Tekeekö tää naisesta huoran?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "zinni"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

"zinni"

Vieras
ollut yksi vakituinen partneri monta vuotta,sitä ennen pari epäonnistunutta räpellys yritystä. Ero pitkästä suhteesta ja ajatuksena et nyt voi sitten harrastaa seksiä eri miesten kanssa ja näin saada erilaisia kokemuksia kun tähän mennessä ollut vain se yksi.
Joten jos nyt vapaana sitten harrastaa seksiä eri tyyppien kanssa niin tekeekö se huoran?

No mitä kettua nyt taas, ei todellakaan tee.

Typerältä kuulostaa mun korvaan tollanen "harrastelenpa seksiä eri tyyppien kans tässä"-touhu, mutta jokaisen oma asia. Ei se väärin ole eikä se huoraksi tee.

ja siten se nainen joka antaa miehelle piparia saadakseen elää ilmaiseks tämän siivelä on enemmän huora kuin nainen joka antaa ilmaiseksi eri miehille joka viikonloppu

Riippuu varmasti siitä keneltä asiaa kysyy tai kertooko kaikista suhteista. Jos pelkäisin leimaa en ehkä käyttäytyisi avoimesti noin.

"Tarkoittaa sekä ilotyttöä eli prostituoitua, että ”liian seksuaalisesti vapaana” pidettyä naista. Aikaisemmin näitä on kutsuttu myös portoiksi. Nykyisin samaan tapaan käytetään myös sanaa horo."
Wikipedia

Ei kai sitä tarvi pitkin kyliä huudella miten monen tyypin kanssa oot seksiä haarastanut? Joten ei tarvi itseäsi miksikään nimittääkään... Teet niinkuin hyvältä tuntuu.

Miks pitää nimitellä miksikään? Jos tykkää seksistä ja haluaa kokeilla sitä useamman kanssa ja kaikki tapahtuu aikuisten kesken ja vapaaehtoisesti, niin minkä takia siinä pitää yhtäkään osapuolta haukkua yhtään miksikään?

Näin just. Eli ei, ei todellakaan tee susta huoraa, jos kokeilet seksiä eri miesten kanssa. Muistat vaan pitää itsestäsi huolen ja käyttää kondomia.

Niin et. Sä vaan puhuit p***un jakelemisesta ympäriinsä. Siinähän ei sitten ollutkaan vähääkään halventavaa sävyä havaittavissa, eihän? ;)

No eikös se sitä nimenomaan ole? Mutta ei minua ainakaan henkilökohtaisesti kiinnosta kenenkään seksielämä.
Ap:n kannattaa kuitenkin muistaa, että sitä ei kannata tosiaan huudella kylillä (kuten joku tuossa jo neuvoi), koska silloinhan saa tuollaisen "lutkan" maineen tosi helposti. Ja sitä en sano mitenkään ilkeilläkseni, vaan sillä, että se nyt vaan sattuu olemaan totta.

No mulla ei ole silleen ajatuksena et olen tuolla jakelemassa joka viikonloppu eri tyypille mut jos nyt sillon tällön.En mä ole luonteeltani sellanen joka jakelee mutta kun tässä nyt tällänen tilanne on niin mikasei sitten välillä vois olla kokeilemassa eri miesten kanssa.

Anna mennä vaan! Itse harrastin tota ennen nykyistä suhdettani, ja ihan just siitä syystä, että sit kun löytyy se kumppani, kenen kansas haluan viettää loppuelämäni, niin ei jää sit kaduttaan se, että en oo ollu kun vain sen yhden ja ainoon kanssa sängyssä.

[QUOTE="zinni";25198051]No mulla ei ole silleen ajatuksena et olen tuolla jakelemassa joka viikonloppu eri tyypille mut jos nyt sillon tällön.En mä ole luonteeltani sellanen joka jakelee mutta kun tässä nyt tällänen tilanne on niin mikasei sitten välillä vois olla kokeilemassa eri miesten kanssa.[/QUOTE]

Niinpä, ei siinä mitään. :)
Sillä vaan sanoin, kun tiedän miten ainakin pikkupaikoilla puheet liikkuu ja tuollaisia ilkeitä nimityksiä käytetään aika herkästi, jos antaa itsestään vähänkin sellaisen kuvan.
Siks kannattaa pitää tuommoset asiat omana tietonaan, eikä levitellä niitä kovinkaan monelle..

ja joo,ehkäsyn suhteen olen hyvin tarkka harmi vaan et jotku miehet on sellasia et kortsua ei käytä ja se ilmenee vasta sitten kun ollaan jo rupeemassa toimiin.Mutta ilman en anna,en mä tyhmä ole!

No eikös se sitä nimenomaan ole?

Ai p***un jakamista? No ei! Eiköhän siinä kaikki osalliset anna ja saa. Sä yrität nyt saada tän kuulostamaan siltä, että nainen tyrkyttää ja miehet vaan vastaanottaa.

Just niin viheliäistä, perin ämmämäistä olla ilkeä muita saman sukupuolen edustajia kohtaan. Ällöttävää.

Vai miten sä kuvailet sellaisen miehen toimintaa, joka harrastaa seksiä useampien kumppaneiden kanssa?

Yhteistyössä