"Neiti Etsivä"
Et sä voi olla täydellinen kun olet jo 31 vuotias ja sinkku.
Pakkohan sussa on paljon vikaa olla.
Pakkohan sussa on paljon vikaa olla.
Huomaatko, haet samanlaista pökkelöä. Pökkelöä, joka jaksaa kanssasi:Elämänmyönteinen, kuuntelutaitoinen, neuvottelukykyinen, kunnioittava, luotettava. Ulkonäöstä ei ole mitään tarkkaa vaatimusta paitsi naisellinen tai tyttömäinen eikä liian trendikäs.
Olen tismalleen samaa mieltä. Tosin aikuistuminen siinä, että näkisi vastakkaisen sukupuolen naisina, eikä tyttöinä voisi olla jossain vaiheessa ehkä paikallaan.Aikuistuminen ei ole joka elämänalueella minusta hyvä.
OK Olen kyllä varsin hymyilevä ja lämmin.Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen;25174270:Edelleen olen sitä mieltä (totesinkin tuolla aiemmin), että kenties naiset saavat sinusta hieman kylmän kuvan, jos olet liian hillitty/kohtelias. Toki tavat pitää olla, mutta helposti ymmärtäisin liian jäykän kanssakäymisen niin, että et olisi kiinnostunut oikeasti. Pieni salamyhkäisyys on kiinnostavaa, anna naisten huomata hyviä puoliasi, äläkä luettele niitä.
Aww, huumorimiehiä. <3En tietenkään, oletpa tosikko
Kammoksun jossain määrin tavallisuutta, koska pidän sitä jotenkin latistavana ja epäyksilöllisenä. Kuitenkin hyväksyn tavallisuuden keskeisenä osana elämää itsessäni ja toisessa. Tavallisuuteen rajoittuminen sen sijaan on, mitä en koe omakseni, en etenkään ihastumisessa.Laittaudut treffeille, ostat tyylikkäitä vaatteita netistä ja uskot horoskooppeihin. Olet todellakin harvinaislaatuinen suomalainen mies Minäkin olen muuten leijona enkä jyrää tai dominoi...
Sellaista kuin normaali tavallinen suomalaismies ei ole olemassakaan. Kaikissa meissä on sekoitus naisellisia ja miehisiä piirteitä. Herkkiä miehiä löytyy suomestakin vaikka kuinka samoin kuin ritarillisia, taiteellisia tai älykköjä.
Saan sinusta mielikuvan että kammoksut tavallisuutta ja haluat tuntea itsesi erikoiseksi. Oletko varmasti sitä vai kammoksutko myös tavallisuutta itsessäsi?
Synkiksi? Minusta niissä ei ollut mitään synkkää tai ainakaan sen synkempää, kun sinun ilmaisuissakaan. Personaalinen tarkoittanee aika monelle yhtä kun kummalista, ja vielä useammalle ainakin jotain kummalliseen viittäävä. Tosikoksi kokivat sinut aika monet muutkin ja siinäkään ei kait ole mitään pahaa, kunhan löytää oikean ihmisen.Ok, totta. Se on tavoitteeni. Mutten siltikään usko muiden ihmisten ajatuksia niin synkiksi kuin kerroit.
Muistathan olla myös oikeasti kiinnostunut treffikumppanistasi, kysellä, kuunnella ja vastata?OK Olen kyllä varsin hymyilevä ja lämmin.
Sä jaksaisit tätä itsestäsi analysointia loputtomasti. Tiedätkö mitä tarkoittaa keskittyminen toiseen ihmiseen? Se ei ole sitä, että mennään sinun kauttasi. Oletko ihminen, joka jatkaa aina toisen kokemusta/kertomusta lauseella "no mäkin kerran" "no mulla oliihan sama juttu.." "eihän, no kuule kun just.." Ja sitten puhutaan sinusta Taas.Totta siltä osin, että halusin toisten mielipiteitä tilanteestani tekstini pohjalta.
En nähdäkseni muuta itseäni toisen toiveisiin sopivaksi, enemmän päinvastoin julistan omaa visiotani ja asetan ne keskustelun alle. Voin myös muuttaa mieltäni, mutten tee sitä jatkuvasti. En tarjoa mitään yleismaailmallisia totuuksia.Minulla on vaikutelma että yrität selittää kaiken parhain päin. Olet kuin teflonia. On hyvä että huomioi muut mutta kuinka paljon muutat itseäsi toisen toiveiden mukaan. Tai antamaasi mielikuvaa sen perusteella mitä muut sanovat?
Kolmenkympin kriisikin taitaa pukata päälle?Kammoksun jossain määrin tavallisuutta, koska pidän sitä jotenkin latistavana ja epäyksilöllisenä. Kuitenkin hyväksyn tavallisuuden keskeisenä osana elämää itsessäni ja toisessa. Tavallisuuteen rajoittuminen sen sijaan on, mitä en koe omakseni, en etenkään ihastumisessa.
En ole tietyissä jutuissa huumorintajuinen, mutta tykkään hauskoista jutuista etenkin toisen kertomana. Samalla kuitenkin huolehdin tarkoin etten loukkaisi naista etenkin alkuun.Mulle tulee mieleen aapeestä et se on huumorintajuton. Mikään ei oo kamalampaa kun huumorintajuton mies.
OK, mulle vaan kerran kaveri on aina kaveri Mun on vaikea muuttaa ensivaikutelmaa, jonka saan. En tuijota listoja kuin siksi että oikeansuuntainen ihminen osuisi niitä lukemaan. Ehkä se on virhe... Kiitos myös vihjeestä nuorista naisista Mutta ehkä on poikkeuksia?Sun rima on liian korkealla. Sä oot määrittänyt itselles tarkasti minkälainen nainen kelpaa, ja sen lisäksi tavatessa pitää heti tuntua "joltain". Mitä jos kokeilisit tutustua johonkin kaverinaiseen, työkaveriin tai tutun tuttuun, ja oppia arvostamaan ja ihailemaan sitä kuinka persoonallinen hän on?
Toinen ongelma on ehkä se että sua viehättää nuoret naiset, mutta ne ei taas ole noin vanhasta kiinnostuneet, tai halua ainakaan mitään vakavaa suhdetta vielä.
...ei kiitos. Näiden tietojen perusteella pidän sinua kuivana ja mielikuvituksettomana pikkutarkkana niuhottajana jolta ei juuri huumoria irtoa ja joka uskaltaa koskea naiseen vasta luvan saatuaan....erittäin laajasti lukenut kulttuurialaa (etenkin historia, filosofia, estetiikka, kielitiede ja kirjallisuus).
Tahaton komiikka on kyllä joskus hulvatonta!Samalla kuitenkin huolehdin tarkoin etten loukkaisi naista etenkin alkuun.