millä liikkeillä ja kuinka nopeasti sixpäkki?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja una
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

una

Vieras
tuleeko se muka naiselle suuremmalla työllä kuin miehelle?harrastan taistelulajeja ja nyt tuli vimma saada oikeasti näkyvä sixpäkki :D oon nyt viikon päivät tehny erilaisia vatsoja mutta onko jokin tietty liike millä saisi ne paremmin esille?

Alkuperäinen kirjoittaja una:
tuleeko se muka naiselle suuremmalla työllä kuin miehelle?harrastan taistelulajeja ja nyt tuli vimma saada oikeasti näkyvä sixpäkki :D oon nyt viikon päivät tehny erilaisia vatsoja mutta onko jokin tietty liike millä saisi ne paremmin esille?

Joo, siis rasvaprosentti tulee olla melkein jo liian vähäisä että ne näkyis.. :)
Että oikeestaan liikkeet ei kovin paljoo auta.. pitäs syödä oikein.

Alkuperäinen kirjoittaja una:

Mist hää puhuu?

kuntoile ja syö hyvini kasviksia ja vihanneksia aamulla ja illalla kuntoile käy lenkillä kerran tai 2-3-4 kertaa viikossa niin mä ainaki sain olikse jossain 6-7 kuukautta tai 1 vuas

Taktisilla liikkeillä: lompakko mukaan, Prismaan, juomaosaston kautta kassalle ja kotiin, vot, sulla on sikspäkki. :)

Anteeks, oli ihan pakko. *hakee lisää kahvia*

[QUOTE="Vesipeto Surku";25195200]Taktisilla liikkeillä: lompakko mukaan, Prismaan, juomaosaston kautta kassalle ja kotiin, vot, sulla on sikspäkki. :)

Anteeks, oli ihan pakko. *hakee lisää kahvia*[/QUOTE]

..Aikaa menee noin vartti. Jos ripeä on.

Mulla näkyy sixpack, vaati aika kovan työn.

Rasvat pitää saada tosi alas, se vaatii muutakin kuin vatsojen treenaamista.

Sit salilla eri vatsaliikkeitä, pitkiä sarjoja painojen kanssa, staattista pitoa, tunnin vatsatreeni silloin tällöin.

Näillä se mulle tuli :)

tfvguivugkkkkkktvgutvfcfyggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg

Mulla näkyy sixp ack, vaati aika kov an työn.

Rasvat pitää saada tosi alas, se vnknmkaatii m mk.-.-,-.-.-:-.-:-.-.-.-.-.-.-mkuutakin km uin vatsojen t reenaa mista.

Sit salillmkljo m, na eri v atsa nmm mn nhj m j l mnk

pitoa, tunnin vatsatr k bnb bj eeni silloin tällöin.plaaplaaa

Näillä

se mulle tuli :)

[QUOTE="Vesipeto Surku";25195200]Taktisilla liikkeillä: lompakko mukaan, Prismaan, juomaosaston kautta kassalle ja kotiin, vot, sulla on sikspäkki. :)

Anteeks, oli ihan pakko. *hakee lisää kahvia*[/QUOTE]

Meinasin ihan samaa.. Tai fillarilla polkee.

Yhteistyössä