Pieniä arkisia ÄRSYTTÄVIÄ asioita! LISTATAAN!

Se kun olet lastenvaunujen kanssa liikenteessä ja ovia metroasemalle on neljä tai viisi, yksi niistä on automaattiovi ja kaikki ihmiset tunkevat juuri siitä ovesta.. Tulevat vaikka vaunujen päältä, mutta itse ei jakseta työntää tavallista ovea auki.

Kynnet ovat kasvaneet juuri täydelliseen pituuteensa, lakkaat niitä ja juuri kun ajattelet että "onpas ne niin kauniit", niin lyöt kätesi johonkin tmv. ja yksi kynsi katkeaa... Miksi se ei ole koskaan peukalonkynsi???

Lapset leikkivät hiljaa ja nätisti, yleensä siinä tajuaa nanosekunttia liian myöhään että se ei ollutkaan hyvä juttu ja olohuoneen lattiaan on piirretty autoja..
 
vier
Alkuperäinen kirjoittaja Tosimiäs;25029024:
Sekin pistää pikkasen ärsyttään, ku huamaa kotona että joku jugurtti- tai viilipurkki on hajonnu kauppakassissa...

Ja koska jugurttipurkki on päällimmäisenä juuri siksi että se EI menisi rikki niin sitä on sitten joka pahuksen tavarassa.
 
Kun menee aamulla hakemaan lehteä laatikosta ja tajuaa, että hei tämä on se pyhänjälkeinen aamu, jolloin lehteä ei tule.
Tää ottaa jostain syystä minua kans päähän.

Sulla on kahvi tippumassa ja puolipukeissa hipsit kylmään aamuun hakeen lehteä. Postilaatikko on tyhjä! Ensin sekunnin mietit et mitä v*ttua, sitten muistat et ai niin joo.

Se aamukahvi ei vaan maistu hyvältä ilman lehteä. Näinä päivinä saataan lukee edellisen päivän lehden uudelleen.
 
Suzyanne
Se, kun työasussani on isot ja löysät taskut, joista luiskahtaa yllättävän helposti kännykkä vessanpönttöön. :mad:

Tai se kun kippaa aamukoomassa kahvinporot roskikseen ja huomaa sen jälkeen ettei olekaan pussia.

Tai kun on kiireessä heittänyt jugurttipurkin kassiin eikä siihen ole löytynyt muovipussia. Ja sitten se purkki hajoaa kassiin.

Kun löytää kaupungilta hyvän parkkipaikan, ja sitten tajuaa ettei ole kolikon kolikkoa parkkirahaa, tai lähellä pankkiautomaattia, tai paikkaa jossa voisi rikkoa isomman rahan kolikoiksi.

Kun kapea kengän korko juuttuu kaupan oven edessä olevana ritilään eikä sitä meinaa saada siitä millään pois.

Kun vieruskaveri haisee ruuhkabussissa ihan järkyttävästi hielle.
 
"omena"
ja se, että illalla aattelee,"en jaksa nyt siivota keittiötä,menen nukkumaan ja siivoon aamulla sit ".
ja se aamuinen tunne, kun "voi perse, olis kuitenkin ollut kiva jos ois ollut siisti keittiö vastassa, että voi vide miksen jaksanu muka" jne..
Tää on niin totta! Ja huomenna taas edessä... Enää en viitsi siivota, kun muut jo nukkuu.

Sekin on ärsyttävää, kun on kynttilät kauniissa lyhdyissä pihalla palamassa eikä niitä nää ite, kun on verhot kiinni. Täytyy vissiin viritellä valoja tänne sisälle :)
 
vier
Itelläni on outo ja yllättävä tapa kaataa juomia (vettä pullosta, kahvia mukista, mitä vaan) "ohi suun" aina silloin tällöin. Suu-juoma-koordinaatio pettää yleisimmin silloin kun on valkoinen paita tai juhlavaatteet päällä, tai kun pitäisi tavata uusia tärkeitä henkilöitä minuutin päästä.

Olin kerran aamulla töihin lähdössä kiireellä ja menin jääkaapille aikomuksenani kulauttaa nopeat hörpyt mustikkakeittotölkistä. Arvaa loput.

Ihana sana muuten tuo suu-juoma-koordinaatio :D
 
  • Tykkää
Reactions: Titi-Uu
murrrr
Se kun ketsuppipurkki, hillopurkki, säilyketölkit, sinappi yms. vastaavanlainen ruokatavara on miehen mielestä erittäin epämääräistä tavaraa jolle ei löydy mitään muuta sijoituspaikkaa keittiöstä kuin keittiöntason seinänvierus johon ne purkit lajitellaan vierekkäin. Niitä kun ei voi tietenkään sijoittaa jääkaappiin eikä kuivakaappiin...

Se kun "tarvii" pitää yhteyttä ihmisiin kohteliaisuudesta joiden kanssa muuten ei olisi enää tekemisissä. Esim erotilanteessa puolisoiden valitsemat kummit omista kavereistaan. Vanhat koulukaverit joita näkee kerran 1-2 vuoden aikana mutta ei voi oikein katkaista välejä kokonaan kun joskus (ennen kuin kasvettiin ja muutetiin eri kaupunkeihin) oltiin tosi hyviä kavereita.

Se kun lapsilla on ilmiömäinen kyky sotkea kaikki paikat mitkä on juuri hetki sitten saanut siivottua. Tai se että kun olet petaamassa sänkyä ja vaihtamassa liinavaatteita niin silloin lasten on tungettava sinne sänkyyn. Meillä ainakin sängyn petaaminen on jonkinlainen lapsimagneetti.
 
Suzyanne
Se kun lapsilla on ilmiömäinen kyky sotkea kaikki paikat mitkä on juuri hetki sitten saanut siivottua. Tai se että kun olet petaamassa sänkyä ja vaihtamassa liinavaatteita niin silloin lasten on tungettava sinne sänkyyn. Meillä ainakin sängyn petaaminen on jonkinlainen lapsimagneetti.
Meillä poika tulee ihan saletisti pomppimaan sängyllä, kun olen petaamassa. Tai mönkimään peittojen alla tms. :D
 
Harmaja
Ensin taistelet puolikkaan illan mielihalusi kanssa. Otatko mokkaruudun palasen pakkasesta vai et. Sitten päätät ottaa ja keität kahvit. Otat hyvän asennon ja kirjan nokkasi eteen. Kirjaa lukiessa nostat epähuomiossa vinossa sen himoitun mokkaruudun suutasi kohden...ja juuri kun olet haukkaamassa palaista niin se päällinen tipahtaa lattialle!! :/ ja jos kyseessä on herkullinen voileipä niin ainakin ne kurkut tai tomaatti tippuu lattille..
 
!!
Se, kun vessapaperi laitetaan telineeseen niin, etttä paperi tulee alta, eli väärin.

Se paperi pitää laittaa siihen telineeseen niin, että se paperi tulee päältä käsin. Onneksi ollaan miehen kanssa samaa mieltä asiasta. Töissä vaan on joku torvelo joka ei asiaa käsitä:vampire:
Sama täällä! :D Paitsi, että meillä mies laittaa aina sen rullan siihen telineeseen väärin päin, (ja anoppi myös kyläillessään) ja sit mä joudun joka kerta kääntämään rullan oikein päin. Hyvin ärsyttävää!

..ja ne pirun vessapaperihylsyt! Niitä kun EI voi viedä roskikseen, vaan ne jätetään vessan lattialle lojumaan.

Ja kaiken eniten mua ärsyttää koiran omistajat täällä meillä päin. Kaikki antaa rakkiensa paskoa keskelle jalkakäytävää. Älyttömiä läjiä metrin välein, sitten mä meen siitä vaunujen kans ja yritän väistellä niitä. Sit ku pääsen kotiin, niin on koko eteinen paskassa, kun niitten päältä tulee mentyä väkisin, kun niitä on niin tiheessä. Päivän saa kyllä meneen aivan vituroilleen sillä päivittäisellä kauppareissulla. Mä oon varmasti huvittava näky tuolla kadulla, kun tuupin lastenvaunuja siksakkia naama irvessä ja kiroilen kuuluvasti koiran omistajia :D
 
"..."
[QUOTE="vieras";25028585]Se kun tosi kiireessä tuumii, että ehtii vielä keittää kahvin ja juoda sen, suodatinpussi siellä keittimessä on kaatunut ja kahvista tulee pelkkää puruista vettä. Kamala tunne kertakaikkiaan.

Se, että menee tosi väsyneenä makkariin ja tahtois nukkumaan.. ja on unohtanut aiemmin päivällä laittaa pussilakanan peitteeseen..[/QUOTE]

Samaistun molempiin! Varsinkin jälkimmäinen on raivostuttava väsyneenä!
 

Yhteistyössä