Nyt on taas se hetki, kun tekisi mieli pyytää teitä pitämään peukkuja

"vieras"
[QUOTE="vieras";25191753]Et nyt ihan ole ymmärtänyt palstan tarkoitusta.[/QUOTE]

Jos tarkoituksena on se että kaikki elämän asiat jaetaan täällä ja tukea haetaan palstalta niin on se surullista..enkä ole ymmärtänyt, onneksi!

[QUOTE="vieras";25191740]Eikö sulla ole oikeasti oikeassa elämässä ystäviä? :([/QUOTE]

On toki :).

Tää nyt vaan sattuu olemaan asia, josta en voi hiiskahtaakaan sellaisille, jotka tunnen oikeasti - tai muuten kaikki arvaavat, mistä on kyse.

[QUOTE="vieras";25191924]Miksi sä sitten taas pyydät palstaa apuun? Miksi teet jatkuvasti avauksia itsestäsi ja elämästäsi? Eikö ketään kiinnosta muualla?[/QUOTE]

Miksi sua vaivaa toisten aloitukset noin kovasti? Mua ainakin huolestuttaisi, jos itse jaksaisin ärsyyntyä tuohon malliin jonkun muun kirjoitteluista.

[QUOTE="vieras";25192048]Varmaan jotain elämää tärkeämpää, kuten Elonkerjuun uusi laulaja?[/QUOTE]

Juu en ole hakenut Elonkerjuun laulajaksi, vaikka mielelläni kyllä siihen kelkkaan lähtisinkin :D. Mutta onneksi mulla on realistinen käsitys kyvyistäni.

Yhteistyössä