Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
No miks et sit ostanu kun niin teki mieli?
Missä sittarissa noita oli?Niinpä, ehkä en uskaltanut, tiedä mitä sisältää... Voipi olla että haen sen vielä![]()
Niinpä, ehkä en uskaltanut, tiedä mitä sisältää... Voipi olla että haen sen vielä![]()
Missä sittarissa noita oli?
Ostan niin saletisti itselleni jouluksi.
Just se missä en koskaan käy...mutta jospa Kuppiksella tai Skanssissakin olisLänsärissä =)
Olisko 14,95:saint: Olen selvännäkijä... :xmas:Tahtoo tuon! Oliko kallis?
Olisko 14,95:saint: Olen selvännäkijä... :xmas:
Vauva.fi hamusi vuoden Trolli-Finlandia-ehdokkuuksia
Verkkobongaus 30.11.2011, klo 18:27 Teemu Leminen
Huomenna jaetaan kirjallisuuden Finlandia-palkinto. Varmasti tärkeä tunnustus, mutta vähintään yhtä merkittävä on vuoden Trolli-Finlandia-palkinto, joka myönnetään ansiokkaasta suomalaisesta trollauksesta.
Palkinnolla on perusteensa, kuvastaahan trollaaminen oivasti suomalaista nettikäyttäytymistä.
Trolli-Finlandian ehdokkaat valitsee anonyymi kolmijäseninen lautakunta. Lautakunta myös nimittää yhden henkilön päättämään lopullisen palkinnonsaajan.
Vuoden 2011 Trolli-Finlandia-ehdokkaat ovat:
1. Kaksplussan Meidät huijattiin ostamaan homotalo, voimmeko purkaa kaupan?
2. Vauva.fin Mitä teen? Huomasin, että mieheni on narsissi
3. Vauva.fin Minkä ikäisenä olette kääntäneet lapsenne kasvot menosuuntaan? -keskustelu
4. Hevostallin Pettäjämies jälleen kerran
5. Vauva.fin Mieheni kertoi telakoituneensa saunaillassa
Vauva.fi hamusi vuoden Trolli-Finlandia-ehdokkuuksia Nyt