merkonomi
Miten tämä auttaisi Suomen taloutta?Samoin monien isojen firmojen pomojen palkkoja vois laskea reippaastikin.
Miten tämä auttaisi Suomen taloutta?Samoin monien isojen firmojen pomojen palkkoja vois laskea reippaastikin.
Ei sarkasmia. Ongelmat suurenivat vahvan markan politiikan takia. Aluksi Suomea yritettiin sopeuttaa sisäisen devalvaation kautta ja pidettiin kynsin hampain kiinni markan ylivahvasta ulkoisesta arvosta joka johti älyttömän korkeisiin korkoihin, tästä kurimuksesta päästiin eroon markan devalvoinnilla joka laski korot siedettäviksi ja pani vientiin vauhtia.Heh, sarkasmiyritys? 1994 tehtiin työttömyyden all-time-high ennätys.
Paljonko sinä olet valmis leikkaamaan palkkaasi ja/tai tulonsiirtojasi EU:n ja euron pelastamiseksi?Hyvä yritys, ap. Päivän "aloitus" tuli jälleen.
Aivan sama kummalle äänesi annoit, amille vai rahoille, lopputulos sama.Mikä äänestys? Minä en ainakaan ole koskaan päässyt suoraan äänestämään rahaliitosta.
Eli sinä et ole halukas vastaamaan kysymykseen paljonko olisit valmis laskemaan tulojasi pelastaaksesi euron ja EU:n.Mitäs itse ap vastaat omaan kysymykseesi?
Juu juu, palstallahan on vain realimaailman ulkopuolella eläviä mammoja joita ei maailman puhurit heittele.Kirjoitin jo ylempänä tilanteestani. Eli voin itse toistaiseksi vaikuttaa aika paljon siihen, paljonko ansaitsen. Tulot ovat myös minulla pudonneet hiljattain jonkin verran, mutta omalla yritteliäisyydelläni voin kohentaa tilannettani.
Kuten sanoin jo aikaisemmassa ketjussa, eletään päivä kerrallaan ja katsotaan, mitä vastaan tulee. Ei tuohon sinun kysymykseesi ole niin yksiselitteistä vastausta, kuten ei myöskään siihen, mitä meille tulisi maksamaan markan palauttaminen, paitsi että veikkaan, että se tulisi kalliimmaksi.
Mitä vikaa tässä aloituksessa? Totuus häiritsee sua?Mistä niin päättelet, etteivät heittele? Kyllä tähän ikään mennessä on ehtinyt nähdä ja kokea yhtä sun toista. Millä tavoin sinä itse sitten vaikutat asioihin? Muuten kuin kirjoittamalla näitä iänikuisia aloituksiasi tänne palstalle?
Ei se ole mun vika jos järkipuhe ei tehoa sinuun.Niin ja sä voit muuten kirjoitella ja linkittää tänne mitä tahansa, se ei vaikuta omiin mielipiteisiini eikä varsinkaan saa minua kallistumaan sellaisiin aatteisiin, joita sinä Hommillasi yrität edistää.