"vieras"
Edellisen nähneenä....mistä tiedät mitä kodita tulee
Eikä tämä uusin valtaus näytä yhtään sen paremmalle, itseasias ehkä viel karseempi...
Edellisen nähneenä....mistä tiedät mitä kodita tulee
must tuntu se sopii paremmin ja kun jotain laitamme jos on juhlat, niin aika kätevä se onAlkuperäinen kirjoittaja PunaisenPuutalonÄiti;25104895:No, jos ei teillä olla erityisesti ruuanlaitto- tai leivontaihmisiä, niin kaksi uunia on kyllä mielestäni aivan turhaa rahanhukkaa. Isoa keittiötä voi täydentää muullakin.
sähän itse olet sanonut,ettei sulla ole kavereita,kun kysyin miksi kerrot ihan kaiken palstalla etkä juttele kavereidesi kanssa..mulla ainakin on kavereita,muttei se estä mua palstailemasta,tylsää on silloin tällöin sen voin myöntää mutta enimmäkseen ei..Täällä sitten kaikilla ei kavereita ja tylsää elämää
No jos isoja kekkereitä meinaa pitää, niin silloinhan tosiaan se toinenkin uuni voi tulla hyvinkin tarpeeseen. Itsestä vain tuntuisi, että se on liikaa, kun tähän asti olen hyvin yhdellä pärjännyt, vaikka kova leipomaan ja ruokaa laittamaan olenkin. Mutta pääasiahan se on, että te itse viihdytte omassa kodissanne!must tuntu se sopii paremmin ja kun jotain laitamme jos on juhlat, niin aika kätevä se on
Täällä ei varmastikkaan jokainen musta tee noin paljon aloituksia kuin sinä ja nostele ketjuaan että vastattaisiin Ymmärrän kyllä jos kukaan ei halua olla kaverisi live elämässä.Täällä sitten kaikilla ei kavereita ja tylsää elämää
niin mitä ne kielet olikaan,mitä sun tytöt puhuu?mitä kieltä sä heille puhut?Molemmat lapset mulla puhuu, mutta ei täydellisesti, koska 2kielisia. Eikä se sossu enää hengittää mun niskaan, kun ainakin esikoiselle nyt koulussa järjestetään tukiopetusta, mitä on hyvää asia minusta
On mulla kavereita, mutta ei ystäviä. Ehkä kun olen sellainen persoona, etten pidä ketään lähellä. On kavereita kenen kaa voi käydä ulkona ja bailamassa, enkä vitsi heidänkin elämää häiritseä. Miksi mä edes tarvitsen kavereita joka päivää? Ei mulla riita kelle aika niin paljonsähän itse olet sanonut,ettei sulla ole kavereita,kun kysyin miksi kerrot ihan kaiken palstalla etkä juttele kavereidesi kanssa..mulla ainakin on kavereita,muttei se estä mua palstailemasta,tylsää on silloin tällöin sen voin myöntää mutta enimmäkseen ei..
en mäkään näe mun ystäviä joka päivä,mutta silti on onni tietää että jos haluaa vaikka purkaa sydäntään,sen voi tehdä ystävälle ei jonnekin palstalleOn mulla kavereita, mutta ei ystäviä. Ehkä kun olen sellainen persoona, etten pidä ketään lähellä. On kavereita kenen kaa voi käydä ulkona ja bailamassa, enkä vitsi heidänkin elämää häiritseä. Miksi mä edes tarvitsen kavereita joka päivää? Ei mulla riita kelle aika niin paljon
Tohon on vähän tyhmää vedota.Ei ne sen takii puhu huonosti.Molemmat lapset mulla puhuu, mutta ei täydellisesti, koska 2kielisia. Eikä se sossu enää hengittää mun niskaan, kun ainakin esikoiselle nyt koulussa järjestetään tukiopetusta, mitä on hyvää asia minusta
Sun lapset ei puhu täydellistä kieltä, koska ne on puolikielisiä - kaksikieliset puhuvat kahta kieltä hyvin. Juurihan tuossa sanottiin, että sä et ole aiheesta huolestunut, koska sossu ei hengitä sun niskaan. Mutta sä et ymmärtänyt sitä(kään), koska olet suomen kielen suhteen puolikielinen. Eikö sua itseäsi haittaa palstailla suomeksi, kun et edes ymmärrä puoliakaan siitä, mitä sulle vastaillaan ja virnuillaan? Sä et edes ymmärtänyt keittiömyyjän smalltalkiakaan, vaan nöyryytit itseäsi tekemällä aiheesta tällaisen aloituksen. Mutta ehkä puolikielisyytesi estää sinua ymmärtämästä sitä selitettynäkään?Molemmat lapset mulla puhuu, mutta ei täydellisesti, koska 2kielisia. Eikä se sossu enää hengittää mun niskaan, kun ainakin esikoiselle nyt koulussa järjestetään tukiopetusta, mitä on hyvää asia minusta
Eihän kukaan suomenkielinen voisi sun kanssa seurustella siksikään, kun sä et osaa kieltä. Etsit sontrityylisiä sohvia, puhut pimsloorastasi ja kerrot tarinoita sen pohjalta, miten halusit liian vaikeat lauseet ymmärtää.On mulla kavereita, mutta ei ystäviä. Ehkä kun olen sellainen persoona, etten pidä ketään lähellä. On kavereita kenen kaa voi käydä ulkona ja bailamassa, enkä vitsi heidänkin elämää häiritseä. Miksi mä edes tarvitsen kavereita joka päivää? Ei mulla riita kelle aika niin paljon
Niin, sinä et ymmärtänyt sitä, mitä sinulle kirjoitettiin. Siksikään sinulla ei ole eikä tule olemaan suomenkielisiä ystäviä. Sinun kielitaitosi ei riitä keskustelemaan suomen kielellä.Ei mulle haita mun kieli eikä haita miten lapset puhuu, kun ne oppi siitä kuitenkin
älä nyt vaan sano,et kaikki nämä vuodet sä oot puhua honottanu hoonoa suomea sun lapsille? :| sitten en yhtään ihmettele,jos puheen kanssa on ongelmia ja sä oletat että kyllä ne muut opettaa kielen tai kielet sun lapsille,että sä voit jatkaa samaan tapaan kuin tähänkin asti..Ei mulle haita mun kieli eikä haita miten lapset puhuu, kun ne oppi siitä kuitenkin
Yleensä suomalaiset eivät puhukaan kavereilleen pimsloorastansa kuin korkeintaan kännissä. Siltä osin olet suomalaistumassa.On mulla suomen kieleset kaverit. Mutta ei mua edes haita vaikka ei olisikaan, kun ei mulla kuitenkaan oo aika ja niin kuin yks sano että kerro kavereille kaikki, mä en ainakaan kerro kavereille kaikki. Kännissä vaan, voin itsestä kertoa enemmän