kuvassa laihtuneella yleensä erilainen "hehku".. :)[/QUOTE]

En mä vielä laita, vasta sitten ihan lopuksi. :D Aion laihtua noin 10 kiloa vielä. Vrs:kin yrittää kärttää niitä, mutta en anna periksi. :D

Ap: kerrotko miten onnistuit?

Hieno homma ja onnea onnistumisesta.

:)

Mä olen itsekin tosi yllättynyt! Tämä on pudonnut aika pitkällä aikavälillä, heinäkuun lopusta lähtien on pudonnut tuo 8 kg. Kesällä ja syksyllä liikuin paljon, juoksin ja sambasin ym. Sen jälkeen on liikunta jäänyt aika vähäiseksi, mutta annoskoot on todella paljon pienentyneet. Samoin herkkujen syöminen vähentynyt. Sydänsurut laittoi alkusysäyksen, kun ruoka ei maistunut, sitä en suosittele. :D Mut mahd. paljon liikuntaa, ei liian suuria annoskokoja, paljon kasviksia eikä mitään totaalikieltäytymisiä. Syön kaikkea kohtuudella. Motivaatiota on paljon enkä ole enää joka välissä tunkemassa jotain suuhuni. :) Juon myös paljon vihreää teetä, tuntuu sekin auttaneen.

Itse ajattelen myös niin, että parhaiten laihtuu kun syö kaikkea kohtuudella, eikä syö koko aikaa. Koko ajan ei siis tarvitse olla täynnä, mutta mistään ei tarvitse myöskään luopua. Annoskoot pienemmiksi, niin makeassa kuin suolaisessakin. Tuo on siis enemmänkin elintapojen muuttamista kuin laihduttamista.

[QUOTE="aave";25200355]Onnittelut loistavasta painonpudotuksesta! :) Saanko udella mikä oli lähtöpaino? Itsellä vaaka näytti tänään 76kg ja aina vaan isompaa vaatetta saa hankkia vaikka hyviä olisi kaapissa. Tänään aloitin keventämisen. Jos kesällä painaisi edes 72kg :)[/QUOTE]

Lähtöpaino oli 75kg. Nyt painan siis 67 kiloa. :) Pian varmaan putoaa taas, kun on jo hetken pysynyt paikallaan.

Itse ajattelen myös niin, että parhaiten laihtuu kun syö kaikkea kohtuudella, eikä syö koko aikaa. Koko ajan ei siis tarvitse olla täynnä, mutta mistään ei tarvitse myöskään luopua. Annoskoot pienemmiksi, niin makeassa kuin suolaisessakin. Tuo on siis enemmänkin elintapojen muuttamista kuin laihduttamista.

Joo, elämäntapamuutos tämä onkin. :)

[QUOTE="huoh";25200471]Taas näitä tytsy kehuu itteensä aiheita. hanki jo elämä, ja joku kenen kanssa jakaa se.[/QUOTE]

Ja tämän viestin oli tarkoitus edustaa kateellista palsta panettelua.

[QUOTE="huoh";25200471]Taas näitä tytsy kehuu itteensä aiheita. hanki jo elämä, ja joku kenen kanssa jakaa se.[/QUOTE]

Siitä sietääkin olla iloinen, jos ylipaino karisee. :D Mulla on elämä ja paljon ihmisiä jakamassa sitä, kiitos vain. :)

• Tykkää
Reactions: Susimieli
Onnittelut! Tuo tunne on kyllä todella mukava. Mukavaa on myös kun muutkin huomaavat.
Itsellä n. 2,5 vuotta elämäntapamuutosta takana. Enkä vieläkään ole sinut uuden minäni kanssa.
Tsemppiä jatkoon!

• Tykkää
Reactions: tytsi-89

Yhteistyössä