Mikä on ollut pahinta ruokaa, mitä olet ikinä syönyt?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Missä sinulle sitä tarjottiin?

Ikävä kyllä täytyy myöntää, että pahinta syömääni moskaa on ollut ihan itse tekemäni. Uunissa kypsennetyt kanaleikkeet ja keitetty riisi, kastikekin jota tein oli ihan kökkäreistä ja salaattiin oli kai jotenkin eksynyt pilaantunut tomaatti, koska koko salaatti maistui ihan homeelta.
Kanat olivat kuivia kuin kengänpohjat. Riisikin epäonnistui täysin, se maistui lähinnä vetisiltä villasukilta. Siinä vaiheessa kun maistoin sitä, niin aloin olla tästäkin asiasta iloinen, vaikka tietysti luulisi että se ei olisi hyvä asia.
Mutta parempi sentään kuin koiran oksennuksen aromi, nimittäin riisi näytti aikalailla siltä.
Harmillista että olin kutsunut yhden ystäväperheen meille syömään. Voi arvata että kukaan ei ottanut lisää.
Toista kertaa en heitä sitten enää kutsunutkaan. Olisi ollut tosi kiusallista kokea se, mitä tekosyitä he yrittäisivät keksiä etteivät muka pääsisi tulemaan taas mun herkkupatojeni ääreen.

Olen kaikkiruokainen, yleensä.

Mutta kamalinta sotkua oli paikallisesta ravintolasta tilaamani "härkäruukku". Jäi kyllä syömättä. Vieläkin puistattaa kun muistelen. Hyh!

Varmaan joku mädätetty hai on vielä kamalampaa, mutta enpä ole koskaan moista kulinaarista elämystä kokeillut. :D

[QUOTE="rockyroad";25061746]Broilerikastike, jossa oli mandariinia tai appelsiinia, tai banaania. En tykkää hedelmistä ruuassa :x Ananas menee pizzassa, mut kaikki muut on yäk.[/QUOTE]Miepäs olen vielä kronkelimpi ananaksen suhteen. Ananas käy vain sinällään nautittuna tai maksimissaan jossain jälkiruokarahkan seassa. :D

• Tykkää
Reactions: lakaisukone
Ehkä maksa joskus lapsena. En kyllä muista mitään tarkkaa aikaa tai tarinaa tuolle. Mun mielestä porsaan maksa vaan on pahaa.
Sama homma. Yleensä nyt vaikka väkisin pystyy ruuan syömään vaikka pahaa olisikin, mutta yhden kerran muistan kun kaverin äiti tarjoili maksapihvejä, enkä pystynyt kahden haarukallisen jälkeen syömään, kun alkoivat pihvit tehdä matkaa mahasta takaisin ylös...

Sama homma. Yleensä nyt vaikka väkisin pystyy ruuan syömään vaikka pahaa olisikin, mutta yhden kerran muistan kun kaverin äiti tarjoili maksapihvejä, enkä pystynyt kahden haarukallisen jälkeen syömään, kun alkoivat pihvit tehdä matkaa mahasta takaisin ylös...
Maksahan on herkkua :p Ei vaan saa paistaa kuivaksi ja pitää maustaa oikein :p

• Tykkää
Reactions: Scindapsus
Ken guru
Miepäs olen vielä kronkelimpi ananaksen suhteen. Ananas käy vain sinällään nautittuna tai maksimissaan jossain jälkiruokarahkan seassa. :D
Mä luin ensin että: selällään nautittuna...

Mutta tuli tuosta mieleen että kookos on kyllä myös mun mielestä pahaa, ja 4-vuotiaana söin synttärikakkua jossa oli kookoksen muruja reunoilla. Tai yritin syödä ja nieleskellä sitä mehun kanssa alas. Sen koomin en ole kookosta syönyt kuin vahingossa, ja aina on yhtä pahaa. Vaikka ruoasta nyt ei saisikaan sanoa että on pahaa, mutta ajattelin että tässä ketjussa se on ehkä sallittua.

• Tykkää
Reactions: Titi-Uu
Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;25061800:
Maksahan on herkkua :p Ei vaan saa paistaa kuivaksi ja pitää maustaa oikein :p
No näin mä olen kuullut, ja annan kyllä vielä hyvälle maksalle tilaisuuden joskus. Mulle on kyllä selitetty että porsaan maksa on huonointa, ja maksa on hyvää kun on tuoretta ja oikein maustettua. We shall see...

Mä luin ensin että: selällään nautittuna...

Mutta tuli tuosta mieleen että kookos on kyllä myös mun mielestä pahaa, ja 4-vuotiaana söin synttärikakkua jossa oli kookoksen muruja reunoilla. Tai yritin syödä ja nieleskellä sitä mehun kanssa alas. Sen koomin en ole kookosta syönyt kuin vahingossa, ja aina on yhtä pahaa. Vaikka ruoasta nyt ei saisikaan sanoa että on pahaa, mutta ajattelin että tässä ketjussa se on ehkä sallittua.
Kookos on superhyvää drinksuissa. :p
Ananaskin oikeastaan käy siellä drinksupuolella myös.

mädätetystä haista
olen aika nirso, mutta päätin että eipä tuon maistamisen jälkeen kukaan voi enää väittää nirsoksi. Nyt muistan brennvin (paloviina jotain kirkasta) siis piti litkiä mutta maku ja se kuvottava haju ei poistunut edes viinan avulla :/

iu
Ruotoineen, päineen ja pyrstöineen en vain pysty kalaa syömään. Neulamuikut on pahimpia, kun ei niistä siivoamisen jälkeen juuri mitään syötävää jää. :(

Kamalin ateriakokemus on Pietarista Moskova-hotellista vuosia sitten. Illallisella tarjottu kala oli keitetty nahkoineen ja suomuineenilman mausteita, ja sellaisenaan tarjolla. Voi luoja että oli pahaa.

Yhteistyössä