Kyselkää multa jotain! :D (juujuu, huomioh. olen)

Isä
Alkuperäinen kirjoittaja Roope-setä;25161906:
Mitä sun porukat tekee työkseen? Millanen auto niillä on ? Vuosimalli? Onko massia?
Vastaan Tytsin puolesta, niillä on kaks Ferraria ja Tytsillä on Porche, kaikkia vuosimallia 2010 ja rahaa löytyy. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Roope-setä;25161929:
Kuinka pitkä olet ja mikä sun kuppikoko on? Asutko vuokralla? Pidätkö sisustamisesta? Mikä sun lempibändi on? Oletko festari-ihmisiä?
162cm, 75 C/D(?). Asun vuokralla. Pidän sisustamisesta, mutten ole mikään ekspertti siinä. Olen hyvin kaikkiruokainen musiikin suhteen, en turhia nirsoile. En ole festari-ihmisiä. :)

Selibaatissa? Eli et vain seurustele ja et ole mikään baarihoro? Vai joku vakaumus taustalla?
No ei tätä nyt selibaatiksi voi kutsua, kun en ole kokeillutkaan. :D Ei seurustelua eikä yhden illan juttuja takana. Periaate on, etten halua tunteetonta seksiä harrastaa. Mieluiten parisuhteessa, mutta vähintään ihastuneena ja rakastuneena. :) Mä säästin jopa ensisuudelmaani. ;) Eli kahjo romantikko olen.

[QUOTE="Hanna";25161941]Oletko katunut ensisuudelmaasi ninatt:n kanssa? Oletteko ystäviä?[/QUOTE]

En ole katunut. Sitä todella kannatti odottaa enkä voi kuvitella, että olisin sitä kenenkään muun kanssa kokenut. Kaikinpuolin ihana kokemus, jonka muistan valokuvantarkasti. :) Muuhun en kommentoi. Nämä asiat kuitenkin koskevat myös ninaa.

mikkelson
Kumpaa nuuskaa menee enemmän Ettaania vai Röda Lacketia? Mitä mieltä kairan halpis snöösseistä? Minusta ne on ihan jees.

Olen jätkä, jonka äidillä on tatuointeja.

MIllainen on sun unelmamies? fyysisesti ja henkisesti
En osaa sanoa mitään ulkonäkökriteerejä. Olen ollut ihastunut niin eri näköisiin miehiin. Vähän ehkä nuorekkaan näköisiin, ei saa näyttää liian aikuiselta. :D Saisi olla romanttinen, empaattinen, uskollinen, älykäs ja keskustelutaitoinen sekä tietty suojelunhaluinen sopivassa määrin. ;) Saa ny kattoa, ihastunko seuraavaksi mieheen vai naiseen.

Yhteistyössä