No se oireettomuus on monilla silti tuonut plussan . Toivotaan että näin on sunkin kohdalla.Mulla ei taas ole enää m-i-t-ä-ä-n oireita,ei yhtään mitään, rinnatkin palautuneet ennalleen vaikka luget menee vielä maanantaina. Onkohan mun testipäivä "määrätty" olemaan vähän liian aikaisin, vasta pp11 on silloin... Mä en tiedä meidän veritesteistä mitään, ei ainakaan ole sanottu. Ja kolme viikkoa on tosiaan pitkä aika hehkuttaa, kurja juttu . Pitää varmaan itse vaatia veritestiä jos sellaiseen ei ohjata suoraan... Itse mietin jo Passia... pääsisköhän heti joulukuussa yrittään uudestaan kun tuntuu että tämä oli kyllä tässä :'(
Pakko kysyä että missä ei veritestejä oteta? Ja miksi sulle ei ole kerrottu testipäivää? Ihmettelen. Aika hyvältä sun oireet muuten kuulostaa. .Tsemppiä piinailijat! Tervetuloa uudet, Mirdav onkin tuttu inssiketjusta :wave:
Ulriikka79, en ole vielä testannut, torstaina mulla oli fiilis että pakko testata mutta sitten alkoi menkkamaista juilimista ja olenkin ollut kuin takamuksiin ammuttu pari päivää :ashamed:
Rintoja vihloo edelleen ja pientä juilimista tosiaan alamahassa ajoittain on. Väsyttää. Nyt on pp11 ja mullahan ei sitä testipäivää ole tiedossa, luget loppuvat tiistaiaamuna eli viimeistään silloin testaan. Veritestiä täällä ei tehdä, mikä on tosi harmi, olisi kohdunulkoinenkin paljastunut toukokuussa aikaisemmin, ei oltais kolmea viikkoa raskautta hehkutettu