Mun mielestä sulla on kiva iho. Jotenkin raikkaan ja nuoren näköinen. Eikä susta päällepäin tajua ollenkaan, että olisit sairastellut. Olet niin iloinenkin.Mä olen luonnostani punapää ja iho on kalman kalpea Ja myös vähän couperosa joten mulle ainakin sopii...mutta kesällä mun kesakot kun ilmestyy niin näytän hassulle kun olen läikikäs...ei siis sellaista nättiä kesimistä vaan sellaisia laattoja kasvoissa, olkapäillä, rinnuksissa ja selässä....
votosoppia ja kuvankäsittelyä. kukaan ei usko.uupsista...
Höpö höpö.. Eikä edes ole käytetty moisiaAlkuperäinen kirjoittaja päätön;25078629:votosoppia ja kuvankäsittelyä. kukaan ei usko.
Mikä tän nimi on??? meillä on tuommoinen, siltä reppanalta puuttuu vaan tuntosarvet, mut oon pitkään koittanu saaha tuon nimeä selville.Vähän iloisempi aihe
Se on Plaston valmistama ja se oli juoku kurkkueläin tai joku semmoinen, mut kun en tarkaan muista eikä Plastoltakaan mitään vastausta saa vaikka sinne oon pari kertaa ottanu yhteyttä... : /Alkuperäinen kirjoittaja Keijupölly;25078694:Vihreä myyrä? :O
Mä en muista tän nimee..mulla oli tollanen lapsenaMikä tän nimi on??? meillä on tuommoinen, siltä reppanalta puuttuu vaan tuntosarvet, mut oon pitkään koittanu saaha tuon nimeä selville.
Kerrankin mummelilla meikkiäkin.
Tavallisesti en jaksa enkä viitsi pakkeloida: