Venakko Milanna
muuten kysyivät miten me kohta pärjätään kun on 5 lasta, ne voivat arvioida tarvitsemmeko apua
ja bla bla bla, bla bla bla, ärsyttäää!!!
ja bla bla bla, bla bla bla, ärsyttäää!!!
No on hyvää, silti vaan sellainen vitutus päällä aina kun siellä käyLapsilla ei ole lainkaan äidinkieltä, heillä ei ole yhtään kieltä joka olisi vahva, joten ehdotus pidemmistä koulupäivistä ja päiväkodista on siinä mielessä erittäin hyvä mun mielestä. Ei lapset kotona kieltä tule oppimaan, jos eivät tähänkään mennessä ole oppineet...
Noh, selvästi ne lapset eivät sinun kanssasi kieltä opi, vaan jäävät puolikielisiksi. Yhteiskunta puuttuu ja auttaa, koska sinulta puuttuu keinot. Ja ihan hyvä, että jaksamistakin seuraavat.Rikosilmoituksen takia ja kun lapsista oli tehty lastensuojeluilmoitus että heijän kieli, eli ei suomi eikä venäjä oo äidinkieli. Nyt tuli päätös että koulu pidentää ja toista päiväkotiin. Myös inhottava kun siitä apua ne tunkee joka paikaan, että jos 5 lasta miten pärjätään pian bla bla kerroimme ettei tarvi, he olivat vaan, no okej. HUOH
ei ne pelkästään edes mun jaksaminen seura vaan meijän tai kysyivät vaan tarvitsemmeko apuaNoh, selvästi ne lapset eivät sinun kanssasi kieltä opi, vaan jäävät puolikielisiksi. Yhteiskunta puuttuu ja auttaa, koska sinulta puuttuu keinot. Ja ihan hyvä, että jaksamistakin seuraavat.
Todistus siitä, että sen kielen oppiminen on lapsille tärkeää. En nimittäin missään sanonut vain sinun jaksamistasi seurattavan. Kielestä kyllä puhuin vain sinun kohdallasi.ei ne pelkästään edes mun jaksaminen seura vaan meijän tai kysyivät vaan tarvitsemmeko apua
Mies on yksihuoltaja, 2lasta asuu meillä+ mun 2lasta+ vielä tulossa. En tiennytkään että se on jo joku iso perhe joka pau tarvitse. HuohMiten teillä on viisi lasta? Luulin, että sulla on kaksi ja kolmas tulossa. Koska sulla on muuten laskettu aika?