Muistaako joku tätä Stadin baaria/yökerhoa?

  • Viestiketjun aloittaja Bailuhile-77
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Lilly";25043903]Muistattehan myös Roban, eli roberts yökerhon samoissa tiloissa missä toimii nyt DTM. Roba oli sikamagee teinihelvetti, johon oli varma sisäänpääsy alaikäisillä nuorilla neidoilla ;)[/QUOTE]
muistan.
 
Beep
Oikun olis ihana muistella noita 90-luvun Helsinki-baareja...

Kuka muistaa Prunnin. Entäs oliko joskus semmoinen baari kuin "Pikku Pariisitar" tai vastaava... (kenties samassa paikassa missä sitten myöhemmin oli Helsinki Club eli Hesari.)

Ja entäs sitten semmoinen paikka samalla kadulla kuin Pam Pam. Oliko tommonenkin...
Olen ollut Prunnissa. Sen jälkeen se oli Heartbreakers ja nyt jakautunut Ale-pubiin ja Dublineriin.
 
Manowar
[QUOTE="Lilly";25043897]Se rokki/hevi baari oli siis viimeisimmässä osoitteessaan Lasipalatsin vieressä osoitteessa Arkadiankatu 2 ja samoissa tiloisssa kuin myöhemmin Satumaa karaoke. Kuka muistaa paikan nimen, oli makee mesta?![/QUOTE]

Tuolla tuli käytyä paljon 90-luvun loppupuolella. Siellä soitettiin heviä siihen aikaan kun se ei vielä ollut in...
 
Postman
Arkku oli karsea, kävin toki pari kertaa toteamassa että ei. Kynä-BA-oli ihan ok. Oli kiva kierrellä isossa paikassa. :)
Näin miehenä on todettava, että Arkusta ei sitten koskaan tullut iskettyä naista. Vaikka monta kertaa yritystä oli. Jotenkin siellä oli ihan uskomattoman paljon näitä nokkapystyssä-prinsessoja. En mä mikään suunnaton pelimies ollut, mutta muista paikoista onnistumisia tapahtui vähemmilläkin käynneillä, ml. Kynä-BA.

Mimmoset naiset/tytöt kävi Arkussa? Jotain kummaa siinä oli... Ja puhutaan vuosista 91-98... Miehet nyt saattoi käydä tuolla vähän vanhempinakin. Itse usein eksyin sinne siksi, että asuin lähellä + mulla oli paljon itteeni 3-4 v nuorempia kavereita (tämä siis selitys 95 eteenpäin)
 
Beep
[QUOTE="Lilly";25043903]Muistattehan myös Roban, eli roberts yökerhon samoissa tiloissa missä toimii nyt DTM. Roba oli sikamagee teinihelvetti, johon oli varma sisäänpääsy alaikäisillä nuorilla neidoilla ;)[/QUOTE]

Muistan joo. En käynyt useasti, mut oli kyl alaikäisiä täys silloin aikanaan. :D
 
Matikkanero
Oliko tää Pam Pam yliopistonkadulla? Jos oli, niin muistan paikan.
Hmm... siis onko Yliopistonkatu se katu millä on Porthanian pääsisäänkäynti. Sitten se oli. Yliopistonkadun ja Vuorikadun kulmassa, jossain vähän ylempänä, Heimolaksi taidettiin tuota rakennusta kutsua. Matikan opiskelijoiden suosiossa... koska silloin siinä vieressä oli yliopiston matematiikan laitos... en tiä onko enää.
 
"Örkki"
[QUOTE="minä";25044968]Roballe pääsi tytöt 18v ja pojat 19v :D.[/QUOTE]

Ky-Exit/BA:han kun joskus mentiin ja meidän edestä meni ihan pikkutyttöjä sisään niin kysyin portsarilta että "mikä tänne on ikäraja". Se vastas, että "Pojat 18v, tytöt 16v". Aika lähellä totuutta tuntui olevan...
 
Beep
Mulla pätkii muisti ihan tosissaan. Mikä Ravintola Teatteri oli aiemmalta nimeltään?

Sit on paljon paikkoja, joissa oli vain vähän aikaa joku paikka pystyssä eikä mitään muistikuvaa enää nimistä. Olisi pitänyt aikanaan kirjoitella enemmän asioita ylös niin saisi vanhana muistella. :D
 
Mulla pätkii muisti ihan tosissaan. Mikä Ravintola Teatteri oli aiemmalta nimeltään?

Sit on paljon paikkoja, joissa oli vain vähän aikaa joku paikka pystyssä eikä mitään muistikuvaa enää nimistä. Olisi pitänyt aikanaan kirjoitella enemmän asioita ylös niin saisi vanhana muistella. :D
ööö, muistikatko. Missä oli Happy Days, vai oliko sellaista ravintolaa edes.
Ainakin muistan olleeni "Häppärissä", missä se sitten oli.. Kappeli on varmaan yhä Kappeli, mutta oliko Teatteri Häppäri vai ei.
 
Beep
ööö, muistikatko. Missä oli Happy Days, vai oliko sellaista ravintolaa edes.
Ainakin muistan olleeni "Häppärissä", missä se sitten oli.. Kappeli on varmaan yhä Kappeli, mutta oliko Teatteri Häppäri vai ei.
No just häppäri. Kiitos! Mulla on näköjään hiton huono muisti. Silti jotkut asiat pysyy muistissa vaikka kuinka yrittäis päästä eroon. ;)
 
"qqq"
[QUOTE="Örkki";25045004]Roberts oli mielestäni silti aavistuksen laadukkaampi teinihelvettiosastossa. Muistaakseni sinne oli virallinen ikäraja 19v. Ja pojissa tuota kuitenkin noudatettiin, joten siinä karsiutuu se pahin ördääjäsakki.[/QUOTE]

Se ikäraja, joka siellä ovella luki, oli tosiaan tytöt 18v, pojat 19v. Sitä tuli monet kerran ihmeteltyä aikoinaan :D Roban alakerta oli karmea discohelvetti. Yläkerta oli rockimpaa, ja siellä tuli hengailtua paljonkin.
 

Yhteistyössä