Onko 85kg nuori nainen ihan oikeasti samalla viivalla normaalipainoisten kanssa miesten silmissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "ihmettelijä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Monet miehet (kavereiden poikaystävät, kaverimiehet, miespuoliset työkaverit jne) keiden kanssa olen aiheesta jutellut, ovat ikään kuin vähän häpeillen myöntäneet että mieluiten ottaisivat laihan tyttöystävän jos saisivat valita, mutta että miehen ei parane ko.aiheesta tuoda mielipiteitään julki tai on heti naisten silmissä ulkonäkökeskeinen sovinisti. Myös mun miesystäväni ovat järjestään sanoneet että "kyllä naisen pitää olla siro tai edes hoikka" ja että ei ole mukavaa jos nainen painaa melkein yhtä paljon kuin keskiverto mies. En sitten tiedä pitäisikö mun pitää näitä miehiä friikkeinä vai mitä... :whistle:

No joo mutta kyllä minäkin toivon mieheni olevan normaalipainoinen, en pidä lihavista mutta enpä sen puoleen lihaksikkaistakaan miehistä. Mieluummin kukkakeppi kuin könsikäs.

[QUOTE="mies";25133487]Tämä pitää paikkansa tissien kohdalla. Ei mahan, käsivarsien tai leuan.[/QUOTE]

Älä nyt kerro sitä kaikille, romutat monen "runsaan" naisen illuusion ;)

Mikähän on ollut sitten vialla niissä miehissä jotka alkaneet ihan vapaaehtoisesti seurustelemaan mun kanssa kun painoa on yli 90kg? :whistle: Nuo miehet itse ovat olleet normaalipainoisia ja nykyinen mies on melko hoikka. Mua ennen noilla miehillä on ollut kaikenkokoisia naisia, että ei heidän kaikki naiset ole olleet ylipainoisia.

[QUOTE="Wiola";25134673]Mikähän on ollut sitten vialla niissä miehissä jotka alkaneet ihan vapaaehtoisesti seurustelemaan mun kanssa kun painoa on yli 90kg? :whistle: Nuo miehet itse ovat olleet normaalipainoisia ja nykyinen mies on melko hoikka. Mua ennen noilla miehillä on ollut kaikenkokoisia naisia, että ei heidän kaikki naiset ole olleet ylipainoisia.[/QUOTE]
[QUOTE="mies";25133832]Oletteko ajatelleet, että ehkä ne miehet baarissa tulevat iskemään hieman pyöremmän, koska ajattelevat sen olevan illan varmempi nakki...[/QUOTE]
:whistle:

Olen itse 162/75kg. Lievästi ylipainoinen siis. Onnekseni kuulunut niihin naisiin, jolle läski kertyy tasaisesti ympäri kroppaa, ja olen edelleen tiimalasivartaloinen. Käytän useimmiten vaatekokoja M-L tai 40, minulla on 80E kupin tissit.Olen ollut 15kg hoikempi, vaatekokoa 36-38 ja kuppikoko 80B. Lihasmassaa on jonkin verran, olen aina painanut kilollisesti enemmän miltä näytän, mutta en voi todellakaan sanoa tällä hetkellä olevani mitenkään siro. Ja minulla riittäisi vientiä jonoksi asti, enemmän kun hoikilla timmeillä kavereillani. Olen naimisissa todella komean miehen kanssa.

Minua tullaan pokamaan kadulla, bussissa ja baareissa todella paljon, ja nämä on suurin osa hyvännäköisiä 25-35v miehiä eikä mitään rumia, veteliä juoppoja. Olen persoonallisen kaunis kasvoiltani, nätit pitkät hiukset ja itsevarma olemus ja tyyli. Olen kuulemma sellainen nainen "jonka nähtyään ei voi enää katsoa mihinkään muualle". Kuitenkin, jos olisin kasvoiltani ruma tai tavallinen, en usko että miehet minua erityisemmin pokailisi. Ja vaikka olenkin edelleen hyvännäköinen ja viehättävä, en voi kieltää sitä etten olisi itseni (ja varmaan monen muunkin) mielestä paremman näköinen jos olisin vähän hoikempi.

Ei se kroppa merkitse kaikkea kaikille. Suurempi merkitys on kasvoilla ja yleisellä asenteella sekä tyylillä. Mutta suurin osa ihmisistä ihailee normaalipainoa, niin myös minä. Jos saisin valita vähän löysän, lievästi ylipainoisen tai timmin miehen väliltä, ottaisin aivan varmana sen timmin jos molemmat olisivat kasvoiltaan yhtä komeita.

Kehuuko teitä pullukoita naisia miehet, että " oi kun olet ihanan pyöreä jne."? Minä ainakin hoikkana sain kuulla aina kehuja että voi kun olen sopusuhtainen, kaunis, siro.,, ihanaa ettei ole mitään vararenkaita. Mietin vain että kyllä se aika luonnollista on tykätä normaalivartaloisesta mieluummin kuin lihavasta. On tietysti miehiä joita erityisesti kiinnostavat lihavat, mutta luulenpa että ovat vähemmistössä.

[QUOTE="ihmettelijä";25133430]No siis sitä, että onko miestenkin kohdalla näin? Monestihan kuitenkin sanotaan, että miehet viehättyvät runsaammista naisista. Naiset taas harvemmin runsaammista miehistä (ellei se ole tiukkaa lihasta).[/QUOTE]

Monesti myös sanotaan, että keskimäärin miehelle kumppanin ulkonäkö on tärkeämpää kuin naiselle. Eli siis suomeksi sanottuna miehet pitävät kauniist, hoikista naisista.

Kehuuko teitä pullukoita naisia miehet, että " oi kun olet ihanan pyöreä jne."? Minä ainakin hoikkana sain kuulla aina kehuja että voi kun olen sopusuhtainen, kaunis, siro.,, ihanaa ettei ole mitään vararenkaita. Mietin vain että kyllä se aika luonnollista on tykätä normaalivartaloisesta mieluummin kuin lihavasta. On tietysti miehiä joita erityisesti kiinnostavat lihavat, mutta luulenpa että ovat vähemmistössä.

Niin no en nyt osaa vastata minkään oikeasti todella lihavan puolesta, mutta miehet kehuvat usein isoja rintojani, takapuoltani ja "uhkeaa" olemusta joka on kuulemma seksikästä ja naisellista.

Tää on mun mielestä niin ristiriitaista..
Juuri tämä.

Lihava nainen olettaa saavansa "normaalin, kivannäköisen ja fiksun miehen" ja ihmettelee suuresti kun näin ei käy.

Normaali, kivannäköinen ja fiksu mies harvemmin juoksee lihavien naisten perässä, ei varsinkaan sellaisten joilla on kaiken kukkuraksi kovat vaatimukset miesten suhteen.

Juuri tämä.

Lihava nainen olettaa saavansa "normaalin, kivannäköisen ja fiksun miehen" ja ihmettelee suuresti kun näin ei käy.

Normaali, kivannäköinen ja fiksu mies harvemmin juoksee lihavien naisten perässä, ei varsinkaan sellaisten joilla on kaiken kukkuraksi kovat vaatimukset miesten suhteen.

jotenkin näin sen pitäisi mennä, jos nainen olettaa että mies ei ole niin turhan tarkka naisen ulkonäön suhteen niin ei nainenkaan voi odottaa liikoja miehen ulkonäön suhteen

vakka kantensa valitsee

[QUOTE="lullu";25135611]Niin no en nyt osaa vastata minkään oikeasti todella lihavan puolesta, mutta miehet kehuvat usein isoja rintojani, takapuoltani ja "uhkeaa" olemusta joka on kuulemma seksikästä ja naisellista.[/QUOTE]

Puhetta, puhetta vaan, palleroiseni.

Ylipainosta huolimatta mua on kehuttu kauniiksi.

Useiden tutkimusten mukaan mies pitää normaalikokoisesta, kokoa 40 oleva nainen. Naiset taas pitävät kauniina laihaa naista. Normaalipaino paras, liian laiha(+ lauta ja perseetön) näyttää laihalta mieheltä ja liian lihava muodottomalta pallolta.

[QUOTE="hilla";25134395]Monet miehet (kavereiden poikaystävät, kaverimiehet, miespuoliset työkaverit jne) keiden kanssa olen aiheesta jutellut, ovat ikään kuin vähän häpeillen myöntäneet että mieluiten ottaisivat laihan tyttöystävän jos saisivat valita, mutta että miehen ei parane ko.aiheesta tuoda mielipiteitään julki tai on heti naisten silmissä ulkonäkökeskeinen sovinisti. Myös mun miesystäväni ovat järjestään sanoneet että "kyllä naisen pitää olla siro tai edes hoikka" ja että ei ole mukavaa jos nainen painaa melkein yhtä paljon kuin keskiverto mies. En sitten tiedä pitäisikö mun pitää näitä miehiä friikkeinä vai mitä... :whistle:

No joo mutta kyllä minäkin toivon mieheni olevan normaalipainoinen, en pidä lihavista mutta enpä sen puoleen lihaksikkaistakaan miehistä. Mieluummin kukkakeppi kuin könsikäs.[/QUOTE]

Hyvin harva mies pitää laihasta naisesta, koska tällainen nainen on harvoin naisellinen. Koska häneltä puuttuu naiseuden merkit, harvalla laihalla naisella on rinnat tai kurvikas lantio. Lihavuus asia erikseen, mutta normaalipainoinen nainen naisen kurveilla on 99% miesten mieleen.

[QUOTE="vieras";25135885]Hyvin harva mies pitää laihasta naisesta, koska tällainen nainen on harvoin naisellinen. Koska häneltä puuttuu naiseuden merkit, harvalla laihalla naisella on rinnat tai kurvikas lantio. Lihavuus asia erikseen, mutta normaalipainoinen nainen naisen kurveilla on 99% miesten mieleen.[/QUOTE]

Mikäs sun määritelmä on laihalle naiselle sekä rintojen ja lantion olemassaololle?

Laiha nainen, esim. sama kuin Kate Moss, Demi Moore nykyisin. Näyttää rumalta. Hoikka eri asia. Joku väitti, että mies pitää LAIHASTA. Joku ehkä voi, mutta hyvin harva. Useimmat pitävät normaalipainoista, joilla on kurveja. LAIHALLA harvemmin muotoja on, hoikka eri asia.

[QUOTE="linda";25136137]Miksei kukaan halua mua. Sikskö ku mulla ei oo tisseja ja lantioo. Oonko liian laiha. Byhyy!

[/QUOTE]

Tää on kyl niin perinteinen nainen joka kuvittelee överin rusketuksen ja blondatun ohuen tukkansa tekevän ihmeitä. Hyvä kroppa joo, mutta ei se kyllä tätä tapausta pelasta... Naamassa ei ole mitään kaunista, noi hiukset on aivan järkyttävät ja bikinit kertoo täysin olemattomasta tyylitajusta.

Mulla ei kyl ole ikinä ollut tota ongelmaa, että miehet haluisivat olla vain kavereita vaik olen ollut ylipainoinen koko ikäni. Eiköhän se siis ole kiinni jostain muusta, kuin siitä mitä vaaka sanoo.

Yhteistyössä