voiko pankki palauttaa rahat miinustililtä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ---
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";25120107]Mun mielestä kyllä voi. Mutta soita sinne pankkiin. Sama se niille minkä kokoinen miinus siellä sun tililläs on..[/QUOTE]

Voi, mutta sen sun kaverin pitää tietystikin hoitaa asia.

[QUOTE="vieras";25120107]Mun mielestä kyllä voi. Mutta soita sinne pankkiin. Sama se niille minkä kokoinen miinus siellä sun tililläs on..[/QUOTE]

ROTFW.
Ei nuo talousasiat taida olla hallussa.
Sinulle itsellesikin varmaan on ihan se sama, onko joku velkaa sinulla euron vai tonnin.

Kyllä voi. Jos rahat laittaa vahingossa väärälle tilille, pankki voi siirtää ne oikealle tilille. Eihän laittaja voi tietää onko tilillä rahaa vai ei. Tili vain menee enemmän miinukselle taas.

Tossa nyt vois olla tapa kiertää, joissain pankeissahan pystyy visalta siirtämään rahaa käyttötilille. Jos omassa pankissa on tällainen mahdollisuus niin kokeilisin sitä. Tai visalta nostaa rahaa automaatista. Sama kai se millä tilillä se miinus on, jos summa on sama?

[QUOTE="vieras";25120151]Kyllä voi. Jos rahat laittaa vahingossa väärälle tilille, pankki voi siirtää ne oikealle tilille. Eihän laittaja voi tietää onko tilillä rahaa vai ei. Tili vain menee enemmän miinukselle taas.[/QUOTE]

Jos maksat esim. väärän henkilön tilille, ei pankki voi sitä palauttaa vaikka virheen huomaisitkin. Tuon henkilön jonka tilille raha meni täytyy se itse palauttaa, jos virhe oli sinun.

Nyt jos sulla on tili joka on miinuksella, ja laitat sinne rahaa pankki tulkitsee sen lyhennykseksi. Et sä sitä sieltä enää takaisin saa, muuta kuin tekemällä lisää miinusta jotenkin muuten.

Ja tosiaan mitä luulet mitä pankissa sanotaan jos soitat sinne ja sanot että haluat tilin olevan enemmän miinuksella kuin mitä se nyt on?

Yhteistyössä