Ei varmaan oo soveliasta kysyä joten jätä vastaamatta jos asia on liian henkilökohtainen mutta yritättekö siis toista lasta? Mulla jostain syystä vaan on ollu aina semmonen mielikuva, että haluatte vaan yhden vai sekoitankohan johonkin muuhun?Ei, siitä ei ole kyse. Valitettavasti en vieläkään ole raskaana.
Ok, toivotaan, että tärppääToinen lapsi on saanut tulla jos on tullakseen jo reilun neljän vuoden ajan. Ei ole tullut. Ja mihinkään hoitoihin en halua, sotii mun periaatteitani vastaan. Yksikin lapsi on suuri lahja ja hyvin elämme tällaisenakin perheenä, mutta toista toki toivomme edelleen.
Sulla ei voi olla ketään reaaliystävää.Montako kertaa olen tässäkin ketjussa kertonut, miksi en puhu tästä asiasta ystävilleni vielä. Koska he arvaisivat heti mistä on kyse, koska tuntevat mut niin hyvin. Ja sattuneesta syystä en halua paljastaa vielä tämän enempää kenellekään. Edes mieheni ei tiedä.
Jos sua ärsyttää mun aloitukset, voit hyvin hypätä yli johonkin mukavampaan aiheeseen. Niin minä teen aina silloin, kun koen että joku aloitus ei yhtään kiinnosta.
Mukavaa illanjatkoa sinulle !
Huomio! Huomio!Suattaapi olla, mutta suattaa olla olemattannii .
Jos liittyy kirjaan jonka kirjotat niin sitten, kun se olisi valmis niinSuattaapi olla, mutta suattaa olla olemattannii .
Kiittää peukuista hän .peukut --> b d
Teetkö omakustanteen vai onko sulta pyydetty käsistä tai kirjoittamaan johonkin lehteen? Bloggaamaan virallisesti joillekin sivuille?