Mä oikeesti ihan vilpittömästi oon luullut että meillä on kaikki hyvin.

  • Viestiketjun aloittaja voi stna!!
  • Ensimmäinen viesti
Kanttaa tosissaan rauhoittua. Ymmärrän väsymyksesi ja ärsyynnyksesi, mutta tosissaan sitä rakentava keskustelua siitä kuinka mies ei vietä aikaa kotona jne ei kannata missään tapauksessa käydä puhelimitse siinä samalla kun mies on ulkona juhlimassa syntymäpäiväänsä. Vaikka kuinka ottaisi päähän, olisit varmaan päässyt helpoimmalla kun olisit vain toivottanut hauskaa iltaa ja todennut että kotiudu kun siltä tuntuu. Kun mies ei suutu, hänen ei tarvi ainakaan kiusallaan jäädä aamuun asti juhlimaan ja juoda siinä samassa rahoja mitä hänellä ei edes ole.

En ole varma ymmärsinkö koira-jutun oikein, mutta jos meillä olisi koira joka nostaisi yöllisissä kotiutumisissa metelin niin pyytäisin miestä vaikka soittamaan vähän ennen kotiutumista niin että pääsen vaientamaan koiran. Voisin sitten nukkua rauhassa siihen asti kunnes mies kotiutuu ja tämän jälkeen nukahtaa uudelleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Millenia
"noo"
Jos sua nyt yhtään lohduttaa, ni mun miehel toi tappiin asti on jotain 05.30 jonka jälkeen kaverille kuuntelee uusimpii äänityksii ja kotiin tullaan seittemän-kaheksan jälkeen ja oon sillon ite jo keittämäs aamukahvii että koita nyt vaan jotenki suoriutuu.Ei se sun mies mitään pahaa tarkoita ja sittten ei se ole sen vika, että sen kaverit sieltä jotain mölyää, toki se, että sanoo menisit sinäkin vittu töihin on kauheeta paskaa, mutta anna senki nyt olla jos kuitenkin tiedät, että rakastaa ja kato otat sen sunnuntaina vasta puheeks huomen on ihan turha sillä on peruskrapula mutta sunnuntaina, sillon vasta kunnolla alkaa morkkistaa.
 
ap.
[QUOTE="pera";25105279]Naiset ne osaa tehdä mistä tahansa asiasta ihan helvetin monimutkaisen draaman. Mies on pitkästä aikaa päässyt tuulettumaan. Olisit hiljaa ja onnellinen. Sen sijaan että hän olisi viettänyt mukavan ja ilmeisen ansaitun illan kavereidensa kanssa ja tullut iloisena kotiin hänellä on nyt synttärit pilalla ja koko kotikuvio varmaan vituttaa entistä enemmän.[/QUOTE]

PITKÄSTÄ AIKAA??? Sekö ei ole tuulettumista että on monta kertaa viikossa kavereittensa kanssa ilman minua ja lasta? Se on vaan tuulettumista kun on kännissä niinkö?
 
"vieras"
No ei tuntunut juu kivalta kun hän niin teki silloin kun muutama kuukaus takaperin olin ekaa kertaa viihteellä kahteen ja puoleen vuoteen. Mun piti silloin olla ehdottomasti klo 22.00 kotona, ja vielä herätä aamulla lapsen kanssa. Ja mä loukkaannuin siitä että mies nyt varmaan miettii että vittu minkä idiootin kanssa on mennyt tekemään lapsia. Se oli musta rumasti sanottu.
Kirjoitin, että miettisin, minkälaisen ihmisen kanssa olen meenyt lapsia tekemään. En kirjoittanut mitään vitun idiooteista, vittu ei edusta mulle superlatiivia. Älä vääristä asioita. Palstan tai miehesi suhteen.

Mee nyt vaan (sadatta kertaa) nukkumaan ja unohda koko juttu. Älä riehu huomenna.
 
hiph
En jaksanut lukea kaikkea läpi, mutta sen haluan kommentoida, että älkää tehkö kotiintuloaikoja aikuiset ihmiset ja eipä sitä tartte peräänkään soitella.

Mulla on ukko myös tänään ulkona, enkä ole hälle soittanu, enkä aijokkaan soittaa. Jos menen nukkumaan ennen kun hän on kotona, niin laitan viestiä hälle että menin nukkumaan, hyvää yötä ja nähdään huomenna.

Voin sanoa että pääsee tälleen paljon helpommalla. Ite olen lasten kanssa kotona jumissa, toinen on tissivauva vielä pitkään, että kyllähän se sinäänsä harmittaa kun ukko menee. Mutta hälle en sitä koskaan ilmase, koska mäki kerkeen vielä menemään ja saan kyllä muulloin sitä omaa aikaa, en vaan voi käydä missään riekkumassa =)

Mutta ota lungisti, tulee kotio kun tulee =)
 
"vieras"
Miksi tässä nyt pitää kaikki vierittää mun niskaan? Eikö kukaan oikeesti vois ees vähän ymmärtää mua? Vai onko tää taas niin että nainen on naiselle susi, ja kaikki muut on paljon parempia vaimoja kun on miehen puolella ja haukkuu mua?
Onhan sua ymmärretty! Mitä oikein olisi pitänyt sanoa? Jätä se sika!? Haukkua mies?

Sinua harmittaa kun mies on paljon poissa kotoa, mutta ilmaisit miehelle asian melkoisen huonona hetkenä, ikävällä tavalla.

Miestä ilmeisesti ahdistaa raha-asiat ja työmäärä, ja hän ilmaisi sen tökeröllä tavalla, huonoon aikaan.

Mun mielestä kumpikaan ei ansaitse haukkuja, mutta en ihmettele, miksi mies(kin) sai ymmärrystä osakseen. Mene nukkumaan, jutelkaa huomenna molempien mieltä painavat asiat halki, koittakaa löytää ratkaisu molempien mieltä painaviin ongelmiin. Se, että mies antaa kavereidensa haukkua sinua, oli väärin ja loukkaavaa, siitä mies ei saa yhtään sympatiapisteitä.

On meilläkin joskus sattunut vastaava riita (tosin täysin eri asioiden tiimoilta) kun asioista ei ole puhuttu kunnolla riittävän ajoissa, ja sitten tuli molempien avauduttua melko asiattomasti asioista joiden koettiin olevan huonosti, mutta ei siitä mitään isoa kriisiä syntynyt. Tulipahan ainakin suoraan otettua esille mieltä kaivavat jutut ja saatiin sitten keskusteltua kunnolla ja sovittua, ja elämä muuttui paljon kivemmaksi kun alettiin yhdessä muuttaa asioita niin, että molempien oli parempi olla.
 
  • Tykkää
Reactions: Sandrine
ap.
[QUOTE="vieras";25105343]Do di, tää on provo. Ei kannata vastata enää mitään.[/QUOTE]

No niin, sehän on ihan mahdoton ajatus että kukan vois ilman viinaa tuulettua, täähän on suomi perkele!!
 
"sipsi"
Totaalisen ulkopuolisena ihmisenä ajattelen, että tässä sattui nyt moninkertainen klassinen väärinkäsitys... Juuri sellainen, mitä sattuu helposti, kun molemmat väsyneitä ja pieni lapsi.

Kun tilanne rauhoittuu, puhukaa asiat kunnolla läpi. Eiköhän teillä antamiesi tietojen perusteella ole edelleen kaikki ihan hyvin?
 
Phuuh
Jos tää (ja tuo "palsta on kamala" -marttyyriksi heittäytyminen) on sun kommunikoinnin taso myös parisuhteessa, niin alan ymmärtää.

Miestäsi.

Oikeasti, sä oot vihanen ja vittuuntunu, mies on vittuuntunu ja kännissä, olette molemmat väsyneitä. Summa summarum, ei teillä suhteessa ole mitään "oikeaa hätää". Ainakaan näillä tiedoin.

Relax. Huominenkin on kuitenkin loppujen lopuksi vaan yks sunnuntai. Lapsi saattaa olla väsynyt, mies saattaa olla krapulassa, mutta sun ei oo pakko olla vihanen.

Teillä on toisenne.
Olen muuten edelleen itseni kanssa samaa mieltä, mutta vaikuttaa siltä että huominen onkin vaan yks _lauantai_. :D

Vielä parempaa: sen jälkeen vasta tulee se sunnuntai! Teillähän on koko viikonloppu toisillenne.
 
"piu"
Ap, mene nukkumaan. Teet nyt väsyneenä kärpäsestä härkäsen. Vähän toi sun suuttuminen menee yli tosta aikataulun tunnilla venymisestä. Jos unet jää vähiin, niin sittenhän jää. Ei se ole maailmanloppu. sulla on ihana mies, joka ei rieku ulkona aamuun asti, ilmottaa sulle koska tulee eikä jätä sua odottamaan koko yöksi epätietoisena. Mielen saa pahottaa tosta venymisestä, mutta ei tossa nyt tollaseen raivoamiseen oo aihetta.
 
"vieras"
Mua ei niinkään toi kotiintuloajan muuttaminen ärsyttäis, mutta tuollaiset kaverien "kusipää akka"-välikommentit pistäis kyllä ketuttamaan. Jos nyt pariskunta riitelee puhelimen kautta (mistä asiasta vaan), niin ei kaverien siihen pitäisi puuttua millään tavalla. Melko lapsellista kun asioista ei kuitekaan tiedetä kuin toinen puoli...

Kannattaa varmaan tästä lähtien selvinpäin sopia molempia pätevät "pelisäännöt" illanviettoja varten.
 
..............
Voi jestas tämän ketjun vastausten tasoa taas...

Ap, ymmärrän sinua todella hyvin. Oli mieheltä kurjasti tehty. Kannattaa toki rauhoittua nyt eikä saada mitään sotaa aikaiseks juopuneen tai krapulaisen miehen kanssai, mutta sinä olit tässä asiassa kyllä oikeassa, eikä mies. Minä en tajua näitä ihmisiä, joiden mielestä ei ole mitään kamalampaa kuin että miesparan pitäisi vähänkin rajoittaa menojaan... ihan käsittämätöntä.

Ja en ymmärrä mistä ihmiset repivät tuon "miesparka ei pääse viihteelle kuin pari kertaa vuodessa", kun ap kerran sanoi että mies on kavereiden kanssa ulkona pari kertaa VIIKOSSA.

Mutta tosiaan, rauhoitu kuitenkin tällä hetkellä itsesi ja lapsesikin takia, ap! Kyllä se siitä selkiytyy kun pidät pään kylmänä.
 
En usko että nämä "rauhoitu, mene nukkumaan ja keskustelkaa ihan rauhassa sitten kun kumpikaan ei ole väsynyt"-kommentit on tarkoitettu ap:n lyttäämiseksi ja hänelle ilkeilyksi.

Ok, tietty voisi kokoontua yhteen haukkumaan miehiä ja kehoittaa ap:takin jättämään se sika tai ainakin nostamaan hirveä meteli heti kun mies kotiutuu. Mutta oikeasti, siitä tuskin olisi ap:lle mitään hyötyä, päinvastoin.
 
  • Tykkää
Reactions: Sandrine

Yhteistyössä