Muistaako joku tätä Stadin baaria/yökerhoa?

  • Viestiketjun aloittaja Bailuhile-77
  • Ensimmäinen viesti
Bailuhile-77
Baarin nimi oli oman muistini mukaan "Central 2000". Saattoi olla joku muukin. En edes muista tarkkaa sijaintia, mutta ihan ydinkeskustassa. Kerran kävin, oli kai joku hetken vaan pystyssä oleva mesta. 90-luvun puolivälin jälkeen. Yökerho, baari tms. Ei pidä sekoittaa Ravintola Centraliin.

Missä baari sijaitsi? Mikä oli oikea nimi? Ja mimmonen mesta muuten?
 
"ap"
hei mä muistan!tosin..en ole varma,oliko se Mikonkadulla vai Yrjönkadulla?tai sitten ei kummassakaan,mutta tuli käytyä siellä reggaebileissä 90-luvun puolivälissä :whistle:
No oma muistikuva oli just Mikonkatu. Ite tuli oltua tuolla niin tillin tallin että oksat pois. Reaggaeta en muista, luulen että soitti just sitä ysäridiscoa.

Mikäs baari oli siellä Asematunnelissa Makkaratalon alla? Siis 90-luvulla. Ja mikä siellä on nyt...
 
Liuske
Oikun olis ihana muistella noita 90-luvun Helsinki-baareja...

Kuka muistaa Prunnin. Entäs oliko joskus semmoinen baari kuin "Pikku Pariisitar" tai vastaava... (kenties samassa paikassa missä sitten myöhemmin oli Helsinki Club eli Hesari.)

Ja entäs sitten semmoinen paikka samalla kadulla kuin Pam Pam. Oliko tommonenkin...
 
"lilly"
Mikä oli sellanen rokkibaari, joka oli ensin kaisaniemessä ja muutti sitten kiasmaa vastapäätä olevan talon alakertaan? oli pystyssä samoihin aikoihin kuin central 2000. Muistatteko myös Eatzin yläkerran diskon? ;)
 
"Lilly"
[QUOTE="ap";25043190]No oma muistikuva oli just Mikonkatu. Ite tuli oltua tuolla niin tillin tallin että oksat pois. Reaggaeta en muista, luulen että soitti just sitä ysäridiscoa.

Mikäs baari oli siellä Asematunnelissa Makkaratalon alla? Siis 90-luvulla. Ja mikä siellä on nyt...[/QUOTE]

Central 2000 oli Keskuskadulla (Makkaratalon viereinen katu)
 
Arvaa
Muistan Prunnin ja Villiviini ja Pampaminkin. Mikäs sen paikan nimi oli, joka oli ennen Zetoria samoissa tiloissa. Oliko se joku Metropol tms.?
Olikse Cafe Metropol? Vai vain Metropol, joo, mäkin muistan sen. Olin siellä kerran joissain tv-kuvauksissa, kun Jody Beverage Radio Ykköseltä ja kuka se mies oli Seppälä joku? juonsivat. Yleisössä olin, se oli hauskaa :) Ja Chris Owen esiintyi !
 
Arvaa
Alibi! Hirveä (vähän kuitenkin pelastava) räkälä! Mua hävetti kun kerran kaveriporukassa yritettiin mennä sinne ja siellä oli ihan junttia! Tuli olo, että mitä mä täälläkin teen :D
 
Kynä-BA
Alibi! Hirveä (vähän kuitenkin pelastava) räkälä! Mua hävetti kun kerran kaveriporukassa yritettiin mennä sinne ja siellä oli ihan junttia! Tuli olo, että mitä mä täälläkin teen :D
Aivan, siellä pyöri Vantaalaiset pitkätukat ja lattia oli kaljasta ihan tahmee. Lasimurskassa tanssittiin. Kauhee raivotunkujono siihen ovelle ja väärillä papereilla sisään aluksi. Sitten kun oli ikää niin omilla ja kyllä hävetti kun poket jo tunsi.
 
"Lilly"
[QUOTE="lilly";25043792]Mikä oli sellanen rokkibaari, joka oli ensin kaisaniemessä ja muutti sitten kiasmaa vastapäätä olevan talon alakertaan? oli pystyssä samoihin aikoihin kuin central 2000. Muistatteko myös Eatzin yläkerran diskon? ;)[/QUOTE]

Se rokki/hevi baari oli siis viimeisimmässä osoitteessaan Lasipalatsin vieressä osoitteessa Arkadiankatu 2 ja samoissa tiloisssa kuin myöhemmin Satumaa karaoke. Kuka muistaa paikan nimen, oli makee mesta?!
 
"Lilly"
Muistattehan myös Roban, eli roberts yökerhon samoissa tiloissa missä toimii nyt DTM. Roba oli sikamagee teinihelvetti, johon oli varma sisäänpääsy alaikäisillä nuorilla neidoilla ;)
 
Arvaa
Ihania aikoja! :D Hauskaa, kun saa muistella niitä Mikä se paikka oli, joka oli siinä missä Kalle oli, niin ennen sitä? Joku rock-henkinen? Siitä paikasta pidin, ei tullut kyllä käytyä kuin ihan muutaman kerran..
 
Beep
Baarin nimi oli oman muistini mukaan "Central 2000". Saattoi olla joku muukin. En edes muista tarkkaa sijaintia, mutta ihan ydinkeskustassa. Kerran kävin, oli kai joku hetken vaan pystyssä oleva mesta. 90-luvun puolivälin jälkeen. Yökerho, baari tms. Ei pidä sekoittaa Ravintola Centraliin.

Missä baari sijaitsi? Mikä oli oikea nimi? Ja mimmonen mesta muuten?
Muistan! Mut enpä muistanut ennen kuin luin tästä, joo portaat mentiin ylös eikös. Muistan olleeni siellä 1996 eikä mitään hajua millainen paikka oli, ei käyty montaa kertaa. Keskuskadulla Stockkaa vastapäätä tais olla.
 
Beep
[QUOTE="ap";25043190]No oma muistikuva oli just Mikonkatu. Ite tuli oltua tuolla niin tillin tallin että oksat pois. Reaggaeta en muista, luulen että soitti just sitä ysäridiscoa.

Mikäs baari oli siellä Asematunnelissa Makkaratalon alla? Siis 90-luvulla. Ja mikä siellä on nyt...[/QUOTE]

Aladdin. Olin unohtanut senkin. Voi voi mun muistiani. ;)
 

Yhteistyössä