Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
laita levy kiinni jätä safka siihen makaamaan
kysymyksestä päätellen nimimerkin vaihto saattaisi olla paikallaan
hiisipuuro kypsyy tunnissa. kun sen alkukiehautuksen olet saanu tehtyä niin jätät levyn ykköselle ja käyt vartin välein sekottamassa.Riisipuuro...ja ainoa riittävän iso kattila oli pastakattila, eli erittäin ohutpohjainen.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25180757:hiihsipuuro kypsyy tunnissa. kun sen alkukiehautuksen olet saanu tehtyä niin jätät levyn ykköselle ja käyt vartin välein sekottamassa.
huomioi myös se että lopputulosta sakeuttaa lopussa suolaus ja jäähtyminen, niin että ei kauheen paksuksi kannata hauduttaa.![]()
no paremmalla syyllä saa olla vähän löysempää, ettei laatikon lopputulos muistuta sementtiäTää menee porkkanalaatikkoon, joten ei niin väliä sillä lopputuloksella. Siis sen koostumuksen suhteen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;25180782:no paremmalla syyllä saa olla vähän löysempää, ettei laatikon lopputulos muistuta sementtiä![]()
Tää menee porkkanalaatikkoon, joten ei niin väliä sillä lopputuloksella. Siis sen koostumuksen suhteen![]()
Jos omistat kerroskattilan siinä on hyvä tehdä riisipuuro Nam!
Mulla on 2-3 kiloa porkkanaa...tuohon puuropohjaan tuli litra vettä ja 2 litraa maitoa, eli ei se ihan pieneen kattilaan mahtunut.
Alku on jo ohi, nyt ollaan siinä haudutusvaiheessa jo.
Miksi sitä pitää hauduttaa kun uuniin vielä menee? Ja vielä noin kauan paistetaan?
Onko sulla semmoista ritilää joka laitetaan kattilan ja levyn väliin? Jotkut hauduttaa myös styroksisessa kylmälaukussa (homemade aromipesä) mutta se kyllä kestää enemmän kuin tuon 40min.
No eikä. Ihan ohjeen mukaan mä menen.
Tämä siis tuplana: Reseptit > ruokaohje: Porkkanalaatikko, riisillä - Kotikokki.net
Mulla itseasiassa se porkkanan osuus on jopa ohjetta suurempi, koska mulla on 2-3 kiloa, vaikka teen vain 2 kilon ohjeella.