Uskoakko, vaiko ei??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyyt

Vieras
Olisit ollut vakituisessa suhteessa n. 3vuotta ja yksi päivä huomaat häpyhuulillasi kutiavia rakkuloita---> sukuelinherpes. Käyt gynellä ja tyypin saamiseksi otetaan vielä verikoe... No pari päivää kuluu ja lääkäri soittaa että veressä ei näkynyt mitään, että tartunta on varmaan niin tuore ettei näy vielä... No mies vakuuttaa ettei ole käynyt vieraissa ja suuttuu kun jankkaan vaan... Mieli tekisi kuitenkin uskoa, meillä kaksi lasta. Pieniä merkkejä tuohon pettämiseen olisi kyllä: muutamia öitä pois kotoa - tullut aamuyöstä, löysin yhden viestin tuntemattomasta numerosta miehen liittymästä: tarviin rahaa?. lähetin numeron findiin ja sieltä tuli naapuripaikkakunnan osoitteella naisen tiedot. Mies ei kuulemma tunne, että ollut varmasti väärä numero... No uskoisitko?? Voisinko jotenkin ollut saannut tuon tartunnan ilman, että mies olisi pettänyt??

Etkös sä kirjoittanut tuosta miehes puhelimeen tulleesta viestistä tänne joskus?

Ota vielä tarkemmin selvää siitä sp-taudin tarttumisen ajankohdasta lääkäriltäsi. Jos on tuore juttu, etkä itse ole vieraissa käynyt, niin eikös asia ole selvää pässinlihaa?

Alkuperäinen kirjoittaja GeeBee Besserwisser:
Etkös sä kirjoittanut tuosta miehes puhelimeen tulleesta viestistä tänne joskus?

Ota vielä tarkemmin selvää siitä sp-taudin tarttumisen ajankohdasta lääkäriltäsi. Jos on tuore juttu, etkä itse ole vieraissa käynyt, niin eikös asia ole selvää pässinlihaa?

Olen kirjoittanut kylllä...

Kun herpeksestä sanotaan että voi piileksiä kauan tartunnan jälkeen, niin voisikohan olla mahdollista että mies olisi esim saannut joskus ennen suhdettamme joltain ja ollut piilevänä hänellä ilman ettei kertaakaan olisi puhjennut, ja tartuttanut sen minulle ja minulla se puhkesi???

Mie olen saanut herpeksen alapäähäni siten että mulla oli itelläni huulessa,pussattiin ja sen jälkeen suuseksiä. Että aina ei välttämättä ole kyse pettämisestä.

Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Mie olen saanut herpeksen alapäähäni siten että mulla oli itelläni huulessa,pussattiin ja sen jälkeen suuseksiä. Että aina ei välttämättä ole kyse pettämisestä.

Mulla ei ainakaan ole ikinä ollut huuliherpestä, eikä kyllä tietääkseni miehellänikään...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:

Mulla ei ainakaan ole ikinä ollut huuliherpestä, eikä kyllä tietääkseni miehellänikään...

Huuliherpes ja sukuelinherpes on molemmat kyllä herpeksiä, mutta testeissä varmaan näkyy kumpi on kumpi.

Miehesi touhut vaikuttavat sen verran omituisilta, etten uskoisi hänen selityksiään. Ota yhteyttä tuohon toiseen naiseen esittäen olevasi miehesi ja katso mitä saat selville.

Alkuperäinen kirjoittaja dsfdfs:
Miehesi touhut vaikuttavat sen verran omituisilta, etten uskoisi hänen selityksiään. Ota yhteyttä tuohon toiseen naiseen esittäen olevasi miehesi ja katso mitä saat selville.

Ei onnistu, kun olen tyhmänä jo kysellyt asiasta mieheltäni, niin on varmasti (mikäli jotain touhuisivat) jo ilmoittanut ettei enää vastaa siihen numeroon, ja vaikka vastaisikin niin olisivat varmasti sopineet, että nainen ei tietäisi yhtään mistä puhun... Liittymä ollut minulla jemmassa siitä asti kuin löysin...

Kun henkilö on saanut herpesvirustartunnan, virus jää elimistöön pysyvästi. Osalla se pysyykin piilossa ja oireettomana jopa pitkiä aikoja, mutta osalle tartunnan saaneista viruksen aktivoituminen voi muodostua riesaksi. Virus aktivoituu ajoittain aiheuttaen joko selviä silmällä havaittavia iho-oireita, mutta voi myös esiintyä oireetonta viruseritystä. Oireettomalla viruserityksellä tarkoitetaan viruksen löytymistä herkillä tutkimusmenetelmillä, vaikka mitään silmällä havaittavia muutoksia ei voida todeta. Tämä on tavallinen tilanne, jossa herpesvirus tarttuu uuteen partneriin. Herpesvirus tarttuu helpommin mieheltä naiselle kuin päinvastoin.

Mä niin haluisin uskoa miestäni. Mä en nyt jaksaisi käydä läpi mitään suurta elämänmuutosta. Mutta tein kuin päin vain, en tule varmasti ikinä saamaan asiaan varmuutta ja tulen aina miettimään että jos olisikin tehnyt toisin. Että jos ei ole pettänyt ja heitän hukkaan hyvän suhteemme? Tai jos jatkan suhdetta, niin mietin aina että mahtoikohan se kuitenkin hypätä vieraissa silloin??

Mä niin haluisin uskoa miestäni. Mä en nyt jaksaisi käydä läpi mitään suurta elämänmuutosta. Mutta tein kuin päin vain, en tule varmasti ikinä saamaan asiaan varmuutta ja tulen aina miettimään että jos olisikin tehnyt toisin. Että jos ei ole pettänyt ja heitän hukkaan hyvän suhteemme? Tai jos jatkan suhdetta, niin mietin aina että mahtoikohan se kuitenkin hypätä vieraissa silloin??

Teet päätöksen. Haluatko jatkaa suhdetta miehesi kanssa? Antaako suhde sinulle enemmän kun vie?

Jos miehesi olisi pettänyt, antaisitko anteeksi? Ehkä on parempi, ettei asiasta sen isompaa meteliä pidetä; jos kuitenkin teillä on hyvä olla yhdessä ja jatkaa, niin mitä väliä sillä on, vaikka hän olisi pettänyt?

Jos sillä taas on suurta väliä ja haluat ehdottomasti tietää ja tiedät, että asia tulee aina kalvamaan sinua ja mikä tärkeintä, koet, ettet enää voi luottaa mieheesi, niin sitten teidän tulee erota.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Teet päätöksen. Haluatko jatkaa suhdetta miehesi kanssa? Antaako suhde sinulle enemmän kun vie?

Jos miehesi olisi pettänyt, antaisitko anteeksi? Ehkä on parempi, ettei asiasta sen isompaa meteliä pidetä; jos kuitenkin teillä on hyvä olla yhdessä ja jatkaa, niin mitä väliä sillä on, vaikka hän olisi pettänyt?

Jos sillä taas on suurta väliä ja haluat ehdottomasti tietää ja tiedät, että asia tulee aina kalvamaan sinua ja mikä tärkeintä, koet, ettet enää voi luottaa mieheesi, niin sitten teidän tulee erota.

Jos olisi pettänyt: Antaisin kyllä anteeksi, mikäli pyytäisi, mutta elämääni en pystyisi hänen kanssaan enää jatkamaan!!! Tiedän että tulisi tuskallinen ero, mutta en minä rupea jatkuvassa epäluulossa elelemään, että millon olisi taas pettänyt...

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

Jos olisi pettänyt: Antaisin kyllä anteeksi, mikäli pyytäisi, mutta elämääni en pystyisi hänen kanssaan enää jatkamaan!!! Tiedän että tulisi tuskallinen ero, mutta en minä rupea jatkuvassa epäluulossa elelemään, että millon olisi taas pettänyt...

Sitten voisin melkein sanoa, että on eron paikka.

Suhde vaatii luottamusta; jos et voi luottaa mieheesi, teidän ei ole hyvä olla yhdessä. Olen nähnyt monta kertaa läheltä miten luottamuksen pula kalvaa niin parisuhdetta kun molempia yksilöinä.