Lapsen kolmella kaverilla on kaikilla merkkihaalari .... Ja tänään....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja raivoissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

raivoissaan

Vieras
Tänään lapseni sanoi pihalta tultuaan, että haluaa Molon, Tiketin, Kuppikakun tai Reiman haalarin.

Lapsi on 4v. ja oli pihalla veljensä 7v. kanssa... Lapsella 4v. on kavereina kolme tyttöä. Yhdellä heistä on Molon haalari, yhdellä Ticketin ja yhdellä Reiman.

Yksi tyttö oli veljen 7v. mukaa sanonut, että haluaisi Kuppikakun haalarin. En ymmärrä!!!!!!!!!!!

Onko palstamammat laittaneet lapsensakin merkkitietoisiksi.
Oli vielä tämä 4vuotiaan kaveri sanonut, että miksei sulla oo melkkihaalalia vaan tollanen halpahallihaalari. :D Sit meidän tyttö 4v. oli tokassu, että en tiiä. Sit nämä muut 4v. lapset oli luennoinu merkkihaalarit ja opettanu meitinki tytölle mikä on merkkihaalari ja tää meidän tyttö tulikin sitten kotiin ja jankkas noita merkkejä moloa, tiketia, kuppikakkua ja reimaa... Pian selkes, että hän haluaa sellaisen. En kyllä varmana osta!!!!!!!!!

[QUOTE="...";25170856]Lapset kuuntelee kaikki mitä vanhemmat puhuu. Kyllä sitä itsekin pienenä tiesi mikä on Levis.[/QUOTE]

minä halusin pienenä krokotiilipaidan koska kavereillakin oli. ihan siksi että se lacosten logo oli mun mielestä tolkuttoman söpö

Vaikka minä puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä mutta minulta puuttuisi haalari, olisin vain kumiseva vaski tai helisevä symbaali.
haalari on kärsivällinen, haalari on lempeä. haalari ei kadehdi, ei kersku, ei pöyhkeile, ei käyttäydy sopimattomasti, ei etsi omaa etuaan, ei katkeroidu, ei muistele kärsimäänsä pahaa, ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa. Kaiken se kestää, kaikessa uskoo, kaikessa toivoo, kaiken se kärsii.
Niin pysyvät nämä kolme: reima, Molokids, Cupcake. Mutta suurin niistä on cupcake. Aamen

• Tykkää
Reactions: sonja<3
En tiiä onko tää provo mutta uskon että moni tyttölapsi haluais sen kuppikaakun haalarin sen pinkin sydämen takia. Omalla 4v tytölläni oli välikautena kyseinen haalari ja sen moni kaveri ois halunnu samanlaisen, ei sen takia että se on merkkihaalari (mun oma tyttö ei ymmärrä mitään merkkien päälle eikä sillä oo hajuakan että minkä merkkisiä sen vaatteet on) vaan sen sydämen takia. Tytöt kun on tyttöjä :D

No ei tämä tänäpäivänä provoilua ole.
Mulla poika muutama vuosi sitten tuli kotiin ja kertoi miten muutama kaveri oli arvostellut hänen kenkiään ja kysynyt miksi et osta merkkivaatteita vaan kuljet tommosissa prismavaatteissa. Minä siihen totesin, että koita poika kestää ja kerro kavereilles että sun kengät ei ole ostettu edes Prismasta vaan Halpahallista =D

Ja nyt lapsen kasvaessa merkkitietoisuus on in mutta mukaan en ole edelleenkään lähtenyt enkä lähde, en halua lapsistani merkkipimpoja. Esimerkeistäni merkkivaatteisiin kohdituvista arvosteluista voisi kirjan kirjoittaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kokenut tämänkin;25171067:
No ei tämä tänäpäivänä provoilua ole.
Mulla poika muutama vuosi sitten tuli kotiin ja kertoi miten muutama kaveri oli arvostellut hänen kenkiään ja kysynyt miksi et osta merkkivaatteita vaan kuljet tommosissa prismavaatteissa. Minä siihen totesin, että koita poika kestää ja kerro kavereilles että sun kengät ei ole ostettu edes Prismasta vaan Halpahallista =D

Ja nyt lapsen kasvaessa merkkitietoisuus on in mutta mukaan en ole edelleenkään lähtenyt enkä lähde, en halua lapsistani merkkipimpoja. Esimerkeistäni merkkivaatteisiin kohdituvista arvosteluista voisi kirjan kirjoittaa.

MInkä ikäinen poikasi on?

Mun poikaa on kiusattu koulussa "halpisvaatteista", mutta onneksi sillä on aika hyvä itsetunto eikä ole kuin muutaman jättänyt käyttämättä sitä varten että on jatkuvasti huomauteltu. Nyt tarvii uudet sisätossut ja aion ostaa Tarjoustalosta ale-saulit (tai siel oli kahtakin merkkiä, toiset 7e toiset 10e, katotaan kummasta olis kokoja). Varoitin tänään jo etukäteen että jos joku sanoo esim että "noi ei oo aidot" niin hän voi vastata että onhan nää, ihan aidot Saulit! :D

Missä näitä merkkihaalereita ja pukuja näkee kun palstan mukaan väh.joka toinen näitä ostaa? Tyttöni käy isoa espoolaista ala-astetta ja tasan yhden tiketin sen alemallin mitä myydää nyt halvalla, muutaman reiman ja yhden legotec joelin olen välitunnilla pongannut muuten on urheilukaupan tai isojenmarkettien toppiksia.

Onneksi meillä lapset eivät välitä merkeistä ollenkaan. Pojat nyt ei oikeastaan välitä muutenkaan mutta ilahtuvat jos löytyy paljon taskuja. Tyttö katsoo ulkonäköä ja sitä miltä vaate tuntuu, ei merkkiä.

• Tykkää
Reactions: röppö
Onneksi meillä lapset eivät välitä merkeistä ollenkaan. Pojat nyt ei oikeastaan välitä muutenkaan mutta ilahtuvat jos löytyy paljon taskuja. Tyttö katsoo ulkonäköä ja sitä miltä vaate tuntuu, ei merkkiä.

Juu ei meidän tytöistäkään kumpikaan tajua merkeistä mitään vaikka isompi onkin eskari ikäinen jo...
Äitikään ei tajua merkeistä..äiti ostaa omasta mielestään kaunista ja käytännöllistä vaatetta. :D

Tänä vuonna sattuu kyl olee isommalla tiketin puku ja pienemmällä reiman..

Mun koululaisella on pääosin merkkivaatteita mutta ei se itse tiedä sitä :D en oo ikinä kertonu sille että tämä on sen ja sen merkkinen taikka erotellu vaatteita merkin mukaan kalliisiin ja halpoihin. Jos siltä menis joku kysyyn että mitä merkkiä sen toppatakki on niin vastauksena ois todennäköisesti hölmistyny katse että täh, mitä se tarkoittaa :D

Yhteistyössä