Millainen on täydellinen vartalo?

murdred
Naisella pitää olla semmoiset allit että kun katolta hyppää, niin liitelee alas. Vatsan pitää olla ryppyinen ja pullea. Pillu saa olla karvainen ja hiukset kannattaa värjätä itse. Pohkeet pitää olla leveämmällä kuin lantio. Rinnat mielellään roikkuvat ja lepäävät pötsin päällä. Ryhdin pitää olla kumara ja niskaan kuuluu olennaisesti kyhmy.

Asuksi sopii villasukat, lökäpöksyt ja jokupaita. Meikkejä ei kannata opetella käyttämään vaikka meikkaakin, eikä hampaita kannata oikoa.

Nyt joulukuussa on hyvä syödä joka päivä noin 400g suklaata että ulkomuoto paranee entisestään.
 
"dove"
[QUOTE="huh";25162310]hhhhhyyyyiii :x siinä on selluliittia melkosesti... ja rasvaa valaan tarpeiksi![/QUOTE]

Leveä lantio ja kapea vyötärö, mahaa ei lähes ollenkaan. Tottahan se kuvassa näyttää läskiltä verrattuna hoikkiin malleihin, mutta livenä vastaan tullessa olisi varmaan suht normaali. Oikeasti ihan hyvä vartalo mun mielestä.
 
"vieras"
[QUOTE="dove";25164476]Leveä lantio ja kapea vyötärö, mahaa ei lähes ollenkaan. Tottahan se kuvassa näyttää läskiltä verrattuna hoikkiin malleihin, mutta livenä vastaan tullessa olisi varmaan suht normaali. Oikeasti ihan hyvä vartalo mun mielestä.[/QUOTE]

Normaali???? :O
 
"m78"

Kun nyt on ollut puhetta tosta vyötärö-lantio-suhteesta ja ylipäätään takapuolen koosta niin tässä mun mielestä täydellinen perä ja kanssa perse-vyötärösuhde. Ei tollaiset hirveät tolppareidet ole kauniit. Pieni gappi reisien välissä :p
 
Keijupölly
Mä pidän paksuista reisistä, leveästä lantiosta ja isosta pepusta, kapeasta vyötäröstä. Rinnat voi olla pienetkin. Olen oikeastaan omaan vartaloon aika tyytyväinen, mutta siskon tyttärellä on ehkä sellanen unelmavartalo kumminkin.
 
Miksi täälläkin hyihytellään jos joku tykkää vaikkapa muodokkaammasta? Eikö jokainen saa tykätä mistä tykkää? Sanotteko lapsillenne, että hyi kun tuo on läski, ei tuommoisesta voi tykätä?
 
Viimeksi muokattu:
Kaunotar
Naisella pitää olla semmoiset allit että kun katolta hyppää, niin liitelee alas. Vatsan pitää olla ryppyinen ja pullea. Pillu saa olla karvainen ja hiukset kannattaa värjätä itse. Pohkeet pitää olla leveämmällä kuin lantio. Rinnat mielellään roikkuvat ja lepäävät pötsin päällä. Ryhdin pitää olla kumara ja niskaan kuuluu olennaisesti kyhmy.

Asuksi sopii villasukat, lökäpöksyt ja jokupaita. Meikkejä ei kannata opetella käyttämään vaikka meikkaakin, eikä hampaita kannata oikoa.

Nyt joulukuussa on hyvä syödä joka päivä noin 400g suklaata että ulkomuoto paranee entisestään.
Olen kuvailemasi kaltainen ja boonuksena tulee vielä punakka ihonväri ja muhkeat viikset. Mitäs siihen sanot?
 

Yhteistyössä