Tanssiminen baarissa

• Viestiketjun aloittaja "akka"
  • Ensimmäinen viesti
"akka"
Oisko teistä ok jos miehenne tanssisi jonkun naisen kanssa hitaita baarissa? Siis nainen olisi sellainen molempien tuttu, ei nyt välttämättä ystävä mutta kaveri nyt ainakin. Ja hitailla nyt meinaan sellasta että "halataan" kädet toisen lantiolla ja siinä sitten keinutaan ees takas.

En tiedä ylireagoinko jotenkin, olen kyllä melko varma ettei tuossa mitään "kiellettyä" ollt kummankaan mielessä, mies jopa itse kertoi mulle tanssineensa ja sanoi että ei mielestään tehnyt mitään väärää. Tämä nainenkin on sellainen että hänenkään tyyliä ei olis mennä varattuihin koskemaan siinä mielessä. Mutta mulle tuli jostain syystä ihan hirveen paha mieli. Olen itse raskaana joten en ollut baarissa (ei huvita selvinpäin sinne hirveään tungokseen mennä ja muutenkaan kun mahakin on jo suht kookas). Toki voi olla että raskauskin on saanut mun mielen herkäksi. Sitten heti aloin miettiään että mies ei niin hirveän usein halua olla mun lähellä, siis sänkyhommissa kyllä mutta ei silleen muuten vaan tule halailemaan. Siitähän mieli synkkeni vielä lisää, että mun läheisyys ei kelpaa mutta muiden läheisyys kyllä.

En mä siis usko että niitten välillä mitään on mutta kuitenkin mun mielestä tommonen tanssiminen on vähän.. No siinähän ollaan niin lähellä toista..

Mitä mieltä te olisitte jos teidän kohdalle olisi tapahtunut noin?

Ei olis ok.

Mitäpä mä selittelemään. Mä en tanssi hitaita kenenkään muun kuin omani kanssa, eikä sen puoleen mies sellaista suvaitsisikaan. Joten vaikka toisaalta tuollaisessa ei ole mitään niin pahaa niin ihan vaan periaatteesta olen sitä vastaan :)

En tykkäis mäkään. Eikä meillä tykättäis asiasta toisinkaanpäin... Ootko koittanut jutella miehesi kanssa siitä, että miksi teidän välinen läheisyys on vähäistä? Ehkä se siitä paranis, kun asiasta vähän vinkkais... Onnea odotukseen!

No en tykkäis. Siis oikeaa tanssimista, jorailua tai sitten tyyliin valssit ja vaihtoaskeleet on ok, mutta ainakin mulla ja miehellä se "hitaiden" tanssiminen on ihan esileikkiä... Silloin harvoin kun sellaisessa paikassa ollaan jos niitä edes kuuluu. Onhan se aika läheistä peliä?

Ken guru
En pitäisi siitä että mies tanssisi hitaita muiden kanssa mutta, en nyt kuitenkaan tuossa sun tilanteessa tekisi kärpäsestä härkästä, koska mies sinulle itse kertoi, etkä itsekään usko että heidän välillään mitään oli.

Keskustelisin sinuna, ja sopisin miehen kanssa ettei enää tanssisi niitä hitaita muiden kanssa koska se sinua häiritsee. Huolimatta siis siitä ettei miehelläsi ole mitään "vääriä" ajatuksia. Ei sen pitäisi miehellesi olla mikään kauhea menetys, ja jos on, niin sitten miettisin tarkemmin, että onko kyseessä muutakin mitä miehesi sinulle on sanonut.

Mun aviomieheni tanssittaa yleensä joka baarireissulla jotain naikkosta, mie kun en suostu tanssimaan kuin humalassa ja sitä en ole ollut hetkeen, saatika sitten baarissa..Ja minusta siinä ei ole mitään pahaa, toki jos hitaat menee hinkkaamiseks niin sitten asia on eri, mut muuten, siinähän tanssittaa.

"qwer"
No kattokaapa miten nuo TTK:ssa tanssii. Tihkuu erotiikkaa. Mutta harvan parin välillä oikeasti kipinöi.

Minä tanssin muidenkin kuin omani kanssa, myös hitaita. Mies ei ole tanssityyppiä, mutta ties vaikka olisi pikkujouluissa tanssinutkin. En tiiä enkä oo kyselly.

"eee"
Kyllä mullakin on hitaiden tanssimisesta ihan eri kuva kuin muusta tanssista. Eihän siinä mitään varsinaista liikunnan riemua koeta vaan enemmänkin juuri kyse on nojailusta, toisen ihmisen läheisyydestä, vaeltavista käsistä ja kiinnostuksen osoituksesta.

• Tykkää
Reactions: Rytkäätys
[QUOTE="eee";25165628]Kyllä mullakin on hitaiden tanssimisesta ihan eri kuva kuin muusta tanssista. Eihän siinä mitään varsinaista liikunnan riemua koeta vaan enemmänkin juuri kyse on nojailusta, toisen ihmisen läheisyydestä, vaeltavista käsistä ja kiinnostuksen osoituksesta.[/QUOTE]

Tuo sun kuvailemasi ei kuulosta tanssimiselta ollenkaan, edes hitaiden. Kyllä niitä hitaitakin voi tanssia ilman että käsi on perseellä.

"vompatti"
Tietysti hitaita tanssiessa saa vähän läheisyyttä, mutta sen verran lämpöä voimme jakaa huonoa omaatuntoa tuntematta. Miksiköhän toisen ihmisen päästäminen lähelle on niin pelottavaa, ja miksi se olisi uhka parisuhteelle? Ei eläminen ja hauskanpito saa loppua siihen kun alkaa seurustella.

"akka"
No siis se mua jotenkin just ottaa päähän että se on niin lähellä ollut, toisen naisen vartalossa kiinni. Mua harvemmin edes halii silleen pidempään. Ainoat hetket millon koskettelee on se, että puristaa perseestä tai tisseistä tai muuten vaan hinkkaa kun haluaa seksiä.

Mulla on petetty ja paha olo . Vaikka tiedän ettei niitten välillä mitään ole. Mutta silti..

"jaa"
Jos mun mies tanssisi yhtäkkiä hitaita jonkun naisen kanssa, niin alkaisin epäillä "jotain" koska se ei IKINÄ tanssi, paitsi mun kans meidän ekoilla treffeillä monta vuotta sitten kun halusi tehdä vaikutuksen muhun. Eli olis outoa. Jos se muutenkin tanssisi, niin sitten ei ehkä olis ainakaan ihan yhtä paha. mut vaikea sanoa.

Yhteistyössä