kai noi 14 ja 16 v osaavat suomen kieltä kuitenkin?viettävätkö sisarpuolten kanssa aikaa,esim lukee heille tai pelailee pelejä?14, 16, 6, 4 ja tulossa
kai noi 14 ja 16 v osaavat suomen kieltä kuitenkin?viettävätkö sisarpuolten kanssa aikaa,esim lukee heille tai pelailee pelejä?14, 16, 6, 4 ja tulossa
Mitä loistava NOT? Komentoit etkä tiedä mitä komentoit. Mä tein ITSE rikosilmoituksen, siks sossu vieläkin meijän kaa tekemisessäRikosilmoitus? Lastensuojeluilmoitus? Loistavaa. Not.
Ottakaa nyt ihmeessä kaikki apu vastaan mitä tarjotaan, se on lasten etu.
he ovat suomalaisiakai noi 14 ja 16 v osaavat suomen kieltä kuitenkin?viettävätkö sisarpuolten kanssa aikaa,esim lukee heille tai pelailee pelejä?
luulisi,että heiltä sitten lapsesi oppivat edes osittain suomen kieltä kotioloissa?sekin auttaa edes vähän,mun mies on oppinut valtavasti suomea mun tytöltä,joten en nyt ihan mitä sattuu puhu,jos sitä luulethe ovat suomalaisia
kylä ne osaa puhua sekä suomi että venäjä, ei vaan mikään kieli ole vahva/täydellinenluulisi,että heiltä sitten lapsesi oppivat edes osittain suomen kieltä kotioloissa?sekin auttaa edes vähän,mun mies on oppinut valtavasti suomea mun tytöltä,joten en nyt ihan mitä sattuu puhu,jos sitä luulet
Ja juuri sen takia he tarvitsevat sitä kielikylpyä. Että he oppisivat kieltä, kuten esimerkiksi ymmärtämään mitä tarkoitetaan fraasilla. "Loistavaa. NOT!" Jos lapsi ei osaa kumpaakaan kieltä, niitä EI oikeasti opi enää vanhana. Sille on herkkyyskautensa.kylä ne osaa puhua sekä suomi että venäjä, ei vaan mikään kieli ole vahva/täydellinen
Päiväkotipaikan voi saada ilmaiseksi, jos siihen on hyvät perusteet perheen tuloista riippumatta. Harvinaista varmaankin, mutta tiedän tapauksen, jossa äidillä ei ollut tuloja ja hän ei olisi saanut lapsia hoitoon, jos siitä olisi pitänyt maksaa. Lastensuojelu oli tässä mukana.ilmaiseksi??eikös ne joka paikassa mee tulojen mukaan?jos ei ole tarpeeksi tuloja,niin ei maksa mitään ja jos tienaa tarpeeksi,maksetaan..