Uskoako vaiko ei?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apua!?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

apua!?

Vieras
Mä myin eilen miehen fb-profiilin kautta tavaraa jollain kirppiksellä koska mulla ei oo omaa profiilia siellä. Samalla kun sitten sumplin ostajien kanssa tilinumeroita yms., olin tietenkin saapuneiden viestien kansiossa. Mun mies oli aiemmin päivällä ihmetellyt jotain naista joka oli lisännyt sen kaveriksi. Ei kuulemma tiennyt kuka se oli. No noita ostajien viestejä plärätessäni huomasin että tältä naiselta on tullut miehelleni viestin. Sanoin asiasta, ja mies käski katsomaan mitä siinä lukee. Avasin viestin mies vierelläni, ja siinä luki jotakin tämän suuntaista:

"Olipahan pölhö tilanne, mutta siinä mielessä kiva että huomasin että linja-auto jonostakin voi löytää mukavan ihmisen. Mulla on sun väärä numero, joten ajattelin laittaa viestin tätä kautta. Mukavaa itsenäisyyspäivää, t. xxx"

Mun mies edelleen kiistää tuntevansa tämän naisen, tai edes koskaan nähneensä. Nauraa vaan kun yrittää asiasta mun kanssa jutella. Sanoo että ymmärtää että mun on vaikea uskoa, mutta uskoo itse että viesti on tullut väärälle ihmiselle. Mun mielestä on vaan outoa se, että mun miehen nimisiä ihmisiä on tasan yksi maailmassa (harvinainen sukunimi), hänet tunnistaa profiilikuvastaan, ja hän kulkee linja-autolla töissä. Musta on omituista että nämä kome yksityiskohtaa ovat naiselta osuneet oikeaan jos viesti ois lähtenyt väärälle henkilölle. Mitä mä nyt teen? Haluisin uskoa miestäni mutta tuntuu että olen tyhmä ja sinisilmäinen jos uskon. Mitään tällaista ei ole koskaan tapahtunut...

Ja se nainen ei ole voinut ottaa sen miehen henkilöllisyyttä selville, kun siihen on ihastunut bussissa. Ei se nyt miehen vika ole että ihalija yhteyttä ottaa, jatko taas riippuu miehestäsi.

Mutta miehesi oli siis valmis antamaan sun lukea viesti? Itse vieressä? Ei kyllä kuulosta kertomuksesi perusteella, että miehelläsi olisi mitään salattavaa - ellei sitten ole huippuovela.

Näin mäkin haluisin uskoa, mutta silti on sellainen olo että vedätetäänkö mua nyt ihan täysillä. Edellisistä suhteista huonoja kokemuksia, kai tää juontaa sieltä juurensa.

Ja yks juttu vielä: Hänen antamansa puhelinnumero olis ollu väärä... Eli olisko kuitenkin joku toinen ihminen ja sukunimissä tullut jotain väärinymmärryksiä. Uskoisin miestä kyllä, kun antoi sun lukea viestin, eikä panikoinut.

Saahan juttelukavereita olla, ei siinä ole mitään pahaa. Toki pitää tehdä naiselle selväksi että on varattu mikäli nainen on ihastunut mieheen (ei välttämättä ole).

Ja yks juttu vielä: Hänen antamansa puhelinnumero olis ollu väärä... Eli olisko kuitenkin joku toinen ihminen ja sukunimissä tullut jotain väärinymmärryksiä. Uskoisin miestä kyllä, kun antoi sun lukea viestin, eikä panikoinut.

No kyllä se aika hermostuneelta vaikutti, hihitteli ja repeili, sekä koitti kovasti selitellä vaikka ja mitä. Aamullakin kun heräsin, oli ensimmäinen lause "mä googletin sen naisen, ja löysin sen jostain koulukaverit sivustolta. Se on käynyt lahdessa kaikki koulunsa ainakin, joten tuskin se on mun kanssa koskaan edes samaan linkkuun jonottanut." Ja tämä selitys tuli siis ennen kuin ehdin edes huomenta sanoa. Edelleen haluisin uskoa että mies puhuu totta, mutta silti nuo kolme oikein osunuta yksityiskohtaa hämää. Sanoin kyllä miehellekin ettei siinä ole mitään pahaa jos on jonkun kanssa jutellut, tai jotain auttanutkin niin kuin viestistä saa ksityksen, mutta ei se siltikään suostu edes tunnustamaan nähneensä ko. naista koskaan.

Vaikka pikkujouluista bussijonossa puhuneet. Nainen kiinnostunut, miehesi ei. On pyytänyt numeroa ja mies antanut jonkun numeron. Mies saattaa siis pintapuolisesti tuntea naisen muttei varmaankaan ole kiinostunut hänestä vai mitä??

Vaikka pikkujouluista bussijonossa puhuneet. Nainen kiinnostunut, miehesi ei. On pyytänyt numeroa ja mies antanut jonkun numeron. Mies saattaa siis pintapuolisesti tuntea naisen muttei varmaankaan ole kiinostunut hänestä vai mitä??

No, jos mulle tulis tuollainen tilanne, niin sanoisin suoraan sille numeroa pyytäneelle olevani varattu, enkä antais jotain väärää numeroa.

Nyt muuten se nainen onkin estänyt mun miehen fb:ssa, ennen kuin mieheni ehti vastaamaan hänelle mitään. En kyllä tiedä miksi. Kaipa mun täytyy vaan uskoa että mieheni puhuu totta.

Nyt muuten se nainen onkin estänyt mun miehen fb:ssa, ennen kuin mieheni ehti vastaamaan hänelle mitään. En kyllä tiedä miksi. Kaipa mun täytyy vaan uskoa että mieheni puhuu totta.

Kuulostaa tosi hämärältä, olisin melkein 100% varma, että mies valehtelee.

Mutta naisen viesti ei anna ymmärtää, että olisi tapahtunut mitään sopimatonta. Jostain syystä miehesi kuitenkin haluaa salata jotain, mikä ei tosin tarkoita, että hän olisi pettänyt sinua naisen kanssa. On vaan hätäpäissään aluksi valehdellut ja nyt ei osaa enää perua sanomisiaan.

Katso miehen lähetetyt viestit facebookista, niin näät onko laittanut naiselle takaisin mitään? Jos siis sinulla on lupa katsoa miehen vietittelyjä siellä. Ja jos mies ei ole tajunnut poistaa viestiä lähetetyistä..

Jos se nainen on vahingossa luullut miestäsi joksikin toiseksi ja nyt poistanut miehes, koska huomasi erheensä. Meilläkin on harvinainen sukunimi ja näitä tapauksia sattuu toisinaan. Ihmiset joista ei ole harmainta hajuakaan pyytää kaveriksi.

Siis miksi sun mies on hyväksynyt sen kaveriksi facebookissa? Toista ei voi vain lisätä, miehesi on täytynyt hänet hyväksyä. Eli kerääkö mies tuntemattomia kavereikseen...? Kyllä näissä asioissa intuitio on yleensä paras mittari.
Ehkä ei ole vielä mitään kummempaa tapahtunut... mutta sinne suuntaan menossa?

[QUOTE="Mina";25170012]Kuulostaa tosi hämärältä, olisin melkein 100% varma, että mies valehtelee.

Mutta naisen viesti ei anna ymmärtää, että olisi tapahtunut mitään sopimatonta. Jostain syystä miehesi kuitenkin haluaa salata jotain, mikä ei tosin tarkoita, että hän olisi pettänyt sinua naisen kanssa. On vaan hätäpäissään aluksi valehdellut ja nyt ei osaa enää perua sanomisiaan.

Katso miehen lähetetyt viestit facebookista, niin näät onko laittanut naiselle takaisin mitään? Jos siis sinulla on lupa katsoa miehen vietittelyjä siellä. Ja jos mies ei ole tajunnut poistaa viestiä lähetetyistä..[/QUOTE]

Ei ehtinyt vastaamaan tosiaan hänelle mitään, ja antoi mulle myös luvan lukea enemmänkin viestejään jotta uskoisin häntä. Kyllä mä haluisin kuitenkin uskoa että ei oopettänyt, mutta silti hämää puhuuko täysin totta kuitenkaan.

Ei ehtinyt vastaamaan tosiaan hänelle mitään, ja antoi mulle myös luvan lukea enemmänkin viestejään jotta uskoisin häntä. Kyllä mä haluisin kuitenkin uskoa että ei oopettänyt, mutta silti hämää puhuuko täysin totta kuitenkaan.

Ei se varmastikaan pettänyt ole, valehtelee vain. On hätäpäissään ajatellut, että et usko kuitenkaan jos hän sanoo vain jutelleensa jonkun mukavan naisen kanssa bussipysäkillä. Ja nyt ei uskalla enää myöntää valehtelevansa.

[QUOTE="Mina";25170115]Ei se varmastikaan pettänyt ole, valehtelee vain. On hätäpäissään ajatellut, että et usko kuitenkaan jos hän sanoo vain jutelleensa jonkun mukavan naisen kanssa bussipysäkillä. Ja nyt ei uskalla enää myöntää valehtelevansa.[/QUOTE]

Mä oon jo monta kertaa sanonut etten suutu jos kyse on vain tuollaisesta, mutta ei auta. Ois vaan kiva tietää koko totuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25170144:
Voihan se nainen olla myös joku vähän ahdistava, joka on yrittänyt tutustua miehees ja miehes on antanut sille väärän numeron.

Totta. Mutta en mä silti kehtais antaa väärää numeroa, mitä jos seuraava repliikki siltä toiselta ois "mä piippaan sua niin saat mun numeron" ja sitten sen numeron antaneen puhelin ei soikaan? :D Se vasta olis noloa. Mutta oon mkin kylä aika nolo kun märehdin tätä nyt koko ajan.

Totta. Mutta en mä silti kehtais antaa väärää numeroa, mitä jos seuraava repliikki siltä toiselta ois "mä piippaan sua niin saat mun numeron" ja sitten sen numeron antaneen puhelin ei soikaan? :D Se vasta olis noloa. Mutta oon mkin kylä aika nolo kun märehdin tätä nyt koko ajan.
Jos sun miehes aattelee, että sä tuomitsisit väärän numeron antamisen?

[QUOTE="vieras";25170158]Näin mä tän tulkitsen.[/QUOTE]

Mutta aargh, miksi se ei voi sanoa asiaa jos noin on? Musta ois paljon parempi vastata mulle tossa tilanteessa että "joo toi nainen pyytämällä pyys mun numeroa kun juttelin sen kanssa hetken, annoin väärän numeron kun en kehdannut kieltäytyä, ja nyt se näköjään hyökkäs tänne fb:iinkin." kuin että sanoo " en mä tiedä mitään, kuka toi on, vi ei, usko mua pliis, en oo koskaan nähnytkään tota naista!!" Ja mä en edes ole mikään jokaista naista ja kaiken aikaa miestäni epäilevä mustasukkainen hirviö, vaan ihan normaali mielenterveydellä varustettu yksilö.

Yhteistyössä