Mua myyijä kehui Expertissa tänään että olen kuulema hyvää kokki:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Kaksi uunia meilläkin enkä ole katunut niiden hankkimista.
Sinun keittiöstäsi eronnee kuitenkin siltä osin, että nuo ainoa "luksus" johon oli viime rempan aikaan varaa.

(PS.Odotan mielenkiinnolla kuvia valmiista keittiöstäsi ja pidän kovasti sisustusketjuistasi.)

:)

teillä...
Kaksi uunia meilläkin enkä ole katunut niiden hankkimista.
Sinun keittiöstäsi eronnee kuitenkin siltä osin, että nuo ainoa "luksus" johon oli viime rempan aikaan varaa.

(PS.Odotan mielenkiinnolla kuvia valmiista keittiöstäsi ja pidän kovasti sisustusketjuistasi.)

:)
teillä onkin niin paljon porukkaa, että vaikkei olis vieraita, 2 uunia on kätevä. Milannan luona ei toistaiseksi asu niin monta, mutta toisaalta äkkiäkös tuo perhe kasvaa :D

Venakko Milanna
[QUOTE="qwerty";25104634]just joo, kuka ostaa nykyään enää valkoista? ihan sama vaikka olis 5, mutta VALKOISIA.....[/QUOTE]

Kysyy vaikka ihmisiltä jotka ymmärrä sisustukista että valkoisena on muodissa:) kun ei se mikään liesi ole vaan sisärakennettu unit

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja teillä...;25104674:
teillä onkin niin paljon porukkaa, että vaikkei olis vieraita, 2 uunia on kätevä. Milannan luona ei toistaiseksi asu niin monta, mutta toisaalta äkkiäkös tuo perhe kasvaa :D
Meitä on 6, kohta 7:D

"Noo"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25104372:
Mulla on hyvä idea, osta yksi todella iso uuni, niin ei näytä hassulta. Teetä vaikka. Joku kaasusysteemi tai jotain. Suurkeittiöliesi tai jotain, sellaista mitä ei saa jostain kämäseltä expertiltä.

Auts, auts ......... mä repesin.

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25104699]Venakon kotona tuntuu olevan sitä vikaa mitä monissa kodeissa näkee, yritys on kova mut jokin ei vaan natsaa.
Kalliskaan tavara ei pelasta, jos sitä ei osaa laittaa[/QUOTE]

mistä tiedät mitä kodita tulee:)

"vieras"
Ihan loistavaa viihdettä! :D

Tässä ketjussa tiivistyy myös savannamainen kielenkäyttö. Myyjä smalltalkkasi että olet varmaan hyvä kokki ja teet paljon ruokaa, jos haluat kaksi uunia. Tää muuttuu otsikon muotoon "Myyjä kehui mun olevan hyvä kokki". :D

Siis jos joku sanoo, että pusero sopii sulle, niin sua kehuttiin kauniiksi jne. Nyt kyllä harmittaa, etten avannut sitä "Taas yksi miljonääri halusi kanssani naimisiin tjsp." -ketjua. Silloin oli varmaan sanottu, että panisin sua toistekin tai vastaavaa...

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25104741]Muodissa on edelleen integroidut kodinkoneet. Toki jos joku ostaa vanhoja jämiä normihinnalla, niin niitä myydään vaikka kaksikin...[/QUOTE]

Meille tulee integroidut kodinkoneet, paitsi uunet, kun niitä ei ole integroittuna missään:) eikä mikroa ja varma olisi muuten aika typerä ja varallista jos kuumat uunet olisivat integroittuna

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25104724]Ihan loistavaa viihdettä! :D

Tässä ketjussa tiivistyy myös savannamainen kielenkäyttö. Myyjä smalltalkkasi että olet varmaan hyvä kokki ja teet paljon ruokaa, jos haluat kaksi uunia. Tää muuttuu otsikon muotoon "Myyjä kehui mun olevan hyvä kokki". :D

Siis jos joku sanoo, että pusero sopii sulle, niin sua kehuttiin kauniiksi jne. Nyt kyllä harmittaa, etten avannut sitä "Taas yksi miljonääri halusi kanssani naimisiin tjsp." -ketjua. Silloin oli varmaan sanottu, että panisin sua toistekin tai vastaavaa...[/QUOTE]
En ymmärtänyt mitään mitä sanoit

"vieras"
[QUOTE="vieras";25104741]Muodissa on edelleen integroidut kodinkoneet. Toki jos joku ostaa vanhoja jämiä normihinnalla, niin niitä myydään vaikka kaksikin...[/QUOTE]

No mikä se sisäänrakennettu sitten on, jos ei integroitu???

Luuleeko joku täällä, että Venakko pistää keittiöön kaksi valkoista rosenlewin sähköhella-uunia vieretysten... :LOL:

Venakko Milanna
[QUOTE="vieras";25104775]No mikä se sisäänrakennettu sitten on, jos ei integroitu???

Luuleeko joku täällä, että Venakko pistää keittiöön kaksi valkoista rosenlewin sähköhella-uunia vieretysten... :LOL:[/QUOTE]

:LOL: tää on hassu

[QUOTE="vieras";25104724]Ihan loistavaa viihdettä! :D

Siis jos joku sanoo, että pusero sopii sulle, niin sua kehuttiin kauniiksi jne. Nyt kyllä harmittaa, etten avannut sitä "Taas yksi miljonääri halusi kanssani naimisiin tjsp." -ketjua. Silloin oli varmaan sanottu, että panisin sua toistekin tai vastaavaa...[/QUOTE]

tiiätkö,meinasin tulla just ihan samaa sanomaan :D ei mun mielestä tossa ollu mitään kehumisen aihetta edes :rolleyes:

"vieras"
[QUOTE="vieras";25104775]
Luuleeko joku täällä, että Venakko pistää keittiöön kaksi valkoista rosenlewin sähköhella-uunia vieretysten... :LOL:[/QUOTE]

Mua ei ainakaan yllättäisi.

Yhteistyössä