Kiertelin kaupoissa tänään ja jösses noi toppahaalarit on rumia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
Ticketin väreistä tykkään, mutta en tykkää haalarin mallista. Liian pussimaisia ja ne ei käy hoikalle lapselle (kokemusta on). Reimat taas on niin tylsiä (ja ylihinnoiteltuja), puhumattakaan Remuista ja vastaavista. Karseita leikkauksia ja värejä. Minymolla oli yksi ihan ok puku, mutta nettikaupoista on koot loppuneet...
Aattelin että ainakin Name Itiltä löytyis värejä pojille, niin pah..pelkkää harmaata.

http://linuslotta.com/productOverview.asp?qNavigation=brands&qNavigationId=&qNavigationClass=&qNavigationTrendId=&qNavigationBrandId=100107&qTrend=&qBrand=100107&qClass=&qFilterType=0&qOrderBy=9&gender=0&language_id=4&qSizeGroup=&qVirtualClass=&qSiteId=3&qGroup=829

Esim. täältä :D

096584_002.jpg

Mä tykkään tästä, pitäis käydä hakemassa se pojalle.

Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
http://linuslotta.com/productOverview.asp?qNavigation=brands&qNavigationId=&qNavigationClass=&qNavigationTrendId=&qNavigationBrandId=100107&qTrend=&qBrand=100107&qClass=&qFilterType=0&qOrderBy=9&gender=0&language_id=4&qSizeGroup=&qVirtualClass=&qSiteId=3&qGroup=829

Kiitti, toi turkoosi "aspen" näytti kivalta..
Millaista mitoitusta ???

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:

Kiitti, toi turkoosi "aspen" näytti kivalta..
Millaista mitoitusta ???

Vanhemmalle likalle kokeilin piruuttani yhtä Didriksonsin haalaria viime viikonloppuna ja ainakin kyseinen haalari (104 cm) oli just sopiva n. 104 cm pitkälle tytölleni. Varmaankin ottaisin sen tai 110-senttisen, jos ei olis ihan teltta likan yllä

Yleisesti kyllä toppavaatteet ovat aika karseita. Isot ketjut panostaa edulliseen hintaan ja tarjonta onkin yleensä karseata - omaan makuuni. Ei auta, että netin mukaan olisi joku ok malli, kun sitä ei sitten myydä missään.

Pussimaisuus ei haitannut minua ainakaan ennen vaikka lapsi oli pieni ja ihan hoikka. Tosin haalari itsessään on minusta epäkäytännöllisempi kuin 2-osainen, joten niitä ei meille enää osteta. 98cm babyhaalari jäi viimeiseksi.

Inhoan harmaata ja mustaa trendiä. Mä tykkään väreistä tuollaisella pienellä lapsella.

Alkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:
Yleisesti kyllä toppavaatteet ovat aika karseita. Isot ketjut panostaa edulliseen hintaan ja tarjonta onkin yleensä karseata - omaan makuuni. Ei auta, että netin mukaan olisi joku ok malli, kun sitä ei sitten myydä missään.

Pussimaisuus ei haitannut minua ainakaan ennen vaikka lapsi oli pieni ja ihan hoikka. Tosin haalari itsessään on minusta epäkäytännöllisempi kuin 2-osainen, joten niitä ei meille enää osteta. 98cm babyhaalari jäi viimeiseksi.

Inhoan harmaata ja mustaa trendiä. Mä tykkään väreistä tuollaisella pienellä lapsella.

Sama täällä. Päiväkodissa haalari on käytännöllisempi, aattelin hommata 2-osaisen myöhemmin. Mulla siis 4-v poika.

Yhteistyössä