Juuri näinNiin no, kaikkihan nyt toki tietää kaiken tulevan tarkkaan etukäteen.... :stick:
Sanotaanko, että koko elämä meni päälaelleen, kun löysin nykyisen mieheni. Ja kun en tuota tiennyt silloin, kun sterilisaatiota suunnittelin... Elämä vie ja elämä tuo, yllätyksiäkin! :heart:
no näähän pitäs miettii ennen sterilisaatiota...? et entä jos?Niin no, kaikkihan nyt toki tietää kaiken tulevan tarkkaan etukäteen.... :stick:
Sanotaanko, että koko elämä meni päälaelleen, kun löysin nykyisen mieheni. Ja kun en tuota tiennyt silloin, kun sterilisaatiota suunnittelin... Elämä vie ja elämä tuo, yllätyksiäkin! :heart:
Olin leski, yksin kahden laosen kanssa, ei oikein tuntunut siltä, että elämää oli vielä edessäkin....vaikka kuinka olisin ajatellut, olisin varmasti päätynyt samaan lopputulokseen! Et jos..... ???no näähän pitäs miettii ennen sterilisaatiota...? et entä jos?
minusta tapauksessasi lääkäri tehnyt virheen kun antanut lähetteen tilanteessa jossa et ole ajatellut selkeäst asiaa joka kantilta.Olin leski, yksin kahden laosen kanssa, ei oikein tuntunut siltä, että elämää oli vielä edessäkin....vaikka kuinka olisin ajatellut, olisin varmasti päätynyt samaan lopputulokseen! Et jos..... ???
No mut nimen omaan kun ei voi tietää elämää etukäteen niin MIKSI se sterilisaatio pitää sitten hankkia???? En ymmärrä lääkäreitä jotka lähtee tekeen niin helposti... naiset kun on vielä niin ailahtelevia!!!! Ymmärrän jos mikään muu ehkäisy ei käy, vaikka kumejakin jo on jos minkälaisia tajolla allergikoille...Juuri näin
Kyllä, nimen omaan lääkärin arviointi virhe!! Ei tuollaisen surun keskellä voi ja kykene mitään suuria koko loppuelämää koskevia päätöksiä tekemään!minusta tapauksessasi lääkäri tehnyt virheen kun antanut lähetteen tilanteessa jossa et ole ajatellut selkeäst asiaa joka kantilta.
Joo en tajua kanssa, että ensin tehdään kalliilla sterilisaatiot ja sitten taas puretaan. Ei ole ihmisillä harkintakykyä lainkaan. Ensin naimisiin, sitten piuhat naks, erotaan, sitten taas piuhat takasin, sitten vauva, sitten erotaan, kierre on loputon ja sitten voidaankin ihmetellä, miksi verot nousevat.no näähän pitäs miettii ennen sterilisaatiota...? et entä jos?
Mulle ei. Ja lääkäri nimeomaan vetosi siihen, että kun olen vielä niin nuori ja mieli muuttuu, raskaana ollessaan ei kuulemma ole ihan järkevin hetki päättää tälläisestä ja kun niitä purkuja halutaan nykyään aika paljon..... Vaikka kuinka kävin läpi kaikki puolisosta eromiset, kuolemiset jne skenaariot, niin ei. En sitten jaksanut ihan loputtomasti tästä raskausaikana tapella, joten annoin olla ja ajattelin, että aloitan sitten synnytyksen jälkeen uudestaan. Mutta silloin mieheni oli tullut siihen tulokseen, että hän voi itse pistä piuhat poikki ja kas kumma, lähete tuli heti ja toimenpiteseen pääsi kuukauden kuluttuaKyllä mulla riitti syyksi se kun yksi ehdoista täyttyi. Eli olin kolme synnyttänyt vaikka ikää oli 28 vuotta. Enkä ole katunut.