Marko29
[QUOTE="allukka";25073592]Mä seurustelin 15-vuotiaana 18v. pojan kanssa. Oltiin aina poikaystävän luona, hän ei juuri koskaan halunnut käydä meillä. Hän inhosi isääni koska tiesi isäni näkevän hänen lävitseen, tiesi minkälainen ällötys poika oli. Koko seurustelusuhde repi itsetuntoni ja luottamukseni muihin ihmisiin. Poika sai tehdä minulle melkeen mitä vain halusi koska osasi vetää oikeista naruista. Enkä minä silloin ymmärtänyt että se oli väärin, luulin että elin ihan normaalissa parisuhteessa. Sitten kun viimein älysin jättää sen ällötyksen niin pikkuhiljaa ymmärsin miten pielessä kaikki oli tuossa "suhteessa".
Kyllä mä jälkikäteen olen toivonut että joku olisi puuttunut asiaan. [/QUOTE]
Ihan tua syytellä. Aika usein 18v poika ja 15v tyttö on samalla tasolla. Itte olit mukana hommassa, joten turha tossa on sitä poikaa haukkua. Pojilla on omat halut ja tietty ne ne toteuttaa jos paikka tulee. Vai mitäköhän toi "sai tehdä melkein mitä vaan"... kaipa se nyt on vaan normiseksiä, ei sen ihmeempää...
Kyllä mä jälkikäteen olen toivonut että joku olisi puuttunut asiaan. [/QUOTE]
Ihan tua syytellä. Aika usein 18v poika ja 15v tyttö on samalla tasolla. Itte olit mukana hommassa, joten turha tossa on sitä poikaa haukkua. Pojilla on omat halut ja tietty ne ne toteuttaa jos paikka tulee. Vai mitäköhän toi "sai tehdä melkein mitä vaan"... kaipa se nyt on vaan normiseksiä, ei sen ihmeempää...