Mua myyijä kehui Expertissa tänään että olen kuulema hyvää kokki:D

• Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Venakko Milanna
Tulimme miehen kanssa katsomaan kodinkoneet uutta keittiötä varten. Sitten myyijä kysyi minkä värinen uuni pitää olla. Mies sanoi että kysykää vaimolta hän tietä, sitten mä aloitin selittää että valkoiset ja 2kpl, myyijä heti sanoi että wau hyvää idea, olet varma tosi hyvää kokki ja teet paljon ruokaa. Me miehen kanssa pitkään nauroimme, mitä myyijä sanoi. Kun jos se myyijä olisi tiennyt etten tee periaatessa mitään:D, joskus vaan, mutta 2 uunia tarvitsen:D

Venakko Milanna
[QUOTE="öö";25104318]Luoko sulle tavaran määrä turvallisuuden tunteen?[/QUOTE] mä vaan luulen että aika hassu näköistä tulee jos iso keittiö ja talo jotain 350m2. Varma tänne sopiisi se 2uunia paljon paremmin kun yks vaan ja kun se oli jo sunniteltu niin keittiösunnitelijan kanssa

Venakko Milanna
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;25104372:
Mulla on hyvä idea, osta yksi todella iso uuni, niin ei näytä hassulta. Teetä vaikka. Joku kaasusysteemi tai jotain. Suurkeittiöliesi tai jotain, sellaista mitä ei saa jostain kämäseltä expertiltä.
en oikeasti ole nähnyt sellaisia tai en tiedä että niitä on, mutta en oikein halua sellaista ja pitää taas alusta koko keittiötä suunnitella

Mämä
Mä näin jo 80-luvun alkupuolella, että yhdessä isossa talossa oli kaksi astianpesukonetta - systeemi oli sellainen, että toisessa likaiset ja toisessa puhtaat astiat =)

Sellainen teillekin, Milanna? ;)
eikö toi ole ihan tapana jo jossain amerikassa jne. Tänne ei vissiin kauheasti ole rantautunut, mutta on sitä sisustuslehdissä esitelty.
Ei köyhillä täällä ole varaa vaan..

Alkuperäinen kirjoittaja Mämä;25104575:
eikö toi ole ihan tapana jo jossain amerikassa jne. Tänne ei vissiin kauheasti ole rantautunut, mutta on sitä sisustuslehdissä esitelty.
Varmaankin, en tiiä ameriikan tyyleistä tarkemmin. Ja tää perhe, jossa ko. systeemin näin, ei tainnut ollut kovin köyhä... talo ainakin oli sen verran iso ja hulppea.

no joo
Alkuperäinen kirjoittaja Mämä;25104575:
on joillakin työpaikoilla taukotilassa tollaset... Sais vaan olla aika iso keittiö että viittis kotona uhrata 2 kaapin paikkaa tiskareille.

Yhteistyössä