Joo, varmaan onkin! Etkös sä kirjoittanutkin siitä kokemuksestasi tuolla aikaisemmin? Aika karmivalta kuulostava tapaus..Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;25175609:Provo tai ei, kyllä tuollaisia miehiä on olemassa. Ainakin yhden saman oloisen olen tavannut..
Huh, aika kokemus sullakin. Onneksi päätit jättää homman siihen.Oma vastaava kokemus oli yks tällanen herrasmiesmäinen äijä jonka kanssa kävin välillä kahvilla. Oli juurikin outoudensa takia hauska ja kiehtova, ei tosin miesystävä-tyyppiä.
Rauhallinen ja tylsä on kaksi eriasiaa. Itsekin pidän tietynlaisesta ritalillisuudesta miehessä, olen myös romantikko ja mieheni on huomattavasti rauhallisempi kuin minä (tiettyyn pisteeseen). Mutta romanttinen ja ritarillinen voi olla niin monella tapaa.. ei sen tarvitse olla pilkulleen kuten ennen vanhaan, vaan niitä tapoja voi soveltaa nykypäivään. Ja se huumori, kyllä se vaan on iso asia monelle ihmiselle. Jos ensitreffit on yli asialliset ja kuivahkot, lopahtaa kiinnostus nopeasti. Pelle ei kuitenkaan tarvitse olla.Ainoastaan mietin että miksi miehen ei ole niin hyvä olla rauhallinen, kohtelias ja muuta sellaista "vanhanaikaista". Minun nähdäkseni sellaisten asioiden ei saisi mennä "muodista pois", jos etsii vakavampaa. Ajattelen että kai naistenkin joukossa löytyy sellaisia VAPAITA, jotka ovat nuoria ja silti halukkaita vakavampaan suhteeseen. Olisi masentavaa todeta, että kaikki naiset ovat samanlaisia näissä asioissa.
Tiivistettynä: Vältä ääripäitä.Ja kuten sanoin niin olen kyllä huomannut että ensinettitapaamisessa liian huoliteltu olemus voi olla huono asia. Pidän sitä vain ironisena kun suomalaismiehiä monesti moititaan liian huolimattomasta olemuksesta niin mulla se voikin olla toisin päin. Rentous on tärkeää, tiedän sen, mutta samaan aikaan panostaminen olisi myös.
Haluat naisen, joka ei väännä asioista kanssasi, mutta olet itse "voimakas persoona" Voimakasta kestää vain sellainen, joka jaksaa itsekin vääntää. Tai ehkä joku poikkeusyksilö löytyy, mutta et itsekään ilmeisesti kestäisi itseäsi.En mäkään etsi täydellistä enkä korkeakoulutettua naista pakollisena. Vaatimattomuus on kaunista mielestäni. Ajattelin vain tuoda esiin itsestäni asioita, jotka toinen saa sitten joko ottaa tai jättää. Inhoan sukupuolten välistä kilpailua yleisesti. Nainen saa haastaa, mutta jatkuva vääntäminen eri asioista uuvuttaa. Olen kyllä persoonana aika voimakas, mutta pyrin ajattelemaan toistakin, välillä ehkä liikaakin. Naisen ei siis saisi olla "perässävedettävä", muttei myöskään "päällekäyvä" vaan jotain välimaastosta.
Se on kyllä totta että olen suorittajatyyppi eli tunnen halua kehittää itseäni ja otan "projekteja". Mutta välillä voin taas ihan vaan laiskotella ja relata. Ja kuten sanoin niin olen kyllä huomannut että ensinettitapaamisessa liian huoliteltu olemus voi olla huono asia. Pidän sitä vain ironisena kun suomalaismiehiä monesti moititaan liian huolimattomasta olemuksesta niin mulla se voikin olla toisin päin. Rentous on tärkeää, tiedän sen, mutta samaan aikaan panostaminen olisi myös.
Ei tietenkään pilkulleen. Saan vain inspiraatiota ajasta, jossa mies oli ritarillinen naista kohtaan. Sehän sisältää traagisuutta, koska moderni nainen Suomessa harvemmin kaipaa sellaista. Intohimo liittyy myös kärsimykseen (ja keskeisesti lyyrisyyteen). Luettuani muiden maiden kulttuureista olenkin pohtinut, sopisiko tällainen lähestyminen paremmin johonkin muuhun maahan. Ainakin läheinen ystävättäreni patriarkaalisemmasta Ranskasta on ihmetellyt kovasti, miksen "menesty" niin hyvin SuomessaAlkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25175894:Rauhallinen ja tylsä on kaksi eriasiaa. Itsekin pidän tietynlaisesta ritalillisuudesta miehessä, olen myös romantikko ja mieheni on huomattavasti rauhallisempi kuin minä (tiettyyn pisteeseen). Mutta romanttinen ja ritarillinen voi olla niin monella tapaa.. ei sen tarvitse olla pilkulleen kuten ennen vanhaan, vaan niitä tapoja voi soveltaa nykypäivään. Ja se huumori, kyllä se vaan on iso asia monelle ihmiselle. Jos ensitreffit on yli asialliset ja kuivahkot, lopahtaa kiinnostus nopeasti. Pelle ei kuitenkaan tarvitse olla.
Oi, toi voi olla totta. Toi mun herrasmiesäijä käyttää ihan tositylsiä "hienoja vaatteita", jotka on minusta ihan yök, todella vastenmieliset. Kerran sitten kesällä käytiin terassilla yhillä, ja hänellä oli jotkut työvaatteet, normaali t-paita ja risat farkut. Voi ah, oli täysin erinäköinen ja melkein hottisJa kuten sanoin niin olen kyllä huomannut että ensinettitapaamisessa liian huoliteltu olemus voi olla huono asia. Pidän sitä vain ironisena kun suomalaismiehiä monesti moititaan liian huolimattomasta olemuksesta niin mulla se voikin olla toisin päin. Rentous on tärkeää, tiedän sen, mutta samaan aikaan panostaminen olisi myös.
Hän sanoi "Eli jotenkin omassa maailmassaan omissa kuvitelmissaan. Kuvitteli olevansa kiltti, kohtelias ja mukava. Ei tajunnut, että vaikutti lähinnä itsekkäältä ja ylimieliseltä."Kuvitelmat eivät ole huono asia ihmiselle välttämättä. Ilman unelmia maailma on aika synkeä ja raadollinen paikka. Ehkä ajatus naisesta, joka ei unelmoi eikä kuvittele juuri mitään erikoista, on itselleni vähän vieras.
En mäkään etsi täydellistä enkä korkeakoulutettua naista pakollisena. Vaatimattomuus on kaunista mielestäni. Ajattelin vain tuoda esiin itsestäni asioita, jotka toinen saa sitten joko ottaa tai jättää. Inhoan sukupuolten välistä kilpailua yleisesti. Nainen saa haastaa, mutta jatkuva vääntäminen eri asioista uuvuttaa. Olen kyllä persoonana aika voimakas, mutta pyrin ajattelemaan toistakin, välillä ehkä liikaakin. Naisen ei siis saisi olla "perässävedettävä", muttei myöskään "päällekäyvä" vaan jotain välimaastosta.
Se on kyllä totta että olen suorittajatyyppi eli tunnen halua kehittää itseäni ja otan "projekteja". Mutta välillä voin taas ihan vaan laiskotella ja relata. Ja kuten sanoin niin olen kyllä huomannut että ensinettitapaamisessa liian huoliteltu olemus voi olla huono asia. Pidän sitä vain ironisena kun suomalaismiehiä monesti moititaan liian huolimattomasta olemuksesta niin mulla se voikin olla toisin päin. Rentous on tärkeää, tiedän sen, mutta samaan aikaan panostaminen olisi myös.
Voi ollakin. Itse olen aina jollain tasolla kokenut, ettei suomalaiset miehet niin kolahda. Kaverini ovatkin minulle usein sanoneet, että olen tainnut syntyä väärään maahan. Minä nautin suuresti mieheni ja minun kulttuurieroista, ne kiehtoo ja kiihottaa. Toki jotkut amerikkalaiset piirteet voivat olla ärsyttäviäkin. Oma mieheni on romanttinen ja ritarillinen, silti aavistuksen karski jä ärsyttävän itsepäinenEi tietenkään pilkulleen. Saan vain inspiraatiota ajasta, jossa mies oli ritarillinen naista kohtaan. Sehän sisältää traagisuutta, koska moderni nainen Suomessa harvemmin kaipaa sellaista. Intohimo liittyy myös kärsimykseen (ja keskeisesti lyyrisyyteen). Luettuani muiden maiden kulttuureista olenkin pohtinut, sopisiko tällainen lähestyminen paremmin johonkin muuhun maahan. Ainakin läheinen ystävättäreni patriarkaalisemmasta Ranskasta on ihmetellyt kovasti, miksen "menesty" niin hyvin Suomessa
En todellakaan ole kieltämässä naurua ja spontaaneja tunteita. Mutta minulle ne ovat enemmän mauste kuin pääasia.