Mitä ajattelet minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"harmaana"

Vieras
Mitä ajattelet naiseta, joka:

-käyttää rakennekynsiä
-hiustenpidennyksiä
-ripsienpidennyksiä
-käyttää merkkivaatteita ja veskoja
-käy kasvohoidoissa joka kuukausi
-tykkää sisustaa ja pitää laadukkaista design-tuotteista
-käy kaupunkilomalla rentoutumassa monta kertaa vuodessa

Mä ajattelen että siinä on tosi erilainen nainen kun itse olen. Ja teitähän on iso massa, joten en mitään sen ihmeempää pysty ajattelemaan noista päälle liimatuista asioista.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25170754:
En mitään. En osaisi ehkä puhua kanssasi mistään, koska teen vaatteita ja laukkuja itse, enkä tiedä mitään noin hienosta elämästä.

Hienoa elämää kyllä on sekin, että saa tehdä sitä mistä tykkää -> ommella. Mäkin kyllä joskus ompelen ja uudistan asujani. Ostan harvoin mitään trensijuttuja, suosin pitkäikäisiä klassisia ajattomia vaihtoehtoja. Niitä joskus sit uudistelen.

Rehellisesti sanottuna tulee mieleen, että onko sulla huono itsetunto ja yrität sitä sitten peittää tai kompensoida panostamalla ulkoiseen olemukseesi ja kotiisi.

Toiseksi olisin huolissani kaikkien tekoulokkeiden käytöstä, koska tutkimuksen mukaan ne sisältävät hirmuisen allergiariskin.

Pidät ulkonäköä tärkeänä ja et ole köyhä. Luultavasti sinulle on tärkeää millaisen kuvan annat muille itsestäsi.

Mä en ole ihan varma, pystyykö noista päättelemään ihan varallisuutta. Jokainen pystyy tekemään rahoillaan noita, jos ei ole ihan työtön. Monet ostaa salikortin -> mä käytän rahat vaikka kauneushoitolaan ja käyn lenkillä. Nykyään lentäminenkin on niin halpaa, että se vain tarkoittaa että saa töistä vähän vapaata pidempään viikonloppuun.

[QUOTE="a.p";25170780]Hienoa elämää kyllä on sekin, että saa tehdä sitä mistä tykkää -> ommella. Mäkin kyllä joskus ompelen ja uudistan asujani. Ostan harvoin mitään trensijuttuja, suosin pitkäikäisiä klassisia ajattomia vaihtoehtoja. Niitä joskus sit uudistelen.[/QUOTE]
Ehkä meillä sitten olisikin vaikka mitä puhuttavaa. :D yleensä ihmiset, jotka tykkä itsestään on muillekin mukavia. Sinä selvästi tykkäät.

En mitään erityistä. Ajattelen että ulkonäkö on sinulle tärkeä ja olet kiinnostunut vaatteista ja sisustamisesta. Todennäköisesti ajattelisin myös, että olet varmaan hyvätuloinen. Ei mikään luettelemasi asia vaikuttaisi siihen, voisinko pitää sinusta. Tosin jos et puhuisi mistään muusta kuin matkustelusta, merkkilaukuista ja kynsihuolloista, meiltä voisi nopeasti loppua yhteiset puheenaiheet.

Rehellisesti sanottuna tulee mieleen, että onko sulla huono itsetunto ja yrität sitä sitten peittää tai kompensoida panostamalla ulkoiseen olemukseesi ja kotiisi.

Toiseksi olisin huolissani kaikkien tekoulokkeiden käytöstä, koska tutkimuksen mukaan ne sisältävät hirmuisen allergiariskin.

Millaisen allergiariskin? Eri asioita voi tehdä eri tavalla, niin myös kemikaaleja on eritavalla kosmetiikassa. Ainoa, missä noissa väkisin altistuu kemikaaleille on tuo ripsienpidennyksen liima. Se kylläkin on myös allergiatestattua ja samaa liimaa, mitä käytetään leikkaussalissa. Toisaalta, useimmat naiset taas meikkaa ripset joka päivä ripsivärillä, jossa on kaikenlaisia myrkkyjä.

[QUOTE="a.p";25170822]Mä en ole ihan varma, pystyykö noista päättelemään ihan varallisuutta. Jokainen pystyy tekemään rahoillaan noita, jos ei ole ihan työtön. Monet ostaa salikortin -> mä käytän rahat vaikka kauneushoitolaan ja käyn lenkillä. Nykyään lentäminenkin on niin halpaa, että se vain tarkoittaa että saa töistä vähän vapaata pidempään viikonloppuun.[/QUOTE]

Siksi sanoin että et ole köyhä enkä että olet hyvätuloinen tai varakas.

Sanotaanko sit vaikka venäläiset ja italialaiset naiset, jotka yleiseti panostavat enemmän ulkonäköönsä kuin suomalaiset omaavat sit sun mukaan huonon itsetunnon? Mä en ole koskaan tajunnut tätä, jos tykkäät hieman laittaa itseään, niin se voisi olla heikkoa itsetuntoa.

Eli sellainen nainen, joka ei meikkaa tai pukeutuu verkkareihin, omaa korkean itsetunnon. Mä yleensä kyl pidän heitä taas vähän masentuneena, jos ei jaksa laittautua.

Siksi sanoin että et ole köyhä enkä että olet hyvätuloinen tai varakas.

Jeps. Monesti vaan sit ihmetellään, et "miten sulla on varaa?". Mut toisaalta mä en osta mitään krääsää kaupoista, en tuhlaa rahaa autooni yms. Jokaisella on siis omat rahareikänsä.

Miksi ei ihmetellä, miten pääkaupunkiseudulla ihmisillä on varaa pitää autoa tai jopa kahta?

[QUOTE="a.p";25170893]Sanotaanko sit vaikka venäläiset ja italialaiset naiset, jotka yleisesti panostavat enemmän ulkonäköönsä kuin suomalaiset omaavat sit sun mukaan huonon itsetunnon? Mä en ole koskaan tajunnut tätä, jos tykkäät hieman laittaa itseään, niin se voisi olla heikkoa itsetuntoa.

Eli sellainen nainen, joka ei meikkaa tai pukeutuu verkkareihin, omaa korkean itsetunnon. Mä yleensä kyl pidän heitä taas vähän masentuneena, jos ei jaksa laittautua.[/QUOTE]
Ei ole noin, että olisi huono itsetunto. Mutta ei ole niinkään, että laittamattomat olisivat masentuneita, vaan eri asiat vaan kiinnostavat.

[QUOTE="vieras";25170942]Ei ole noin, että olisi huono itsetunto. Mutta ei ole niinkään, että laittamattomat olisivat masentuneita, vaan eri asiat vaan kiinnostavat.[/QUOTE]
Ja kaikki vaan eivät pidä liian laittautuneita ihmisiä kauneusihanteena.

:D mulla on ainaki itsetunto ihan kohillaan, ja mä voin hyvin käydä kaupassa ilman meikkiä, verkkarit jalassa, huppari päällä ja tukka ponnarilla :D tai itseasiassa näin teen joka päivä. jos lähden viihteelle, tai on ylimäärästä energiaa, meikkaan ja laitan hiukset. ei sitä turhaan jaksa :) en mä kuitenkaan miehiä oo menossa iskeen, nii mitä sitä turhia :D

[QUOTE="vieras";25170958]Ja kaikki vaan eivät pidä liian laittautuneita ihmisiä kauneusihanteena.[/QUOTE]

Tiedän tämän hyvin. Toinen tykkää tummast aja toinen vaaleasta. Toinen laihasta ja latinot tykkääävt isosta takamuksesta. Tämä "liian laittautnut" on kyllä aika venyvä käsite. Suomessa kun liian laittautunut on usein jo se, jolla on punaista huulipunaa ja punaiset lakatut kynnet.

[QUOTE="harmaana";25170746]Mitä ajattelet naiseta, joka:

-käyttää rakennekynsiä
-hiustenpidennyksiä
-ripsienpidennyksiä
-käyttää merkkivaatteita ja veskoja
-käy kasvohoidoissa joka kuukausi
-tykkää sisustaa ja pitää laadukkaista design-tuotteista
-käy kaupunkilomalla rentoutumassa monta kertaa vuodessa[/QUOTE]

Ajattelen että jaksat pitää itsestäsi huolta, ja olet luultavasti siistin näköinen. Uskon että kotisi on myös kaunis. Ajattelen myös, että pidät luultavasti erilaisista kulttuureista ja matkustelu antaa varmasti energiaa jaksaa tavallista arkea paremmin. Uskon että tulet toimeen monenlaisten ihmisten kansssa.

Ensivaikutelma oli myös, että olet alle 30-vuotias.

Yhteistyössä