Millainen on täydellinen vartalo?

"juulia"
Ei noista kyllä musta kun toi yksi ollu nuoren näkönen ja sekin selkeesti täysikänen. Riippuu tietty mistä suunnasta katsoo. Raimo taitaa olla jo vähän varttuneemmalla iällä :) Omaan makuun noi kyllä vähän laihoja. äänestän tota Hayekia! Latinas rules!
 
poh
[QUOTE="vieras";25155831]Onko taas se pikkutyttöjä ihaileva sekopää linjoilla...[/QUOTE]

ei tässä ketjussa kyllä yhtään pikkutyttöä oo näkynyt... paitsi jos hoikka nainen on mielestäsi pikkutyttö.
 
"ukko"
ei tässä ketjussa kyllä yhtään pikkutyttöä oo näkynyt... paitsi jos hoikka nainen on mielestäsi pikkutyttö.
No kyllä noista moni näyttää lähinä 15 kesäsiltä pimpaskeilta. Ei lähelläkään aikuista naista.

Aikuisena nainen on parhaimmillaan. Ei se kroppa vaan riitä korvaamaan "älyllisiä" tai itsetunnon puuteita. Kyllähän niitä kauniita panee, ei ei perkele jos vierestä tarttis joka aamu nousta ja kuunella itkua siitä "kuinka ruma olenkaan" ja taas eilen söin kolme viinirypälettä - mä oon ihan plösö.
 
poh
[QUOTE="ukko";25157794]No kyllä noista moni näyttää lähinä 15 kesäsiltä pimpaskeilta. Ei lähelläkään aikuista naista.

Aikuisena nainen on parhaimmillaan. Ei se kroppa vaan riitä korvaamaan "älyllisiä" tai itsetunnon puuteita. Kyllähän niitä kauniita panee, ei ei perkele jos vierestä tarttis joka aamu nousta ja kuunella itkua siitä "kuinka ruma olenkaan" ja taas eilen söin kolme viinirypälettä - mä oon ihan plösö.[/QUOTE]

Sä et siis selkeestikään oo koskaan herännyt nuoren naisen vierestä kun tuollaisia luulet :D Mikäs siinä, hyvä että niille "aikuisille naisillekin" on joku ottaja :D
 
poh
Kai se 18-vuotiaskin on aikuinen nainen? Tosin nykyään termiä "aikuinen nainen" halutaan käyttää synonyymina keski-ikäiselle naiselle, vähän niinkuin vanhukset on senioreita tai lihavat on reheviä...
 
"hmm"
"Mie vaan"
"vieras"
[QUOTE="tytsi";25158376]

no esim tollasen löysin. Sopusuhtaiset mittasuhteet ja hoikka, muttei luiseva. Tissit ei kyllä ehkä omat :/ Mut ihan kauniit. Ja kasvoista päätellen yli 25v kummiskin.[/QUOTE]

No tätä ei kyllä lasketa.. ihan selvästi muokattu kuva.
 
"tytsi"
[QUOTE="vieras";25161062]No tätä ei kyllä lasketa.. ihan selvästi muokattu kuva.[/QUOTE]

no mut tollanen kroppa ois kuitenkin musta todella jees. Sama kai se on jos piirtää kynällä sen ihannekropan tai sitten photoshopilla :)
 
.........
Sehän on varmaan jokaisella ihmisellä ihan yksilöllistä, millaisesta sattuu pitämään. Itselläni todellinen unelmakroppa olis pitkä (pitkät jalat), hoikka, sopusuhtainen, sopivasti lihaksikas, selkeästi erottuva vyötärö sekä keskikokoiset tai isot, symmetriset rinnat. Tämmösen kun saisi, niin olisin very happy, tosin olen suht tyytyväinen tähänkin, minkä olen saanut. :)
 
omaa vartaloaan vihaava
Mulla on kaksi ihannevartalotyyppiä, mitkä siis itselle toivoisin, jos mitä tahansa voisi toivoa. :)

Eka on todella hoikka/laiha. Näyttää minun mielestä hyvältä vaikka olisi tosi lyhytkin, eli ei tarvi olla välttämättä mallin mittainen.

 

Yhteistyössä