"vieras"
Joo. Kumpikas se onkaan Mies: se joka jää isänsä nurkkiin luusuamaan, kun vaimolla on hätä vaiko se, joka menee auttamaan???
Munaton nössö on sellanen, joka kipittää isin luo, eikä uskalla sieltä pyydettäessä lähteä auttamaan vaimoaan!No voi kamala. Jätä se itsekäs narsisti sika ja ota tilalle joku munaton nössö joka alistuu sinun tahtoosi täysin ja tulee aina kuuliaisesti heti paikalle unohtaen kaikki muut velvollisuutensa kun käsket.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25108014:Mä en nyt aivan ymmärrä, mutta mä olisin vienyt talliin sen toisen ja toivonut kovasti mielessäni että toinen koputtelee perässä.
Olisin siis vienyt sen 'helpomman' tapauksen talliin tai sitten sen 'kuumemman'.
Jos ne kerta sen 10 minuuttia seisoivat kanssasi pihassa??
Sit olisin käynyt kurkkaamassa lapsia ja soittanut miehelle että herramunjee mitä täällä on tapahtunut, tule hättiin!
(Tosin mun mies olis varmasti kysynyt että enkö mä nyt saa hevosiani ite kiinni, lähtenyt olis silti.)
Vaikea sanoa, kun ei oikeasti tiedä tilannetta mikä teillä oli.
Mä koetin lukea koko ketjun, mutta tuo jäi lukematiöö miten sinne talliin vie kun karsinat oli täynnä (orit karsinoissa kuivattelemassa?)
Pihatto, ei silloin tarvii kaikille karsinoitaAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25108153:Mä koetin lukea koko ketjun, mutta tuo jäi lukemati
Mutta mitenniin ei ole karsinoita kaikille? :O
No, Aamuäree olis sitonut kopukat johonkin kiinni riimunnarulla siksi aikaa kunnes apujoukkoja olis tullut paikalle.
No sekin vielä :snotty:Pihatto, ei silloin tarvii kaikille karsinoita
miksi sä kattelet tollasta keskenkasvuista kakaraa,mikä miehesi tulee varmaan aina olemaan? mua suututtaa sun puolesta,tekis mieli tulla pistää äijä pihalleOlen kahden pienen lapsen kanssa kotona,mies 10 minuutin matkan päässä kotoa,isänsä luona.
Hevoset karkasivat,sain kiinni ja soitin heti miehen kotiin kun lapset jäivät keskenään sisälle.Sen 10 minsaa odotin ja jouduin laskemaan sitten hevoset irti ja palaamaan katsomaan lapsia (olivat päiväunilla).
Soitin miehelle kun olin vartin taas odotellut,ei ollut vielä edes lähtenyt....Sanoin että ei tarvitsekaan tulla enää,pakkasin lapset mukaan ulos ja sain hevoset vietyä talteen.Tottakai se mies sitten tuli kotiin kun kaikki oli valmiina. Ja MINUN vika oli kun soitin niin äkäisen puhelun.
No ookoo,hevoset ovat kyllä minun ja minä niistä olen vastuussa,mutta lapset ovat yhteisiä että olisi voinut KERRANKIN laittaa perheen etusijalle.Isipappa kun soittaa niin lähtee vaikka pil*un päältä tarvittaessa auttamaan.
?Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree;25108165:No sekin vielä :snotty:
No on on, mutta mä en siis huomannut tuoto koko viestiä, meni kokonaan ohi.?
Oikein tehty pihattohan on aivan paras vaihtoehto
Oikeesti, ap oli kuumeessa kaiken lisäksi.No voi kamala. Jätä se itsekäs narsisti sika ja ota tilalle joku munaton nössö joka alistuu sinun tahtoosi täysin ja tulee aina kuuliaisesti heti paikalle unohtaen kaikki muut velvollisuutensa kun käsket.
Näin minäkin tein ennen, kunnes kaverin heppa sai takajalkansa (päätään kai rapsutteli) päitsien läpi ja jalka katkesi (joko tuossa tilanteessa tai sitten panikoidessaan,sitä ei tiedetä). Pari kk olen pitänyt ilman päitsiä,mutta olisihan se hyvä että edes yhdellä hevosella olisi päitset päässä jos sattuvatkin karkaamaan.No mieki ymmärrän miks laskit irti kun ei ollu riimua päässä.. mie oon aina tarhannu riimut päässä ja sama tallissa ( esim jos tulee tulipalo).