Meillä lapset lähes aina terveenä ja siihen auttanut gefilus tuotteet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei flunssaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No meillä ei lapset käytä Gefilustuotteita, vaan meillä luotetaan käsien pesuun, aina kotiin tultua jokainen menee pesemään saippualla kädet. Viime talvi säästyttiin suuremmilta taudeilta, normi flunssa tottakait oli, mutta vain nuhaa ja yskää ja tämäkin talvi on alkanut hyvin... kopkop ;)

Meillä on todella terve 2-v. Ei käytetä gefilus-tuotteita ja käsiäkin pestään aika vähän kotioloissa. Vauva ajan kasvoi korvikkeella. Hyvään terveyteen pidän syynä hyviä geenejä tai hyvää tuuria. Lapsi on ollut vuoden päiväkodissa.

Koskaan ei ole niin kipeänä ollu meidän perhe kun sillon sikalenstun aikoihin kun käytettiin kaikenmaailman gefiluksia :/ Sairastettiin kaikki mahdolliset vatsataudit ja flunssat.
Ei toiminu!

ihan hevonpaskaa tollaset jutut. ei mulla kyllä mitkään gefiluksen sun muut maitohappobakteerit tai d-vitamiinit oo auttanu ehkäisemään sairastumista.

Toisaalta sitten kun se tauti iskee gefilus auttaa hyvin toipumaan esim mahataudista ja d-vitamiini ym on nopeuttanut flunssan paranemista.. Mutta ennalta ehkäisyyn se ei ole auttanut, päinvastoin jopa...

Meillä neljä lasta, vanhin 10 v. Koskaan ei ole tarvinnut lapsia viedä lääkäriin. Ei siis korvatulehduksia ym. Sairastamiset on yleensä kuumeettomia ja jos kuumetta jollain lapsella on, niin kestää puoli päivää. Oksennustautia meillä ei ole oikeastaan koskaan koettu - joskus lapset ovat oksentaneet kerran, pari ja vatsatauti on ollut siinä. Viimeisestä oksentamisesta on aikaa kolmisen vuotta.

Tähän kaikkeen on auttanut varmaan nämä ;D : 1. Emme käytä Gefilus-tuotteita, 2. Huono käsihygienia, 3. Runsas hiekansyöminen varhaislapsuudessa, 4. Viileä sisälämpötila, 5. Vähän pesuaineita huushollissa.

Mä olin lapsena äärimmäisen harvoin sairaana vaikken syönyt ikinä gefilusta enkä mitään vitamiineja, enkä muutenkaan edes kovin terveellisesti. Käsiä pesin kyllä ja liikuin paljon. Ehkä se on sitten geeneissä tai jossain sairasteleeko vai ei

Mistä sä tiedät onko lastesi sairastamattomuus gefiluksen ansiota? Voisivathan he olla aivan yhtä terveitä ilmankin.. Meillä on 2-vuotias, tähän asti sairastastanut elämässään vain pari kertaa flunssan. Ei syödä gefiluksia tms..d-vitamiinia kylläkin + käsienpesut..

Yhteistyössä