Mitä ajattelet minusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "harmaana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25170958]Ja kaikki vaan eivät pidä liian laittautuneita ihmisiä kauneusihanteena.[/QUOTE]

Ei kaikkien tarvitsekaan, kyse on siitä mitä mieltä tämä laittautunut ihminen itse on.

Alkuperäinen kirjoittaja miinäh;25170998:
:D mulla on ainaki itsetunto ihan kohillaan, ja mä voin hyvin käydä kaupassa ilman meikkiä, verkkarit jalassa, huppari päällä ja tukka ponnarilla :D tai itseasiassa näin teen joka päivä. jos lähden viihteelle, tai on ylimäärästä energiaa, meikkaan ja laitan hiukset. ei sitä turhaan jaksa :) en mä kuitenkaan miehiä oo menossa iskeen, nii mitä sitä turhia :D

Turhaan ei jaksa laittautua? Kyllä sun kasvot näkyy paremmin siellä päivänvalossa kaupassa ja arkielämässä kuin pimeässä yökerhossa.

Ajattelen että jaksat pitää itsestäsi huolta, ja olet luultavasti siistin näköinen. Uskon että kotisi on myös kaunis. Ajattelen myös, että pidät luultavasti erilaisista kulttuureista ja matkustelu antaa varmasti energiaa jaksaa tavallista arkea paremmin. Uskon että tulet toimeen monenlaisten ihmisten kansssa.

Ensivaikutelma oli myös, että olet alle 30-vuotias.

Lisään vielä että tuon kirjoituksen perusteella ajattelisin myös että olet sinkku, eikä sinulla ole lapsia. Mutta olenko väärässä?

Siinä,että laittautuu ei ole mitään vikaa, päinvastoin (jos vielä osaa tehdä sen oikeasti tyylikkäästi eikä mauttomasti). Mutta se, että määrittelet itsesi tällaisessa aloituksessa vain ostamiesi palvelujen ja tavaroiden kautta, kertoo kyllä sinusta sen, että ei taida olla koulutusta, lapsia eikä työtä jossa olisi sisältöä tai muuta tärkeämpää elämässä.

Usein en kuitenkaan ajattele vielä mitään ihmisestä tekokynsien tai hiusten perusteella.

[QUOTE="a.p";25171039]Turhaan ei jaksa laittautua? Kyllä sun kasvot näkyy paremmin siellä päivänvalossa kaupassa ja arkielämässä kuin pimeässä yökerhossa.[/QUOTE]

joo, mutta mua ei jaksa kiinnostaa mitä ihmiset ajattelaa, kun mä meen ihan normivaatteissa tukka ponnarilla ja vielä ilman meikkiä (voi kamala :O) käymään kaupassa (cittari = meidän lähikauppa :D) kun sitten taas, jos oon menossa juhlimaan jonnekin yökerhoon tai kuppilaan, niin sinne on eri asia laittautua.. mä en ymmärrä ihmisiä, jotka esim. kauppareissua varten vääntää hiuksensa viimisen päälle, ja vetää pakkelit naamaan kun ei voi ilman näyttäytyä..

"Mitä ajattelet naiseta, joka:

-käyttää rakennekynsiä
-hiustenpidennyksiä
-ripsienpidennyksiä
-käyttää merkkivaatteita ja veskoja
-käy kasvohoidoissa joka kuukausi
-tykkää sisustaa ja pitää laadukkaista design-tuotteista
-käy kaupunkilomalla rentoutumassa monta kertaa vuodessa "

Mulle tulee tästä mieleen joko teini, tai sitten ikiteini, joka yrittää näyttää 17 vuotiaalle. Materialisti tulee tästä myös mieleen.. ja ehkä myös vähän sellainen ihminen, joka katsoo vähemmän tienaavia nenänvarttansa pitkin, ja luulee olevansa jotain.. snobi..

En ajattelisi yhtään mitään. Aika vähän varmaan olisi yhteistä sillä ompelen itse vaatteeni ja minun kiinnostus on karnevaalisamba ja niiden asujen teko. Ainut varmaan mistä voitaisiin puhua olisi matkustelu. Tosin sekin pitkälti historiallisessa mielessä. Eli kaupunkien historia kiinnostaa erittäin paljon.

Mä voisin käydä kasvohoidoissa jos olisi aikaa enemmän, laittaa luonnolliset ripsienpidennykset niin ei tarvis ripsaria laittaa. :) Rakennekynsiä en halua kun omat kasvavat kuten haluan, joten vähän turhaa. Hiustenpidennyksiä en nyt juuri halua, mutta parin kk päästä voin olla eri mieltä. :D Vähän aikaa sitten oli enkä nyt jaksa niitä. :)

Merkkivaatteet kelpaa! :D

Kyllähän sitä vähän pinnallinen saa olla ja materialisti, ei se mulla ainakaan poista sisäistä lämpöä ja "oikeiden" asioiden arvostamista vaikka kuinka laittautuisin ja ostelisin merkkivaatteita. Ei ole poissulkevia asioita.

Yhteistyössä