Vihaan miehen sukua....Ja nyt tunteet viilenee mieheenkin..

• Viestiketjun aloittaja :/ :(
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
Voi itku mikä tilanne :(
Mutta tosiaan, jos te olette naimisissa, silloinhan omaisuus on yhteistä. Nyt alat itse hoitamaan porukan ulos siitä asunnosta, sano mies mitä tahansa. Eihän se toki ihan heti käy, mutta heti huomenna alat tehdä asian eteen jotakin, että se häätöpäiväkin vihdoin koittaa.

juuh
[QUOTE="mä";25135603]Voi itku mikä tilanne :(
Mutta tosiaan, jos te olette naimisissa, silloinhan omaisuus on yhteistä. Nyt alat itse hoitamaan porukan ulos siitä asunnosta, sano mies mitä tahansa. Eihän se toki ihan heti käy, mutta heti huomenna alat tehdä asian eteen jotakin, että se häätöpäiväkin vihdoin koittaa.[/QUOTE]

Omaisuus ei todellakaan ole yhteistä, vaikka olsii naimisissa. Jos vaikkapa sijoitusasunto on miehen nimissä, vain miehellä on oikeus sitä vuokrata ja irtisanoa vuokrasopimus tai sen voi mies vaikka myydä.

"aapee"
Kaikki on yhteistä omaisuutta.
Ero ei tulisi rahan takia,vaan sen takia että mies ei pelasta meitä tältä taloudelliselta ahdingolta, jonka takia menee KOTI alta. Pystyisi helposti sen tekemään,mutta on vanhempiensa puolella.En yksinkertaisesti voi tehdä niin paljoa rahaa millään työpanoksella,että voisin maksaa appivanhempien asumisen (lainan,vakuutuksen,kiinteistöveron jne..)

ja kehtaa kuunnella paskapuheita omasta vaimosta!
Miehen kanssa ei voi puhua tästä asiasta enää lainkaan,kaikki on minun vikaani :(

Ero tulee,kun en enää koe sellaisia tunteita miestä kohtaan kuin ennen.

joo, mun mies
siis miten kaikki muuttui 2 vuotta sitten? mistä ne talot on? ostitteko ne appivanhemmilta vai?

Joo, mun mies tekis just noin. Ei sano koskaan vanhemmilleen mitään vastaan, joten jos me heiille vuokraisimme jahe päättäisivät että mikä on meidän, on heidän yhtä lailla, niin mies vaan olis kuin ei mitään. Ei todellakaan alkaisi kysellä vuokria. Ja ei kyselisi, koska ei haluaisi riitaa. Tossukka on.

toisin kuitenkin
Omaisuus ei todellakaan ole yhteistä, vaikka olsii naimisissa. Jos vaikkapa sijoitusasunto on miehen nimissä, vain miehellä on oikeus sitä vuokrata ja irtisanoa vuokrasopimus tai sen voi mies vaikka myydä.
Mina ja mieheni myimme juuri talomme, joka oli vain minun nimissa, mutta silti tarvitsin mieheni suostumuksen kauppoihin, koska olemme naimisissa.

Joten naimisissa olevilla kaikki on yhteista, ellei ole avioehtoa.

ei voi olla..
Lähde nyt jumaliste lasten kanssa menemään ensi tilassa! Menetät muuten materian lisäksi mielenterveytesikin. Miehesi on sinusta jo tavallaan eron ottanut asettumalla vanhempiensa taakse.

hff
Mina ja mieheni myimme juuri talomme, joka oli vain minun nimissa, mutta silti tarvitsin mieheni suostumuksen kauppoihin, koska olemme naimisissa.

Joten naimisissa olevilla kaikki on yhteista, ellei ole avioehtoa.
Naimisissa olevilla kaikki ei ole yhteistä! Jos joku sijoitusasunto on miehen nimissä, niin siihen ei ole vaimolla mitään sanomista kenelle vuokraa ja periikö vuokraa jne. Sen asunnon myynti, jossa molemmat asuvat vaatii luvan toiselta, koska asuntoa ei saa alta myydä. Sijoitusasunto on eri asia!

Yhteistyössä